- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mag ik vragen wat dit exact zou moeten doen? Ik neem aan dat het exta testosteron aan zou moeten maken, maar wat zijn hier de merkbare voordelen van? En is dit spul enkel voor na een kuur?Sterke triceps heb je Robke, CGBP en daarna dippen is loeizwaar. Ben je trouwens wat te spreken over GetDiesel Test Hardcore, heb deze nl. ook besteld.
Kleine progressie is ook progressie he!
Ik vind je training netjes hoor. DB shoulder press na MP is best killing!
idd rob twee pittige schouderoef na elkaar
7x67.5 is idd sterk
geen last van de schouders als je dan op het eind de narrow gripp benchpress gaat doen
ik heb daar af en toe wel eens last van , maar alleen in dit soort combi's

Sterke triceps heb je Robke, CGBP en daarna dippen is loeizwaar. Ben je trouwens wat te spreken over GetDiesel Test Hardcore, heb deze nl. ook besteld.
Maar ik voel me er wel beter bijMag ik vragen wat dit exact zou moeten doen? Ik neem aan dat het exta testosteron aan zou moeten maken, maar wat zijn hier de merkbare voordelen van? En is dit spul enkel voor na een kuur?

We hebben trouwens ook bloed laten doen en de testo waardes waren zelfs al terug in
orde. Sterker nog, bij ons beide waren ze hoger dan voor het kuurtje. Door de Test Hardcore?
Geen ideeMaar ik voel me er wel beter bij
Heel goed bezig Robke om je bloed te laten checken, dan weet je tenminste hoe je herstel is en kan je ingrijpen als er ergere dingen aan de hand zijn. Ben zelf nu ook 7 weken geleden gestopt met mijn kuur, maar voel gewoon dat ik niet hersteld ben, aan mijn libido, meer slaap nodig, weinig zin in dingen, slechter herstel etc.. Maar ik weet dat dit het risico van het vak is en daar ga ik dan ook niet teveel over zeuren.
Ga die TestHardcore proberen en binnenkort mijn bloed ook even laten checken, waar ik overigens erg tegenop zie.
Hmm, ik wile bijna vragen of je bang was voor het prikken, of meer voor het resultaat. Aangezien je net uit je kuur komt, zal het eerste niet het geval zijn, doh!Ga die TestHardcore proberen en binnenkort mijn bloed ook even laten checken, waar ik overigens erg tegenop zie.
Ah oke. Thanks. Was overigens niet van plan om het te gaan gebruiken hoor, gewoon kennis verrijkingIs idd een test booster. Ideaal als je eigen productie een beetje lam ligt, of je
hebt van jezelf een lage testosterone waarde (bv door ouder worden oid). Voor
een gezonde 20'er heeft dit eigenlijk geen nut![]()

Hmm, ik wile bijna vragen of je bang was voor het prikken, of meer voor het resultaat. Aangezien je net uit je kuur komt, zal het eerste niet het geval zijn, doh!
nice one ! 
hmm, ik wile bijna vragen of je bang was voor het prikken, of meer voor het resultaat. Aangezien je net uit je kuur komt, zal het eerste niet het geval zijn, doh!
Zeker lekkere traniing Rob! Maar heb wel de indruk dat je chest en triceps toch nog een stukje sterker zijn dan je schouders? Of heb ik het mis.
True ... ongeveer alles is sterker dan mijn schouders. Geen idee waar het aan ligt.
En groeien willen die krengen ook al niet. Soms denk ik dat ik gewoon te strikt
wil gaan op mijn schouders en dat dat mijn vooruitgang wat in de weg staat.
.De kracht in je schouders is zeker niet mis imo. Maar als je vergelijkt met wat je wegdrukt op de bench, dan is het een klein beetje uit verhouding , zeker niet dramatisch. Iedereen heeft zo wel iets , bij mij zijn het mijn benen.
Misschien eens wat powercleans/ push presses doen? Is maar een ideetje.

af en toe eens cheaten op zware schouder-reps kan geen kwaad
aanvallen die schouders
even paar workout gemist, weer flink er tegen aan gegaan ouwe!
die back-front squats zijn echt netjes.
het beter weer zal je goed doen in je krachthok?![]()