als je een wendler-cyclus van 4 weken heb volbracht - begin je aan een nieuwe
bijv ik bench nu 1x120 ( 1rm ) bedoeling is dat ik straks in week 3reps met 115 ga maken
ik pak bijv 4x115 ( dan blijft mijn 1rm dus 120 , want die test ik niet )
begin ik dan in die nieuwe cyclus op mijn zelfde begingewicht in week 1 - in mijn geval dus 65% = 5x77.5 -
je begingewicht bepaal je aan de hand van je 1rm - , maar omdat je die niet test blijft die hetzelfde - of zie ik iets over het hoofd rob?
Nou, dan verhoog je je 1RM dus gewoon met 2.5kg voor het bovenlichaam, en 5kg voor je onderlichaam
(zelf neem ik ook maar 2.5kg voor het onderlichaam). Je gaat dan zogezegd verder op een theoretische
1RM. Mijn Squat 1RM staat volgens het Wendler principe op 170. Terwijl ik dat zelf nog nooit gesquat heb.
Sjeez Rob, dat zijn wel erg weinig kcals en vooral kh's. Maar goed ik volg je al een poosje en weet dat jij zelfs op zo'n hoeveelheid PR's neerzet waar DBB bang van word
Dat wendler principe spreekt me best aan, wellicht ga ik dat in de toekomst ook eens proberen. Ga zo door Rob!
Hehehe
Ik zou zeggen, probeer het eens ... eens je er enkele maanden inzit, werpt het echt wel zijn vruchten af.
Thanks
Mooi uitgebreid log, ik heb stiekem van de week een abo genomen

Goed bezig man.
Thanks & welcome !
---------- Toegevoegd om 06:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:10 ----------
Alcohol night before: 0 (zaterdag kan die weer !)
Sleep: 6 hrs nice sleep
Health: 100%
Temp in Gym: 26° (damn wat laf)
Food: 2200kcal (man man, nog steeds sterk bezig!)
Pre w/o Supp: Animal Pak & capje cafeïne
Mentality: back day ... YEAH !
Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 135)
BOR: 20xbb 5x50
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Trainingstijd: 81min (start @ 14u40)
Polardata: 127avg - 171max - 812kcal
Comments: zo, die row ging lekker maar bij de T-bar ging het even helemaal mis.
Had even mijn verstand er niet bij bij het opnemen van mijn barbell en hield een bolle rug.
Natuurlijk schoot er direct een pijnscheut in waar ik tot op dit moment nog steeds erg
veel last van heb. Maar ach, training kunnen afwerken en ik ben nog niet dood.
Vandaag benchen, dan krijgt die rug wat rust.
CardioComments: damn damn damn die interval kapt erin. Vage is wel dat ik precies merk
dat het werkt. Zelfs het vrouwke zei dat mijn buik plots platter werd. Dus hoppa,
als ik het weekend goed doorkom, heb ik maandag een leuke meting