MuscleMeat

Robke's trainingslog

nice MP :)

Kleine progressie is ook progressie he! ;)
Ik vind je training netjes hoor. DB shoulder press na MP is best killing!

idd rob twee pittige schouderoef na elkaar
7x67.5 is idd sterk
geen last van de schouders als je dan op het eind de narrow gripp benchpress gaat doen
ik heb daar af en toe wel eens last van , maar alleen in dit soort combi's

Sterke triceps heb je Robke, CGBP en daarna dippen is loeizwaar. Ben je trouwens wat te spreken over GetDiesel Test Hardcore, heb deze nl. ook besteld.

Sterke triceps heb je Robke, CGBP en daarna dippen is loeizwaar. Ben je trouwens wat te spreken over GetDiesel Test Hardcore, heb deze nl. ook besteld.
Mag ik vragen wat dit exact zou moeten doen? Ik neem aan dat het exta testosteron aan zou moeten maken, maar wat zijn hier de merkbare voordelen van? En is dit spul enkel voor na een kuur?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.847
Kleine progressie is ook progressie he! ;)
Ik vind je training netjes hoor. DB shoulder press na MP is best killing!

True .. 2.5kg erbij per 3 weken ... tja, Wendler gaat traag vooruit, maar het gaat vooruit.
En liever zo dan tegen fails aanlopen eigenlijk. Dat motiveert helemaal niet meer.

idd rob twee pittige schouderoef na elkaar
7x67.5 is idd sterk
geen last van de schouders als je dan op het eind de narrow gripp benchpress gaat doen
ik heb daar af en toe wel eens last van , maar alleen in dit soort combi's

Thanks

Nah, schouders houden zich sterk bij me. Front Delts branden nadien soms wel, maar dat hoort erbij :p

Thanks

Ja, die GetDiesel Test Hardcore ben ik zeker over te spreken. Heb hem ook voor een
maatje van me mee besteld toen en die gaat er ook goed op. Maar, zoals ik al eerder zei
hier, we zijn allebei +30 en komen net uit een kuurtje.

We hebben trouwens ook bloed laten doen en de testo waardes waren zelfs al terug in
orde. Sterker nog, bij ons beide waren ze hoger dan voor het kuurtje. Door de Test Hardcore?
Geen idee :p Maar ik voel me er wel beter bij

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

Mag ik vragen wat dit exact zou moeten doen? Ik neem aan dat het exta testosteron aan zou moeten maken, maar wat zijn hier de merkbare voordelen van? En is dit spul enkel voor na een kuur?

Is idd een test booster. Ideaal als je eigen productie een beetje lam ligt, of je
hebt van jezelf een lage testosterone waarde (bv door ouder worden oid). Voor
een gezonde 20'er heeft dit eigenlijk geen nut ;)

We hebben trouwens ook bloed laten doen en de testo waardes waren zelfs al terug in
orde. Sterker nog, bij ons beide waren ze hoger dan voor het kuurtje. Door de Test Hardcore?
Geen idee :p Maar ik voel me er wel beter bij

Heel goed bezig Robke om je bloed te laten checken, dan weet je tenminste hoe je herstel is en kan je ingrijpen als er ergere dingen aan de hand zijn. Ben zelf nu ook 7 weken geleden gestopt met mijn kuur, maar voel gewoon dat ik niet hersteld ben, aan mijn libido, meer slaap nodig, weinig zin in dingen, slechter herstel etc.. Maar ik weet dat dit het risico van het vak is en daar ga ik dan ook niet teveel over zeuren.

Ga die TestHardcore proberen en binnenkort mijn bloed ook even laten checken, waar ik overigens erg tegenop zie.

• #8.849
Heel goed bezig Robke om je bloed te laten checken, dan weet je tenminste hoe je herstel is en kan je ingrijpen als er ergere dingen aan de hand zijn. Ben zelf nu ook 7 weken geleden gestopt met mijn kuur, maar voel gewoon dat ik niet hersteld ben, aan mijn libido, meer slaap nodig, weinig zin in dingen, slechter herstel etc.. Maar ik weet dat dit het risico van het vak is en daar ga ik dan ook niet teveel over zeuren.

Ga die TestHardcore proberen en binnenkort mijn bloed ook even laten checken, waar ik overigens erg tegenop zie.

Yups ... enkel mijn creatinine was te hoog ... maarja, schijnt dat dat veel voorkomend is
bij mensen die aan krachtsport doen en hoog in eiwit zitten. Gewoon veel blijven drinken.

En idd, herken de symptomen wat je opnoemde. Ik heb er gelukkig maar 2 weekjes ongeveer
last van gehad. Ben toen ook gelijk begonnen met die Test Hardcore ... misschien daarmee
dat ik ook terug zo snel erboven op was.

Maatje had ook last van wat atrophie en dat verdween plots ook toen die met die Test Hardcore
begon. Normaal nam die altijd pregnyl & proviron, en deze keer had die het niet nodig gehad.

Hmm, ik wile bijna vragen of je bang was voor het prikken, of meer voor het resultaat. Aangezien je net uit je kuur komt, zal het eerste niet het geval zijn, doh!

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

Is idd een test booster. Ideaal als je eigen productie een beetje lam ligt, of je
hebt van jezelf een lage testosterone waarde (bv door ouder worden oid). Voor
een gezonde 20'er heeft dit eigenlijk geen nut ;)
Ah oke. Thanks. Was overigens niet van plan om het te gaan gebruiken hoor, gewoon kennis verrijking :p

• #8.851
hmm, ik wile bijna vragen of je bang was voor het prikken, of meer voor het resultaat. Aangezien je net uit je kuur komt, zal het eerste niet het geval zijn, doh!

:d, nee prikken ben ik niet zo bang voor, het resultaat inderdaad wel.

Maar zal je zeggen, heb eens een keer mijn bloed laten checken en toen moesten ze vier keer in een adder prikken, toen ging ik de vierde keer wel van mijn stokje dus als ik bloed moet prikken lig ik nu elke keer alvast op een bankje.

Zeker lekkere traniing Rob! Maar heb wel de indruk dat je chest en triceps toch nog een stukje sterker zijn dan je schouders? Of heb ik het mis.

• #8.854
Zeker lekkere traniing Rob! Maar heb wel de indruk dat je chest en triceps toch nog een stukje sterker zijn dan je schouders? Of heb ik het mis.

True ... ongeveer alles is sterker dan mijn schouders. Geen idee waar het aan ligt.
En groeien willen die krengen ook al niet. Soms denk ik dat ik gewoon te strikt
wil gaan op mijn schouders en dat dat mijn vooruitgang wat in de weg staat.

True ... ongeveer alles is sterker dan mijn schouders. Geen idee waar het aan ligt.
En groeien willen die krengen ook al niet. Soms denk ik dat ik gewoon te strikt
wil gaan op mijn schouders en dat dat mijn vooruitgang wat in de weg staat.

De kracht in je schouders is zeker niet mis imo. Maar als je vergelijkt met wat je wegdrukt op de bench, dan is het een klein beetje uit verhouding , zeker niet dramatisch. Iedereen heeft zo wel iets , bij mij zijn het mijn benen :P.

Misschien eens wat powercleans/ push presses doen? Is maar een ideetje.

af en toe eens cheaten op zware schouder-reps kan geen kwaad
aanvallen die schouders

even paar workout gemist, weer flink er tegen aan gegaan ouwe!:P
die back-front squats zijn echt netjes.

het beter weer zal je goed doen in je krachthok?:D

• #8.858
De kracht in je schouders is zeker niet mis imo. Maar als je vergelijkt met wat je wegdrukt op de bench, dan is het een klein beetje uit verhouding , zeker niet dramatisch. Iedereen heeft zo wel iets , bij mij zijn het mijn benen :P.

Misschien eens wat powercleans/ push presses doen? Is maar een ideetje.

Hehehe

Ja die powercleans werken niet leuk bij me. Train nog met 30mm dus heb geen draaiende
sleeves. En dat is moordend op mijn polsen en handen soms.

Push Presses moet ik echt eens goed leren. Dat krijg ik maar niet voor mekaar :p
Mijn timing van het 'hupje' en dan press erachter is all ****ed up :roflol:

af en toe eens cheaten op zware schouder-reps kan geen kwaad
aanvallen die schouders

Will try !

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

even paar workout gemist, weer flink er tegen aan gegaan ouwe!:P
die back-front squats zijn echt netjes.

het beter weer zal je goed doen in je krachthok?:D

Thanks

Nou, het begint eigenlijk te warm te worden in mijn krachthonk ondertussen :p
Heb al een paar keer de 30° aangetikt en dat is puffen hoor :D

Naast die petroleum kachel een airco zetten dan maar? :P

of iemand inhuren die je met een groot palmblad koelte toewuift.

goed getraind robje

Terug
Naar boven