AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Tikte net de 170 aan ongeveer ... en tijdens de lagere weerstand zakt die gelijk terug naar een 130 ...
Dus ik moet eigenlijk nog wat harder gaan trappen tijdens de hogere weerstand en wat minder
hard tijdens de rust :p

Dat is juist goed, meende ik ergens gelezen te hebben, dan heb je een verdomd goede conditie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.442
Dat is juist goed, meende ik ergens gelezen te hebben, dan heb je een verdomd goede conditie.

Ja, qua fietsen heb ik zeker niet te klagen over mijn conditie ... lopen enzo is een heel ander verhaal :p
Maw eigenlijk is mijn conditie zeker niet slecht, behalve op sporten waar mijn gewicht in de weg zit :roflol:

blijft mooi om te zien
squats + deadlifts in één training
wissel je ze ook een keer om rob?

• #9.444
blijft mooi om te zien
squats + deadlifts in één training
wissel je ze ook een keer om rob?

Ben ik nog niet van plan ... voorlopig blijf ik mijn squats belangrijker vinden dan mijn rug.
En het klinkt misschien raar, maar als ik ga deadliften als eerste, wil ik zwaar gaan.
En dat komt mijn techniek vaak niet ten goede :p

Sterke training! Tijdens het squatten voel ik niet erg veel in mijn quads, moet wel prettig zijn! :D

• #9.446
Sterke training! Tijdens het squatten voel ik niet erg veel in mijn quads, moet wel prettig zijn! :D

Ja, dat heb ik dus ook enkele jaren gehad ... en nu begint dat eindelijk te beteren.
Is een beetje techniek in combi met mind muscle verbinding denk ik.

Wat is het verschil tussen de wendler back squats en de backsquats die je erna doet Rob?

Wel heavy shit hoor die trainingen van jou:fire:

• #9.448
Wat is het verschil tussen de wendler back squats en de backsquats die je erna doet Rob?

Wel heavy shit hoor die trainingen van jou:fire:

Het is dezelfde squat ... maar de eerste 3 sets volg ik het wendler principe en dat zijn dus minder reps per
set ... en de 3 sets erachter zijn om wat meer volume in mijn training te krijgen, dus wat meer reps.

Ik zou ook eventueel kunnen opteren voor een front squat oid om volume mee te draaien maar voorlopig vind
ik het allemaal wel best zoals het is. Moet ik minder plates verhuizen, barbells hersteken etc ...

Laatst bewerkt:
Squats en deadlift in één training -> instant grow :D!

• #9.450
Squats en deadlift in één training -> instant grow :D!

instant dead :p

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

Alcohol night before: 2 Triple Karmeliet ... en een cognac :p
Sleep: 6 hrs nice sleep
Health: 100%
Temp in Gym: 24°

Food: 2000kcal
Pre w/o Supp: Animal Pak & capje cafeïne
Mentality: dropping the fat

15min Stepper @ lvl 7
30min Bike @ lvl 6 - 75rpm
15min Stepper @ lvl 9

Trainingstijd: 60min (start @ 14u50)
Polardata: 131avg - 146max - 654kcal
CardioComments: ging vlot vooruit

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

Gewicht ...

Maandag 02/08/2010 @ 16u -> 107.1kg
Maandag 09/08/2010 @ 16u -> 106.4kg (-0.7kg)

Laatst bewerkt:
Heb je ook nog advies voor mij voor een goede hartslagmeter, want volgens de handvaten op mijn hometrainer kom ik maar op 105 bpm

uurtje cardio - hoppa!

Pfff 60 min cardio jij liever dan ik :P

Hoeveel vet% en gewicht ben je al totaal gedaalt?

• #9.454
Heb je ook nog advies voor mij voor een goede hartslagmeter, want volgens de handvaten op mijn hometrainer kom ik maar op 105 bpm

Ik zou toch voor een Polar gaan. Niet meteen de duurste, maar gewoon een midden maat.
Het merk Sigma heb ik ook wel goede ervaringen mee. Maar de batterij van die dingen
gaan helemaal niet lang mee.

Zelf heb ik een Polar F4
http://www.helisports.nl/hartslagmeters-fitness/Polar-F4-Hartslagmeter-Heren-Zwart.html

En vandaag ga ik de schouders doen :D

Pfff 60 min cardio jij liever dan ik :P

Hoeveel vet% en gewicht ben je al totaal gedaalt?

Bwah, ik heb er wel plezier in hoor. Beetje film kijken en wat mensen gapen door de venster.
Een uurtje is immers zo om.

Vet% weet ik niet zo. Ik krijg er geen betrouwbare meting uit. Ben wel 0.7kg kwijt dus.
Maar ben dan ook nog maar een weekje bezig (begin gaat snel). Maar kan ook nog
wel het één en ander opschonen. Dus ben er nog niet voor de volle 100% voor aan het gaan.

-0.7kg , lekker rob! volgens mij is dat ook het ideale gewicht om per week te verliezen.

• #9.456
Wederom bedankt Robke, zal het vanavond even bestuderen, zit zeker ook zo'n borstband bij of moet je die nog apart bestellen ??

Terug
Naar boven