AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.501
  • #9.503
rob ik had een vraagje.
hoe doe jij het met je bakjes voedsel?
ik maak savonds wat voor de volgende dag en gooi het dan in de koelkast. alleen heb ik niet de mogelijheid het dan gedurende dag steeds weer in de koelkast te laten op mn werk. blijft dat god voor 1 dag zo buiten de koelkast? ben er de afgelopen 2 maanden nog niet ziek van geworden maar ik denk ik vraag het is :)

rob ik had een vraagje.
ik maak savonds wat voor de volgende dag en gooi het dan in de koelkast. alleen heb ik niet de mogelijheid het dan gedurende dag steeds weer in de koelkast te laten op mn werk. blijft dat god voor 1 dag zo buiten de koelkast? ben er de afgelopen 2 maanden nog niet ziek van geworden maar ik denk ik vraag het is :)

Koeltas kerel, verder bestaan er tegenwoordig al tupperware-achtige bakken waar je een koelelement in de deksel kan doen

gewoon laten staan, zolang je niet buiten in de zon ofzo werkt geeft het niet zo'n problemen voor gaar voedsel (bij mij althans)

Ik maak op zondag voor de hele week op mijn werk.
1e 2 dagen gewoon in de koeling zetten en meenemen naar je werk wanneer nodig. Andere dagen invriezen.
Op mijn werk heb ik wel een koelkast, maar zet de bakken naast mijn pc. Als ik honger heb kan ik eten tijdens mijn werk.
Die paar uur blijft dat wel goed hoor.
En idd, niet vol in de zon zetten.

• #9.510
precies ;)

als hondevoer "the bodybuilding No 1 shizzle" was..zou ik zelfs dat eten :p

Nou, zo ver zou ik nu ook weer niet gaan :D

haha precies , eet nu al een week rijst met kip als ontbijt , tis ff 1 dag wennen , daarna weet je niet beter.

lekker bezig rob

;) Thanks

rob ik had een vraagje.

Check posts below ;)

Koeltas kerel, verder bestaan er tegenwoordig al tupperware-achtige bakken waar je een koelelement in de deksel kan doen

gewoon laten staan, zolang je niet buiten in de zon ofzo werkt geeft het niet zo'n problemen voor gaar voedsel (bij mij althans)

Ik maak op zondag voor de hele week op mijn werk.
1e 2 dagen gewoon in de koeling zetten en meenemen naar je werk wanneer nodig. Andere dagen invriezen.
Op mijn werk heb ik wel een koelkast, maar zet de bakken naast mijn pc. Als ik honger heb kan ik eten tijdens mijn werk.
Die paar uur blijft dat wel goed hoor.
En idd, niet vol in de zon zetten.

voila, zo doe ik het dus ook :D

Rob, welke diepvriesgroenten pak jij?
Zijn dat diverse groenten?

• #9.512
Rob, welke diepvriesgroenten pak jij?
Zijn dat diverse groenten?

Ja, we hebben hier keuze uit verscheidene mixen. Zo heb ik altijd iets anders.
Mediteraans, Wokmix, GroentenPan, broccoli/bloemkool .... etc ...

Kost haast niets voor een kilo. Dacht een euro ofzo. En het vult de lege plekjes :D

• #9.515
Ja, we hebben hier keuze uit verscheidene mixen. Zo heb ik altijd iets anders.
Mediteraans, Wokmix, GroentenPan, broccoli/bloemkool .... etc ...

Kost haast niets voor een kilo. Dacht een euro ofzo. En het vult de lege plekjes :D

Zal hier wel weer wat kosten, maar wil toch wat extra groentes toevoegen. Smaak, en de vitamientjes:D

ik gooi er tegenwoordig gewoon zo'n klein potje bonduelle doorheen.... smerig maar je heoft het tenminste niet eerst te koken :P

• #9.519
ik gooi er tegenwoordig gewoon zo'n klein potje bonduelle doorheen.... smerig maar je heoft het tenminste niet eerst te koken :P

Hehehe ... tja, die diepvriesgroenten zijn anders best wel lekker hoor. 5min in de pan op een hoog vuur, beetje
extra kruiden en wat sambal erbij en hoppa. Lekkah !

Terug
Naar boven