thx, was ik al bang voor.. volgens mij haal ik dat niet

zit geloof ik rond de 26cm pols
Moet je even een elastiekje ertussen zetten
dus eigenlijk pak je na wendler wat meer setjes voor volume - dit kan je dan eigenlijk ook toepassen t.a.v benchen/deadliften en mill press
hoe is eigenlijk de precieze opbouw bij wendler
vanuit welke percentage begint hij
want 3 setjes vind ik eigenlijk te weinig , maar met die volume setjes erachteraan is het wel iets om over na te denken - heb je dat zelf bedacht
Ja, tuurlijk kan dat. Maar voor squats heb ik niet echt veel opties thuis om meer volume te draaien. Tegen over voor
de rug of borst, heb ik keuze uit verschillende oefeningen.
Ik gebruik deze opbouw:
de warm-up en de deloads skip ik voor het grootste gedeelte
En zelf bedacht? Ik denk het niet. Ik was gewoon bezig met Dorian zijn systeem. En heb die Wendler gewoon erbij
genomen. Het lagere volume van Wendler in combi met het lagere volume van Dorian leek me wel iets te zijn

Dan nog wat tweaks gedaan adhv Ace1990 zijn schema en natuurlijk ook jouw hulp & nog andere ... en hoppa,
ik vind dit wel een topschema voorlopig.
Wendler doet bijv.
Warming up:
5x40%
5x50%
3x60%
Werksets:
5x65%
5x75%
5x85%
Boring but big assistance:
5x10x70% (% is persoonlijk)
Is slechts een voorbeeldje natuurlijk.
Na de warming up en weksets kun je veschillende kanten op natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------
Alcohol night before: 0
Sleep: 8 hrs nice sleep
Health: 100%
Temp in Gym: 24°
Food: 2000kcal (gaat nog steeds goed!)
Pre w/o Supp: Animal Pak & capje cafeïne
Mentality: hop hop hop
Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 135)
NP: 20xbb 3x30 2x40
Trainingstijd: 79min (start @ 13u10),
Polardata: 119avg - 166max - 673kcal
Comments: ging wel lekker eigenlijk. Maar damn, krijgt mijn core het even te verduren nu ik bij geen enkele
oefening voor schouders nog back support gebruik. Maaaaaar, mijn side delts gloeien nog eens sinds lange
tijd

Mede ook dankzij die lichte upright row op het einde (Thanks to RichardV).
CardioComments: even de lvls wat hoger gezet ... damn wat ging ik stuk ... verzuring in de quads