MuscleMeat

Robke's trainingslog

Rob, lees dat je gaat cutten de komende 26 weken:eek:...hoe ga je dat aanpakken, want neem niet aan dat je 26 weken gaat carbcyclen met mega veel dagen low carb?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.622
Rob, lees dat je gaat cutten de komende 26 weken:eek:...hoe ga je dat aanpakken, want neem niet aan dat je 26 weken gaat carbcyclen met mega veel dagen low carb?

Gewoon cutten op low carb ... zoals nu dus :p Met 1 refeed maaltijd per week

Merk ik dat het stopt ga ik een week of 2 even pauzeren om mijn metabolisme
terug wat op gang te helpen. En naar het einde toe smijt ik er wat eca ofzo in.

Thanks

Ja, die DB press voelt dezer dagen eens zo lekker nu ik hem zonder back support doe.

Bwah, ik doe hem met een ez-bar. En daar zit zo'n scharnier haak in. Dus die die
bar draait lekker mee met de beweging. Dus last aan mijn polsen heb ik er niet van.
zonder back support is wel hardcore :P

bij ons in de gym pak ik ook altijd zo'n meedraaiende bar...maar dan nog moet ik eerder opgeven wegens polspijn dan door verzuurde triceps :( maar dat heb ik ook met straight bar curls - zal wel aan mijn polsen liggen

en die lange cut klinkt groots - ben benieuwd hoe ver je dit keer kan gaan man...

• #9.624
zonder back support is wel hardcore :P

bij ons in de gym pak ik ook altijd zo'n meedraaiende bar...maar dan nog moet ik eerder opgeven wegens polspijn dan door verzuurde triceps :( maar dat heb ik ook met straight bar curls - zal wel aan mijn polsen liggen

en die lange cut klinkt groots - ben benieuwd hoe ver je dit keer kan gaan man...

Roelly style ;)

Nee, ik heb er geen last van ... maar ik doe er dan ook maar één setje van.

Die lange cut klinkt idd leuk, NOT ... ik ben er zelf ook benieuwd naar.

Suc6 met die cut dan maar Rob! Benieuwd naar de resultaten! Je hebt een pak brute massa onder dat jasje namelijk!:D

Suc6 met die cut dan maar Rob! Benieuwd naar de resultaten! Je hebt een pak brute massa onder dat jasje namelijk!:D

idd ;)
Succes Rob
Ben er even een tijdje uit geweest hiero maar kom weer even inspiratie op doen :) Moeten nodig weer wat vakantiekilo's vanaf :p
Komende week weer los! hieha!

• #9.627

Hehehe ... ik mag het hopen ... nu ja, al 3 weken ver ondertussen bijna.
Nog 9 weken en dan heb ik een 2 weekse pauze ... en dan ga ik weer voor de
volgende 12 weken.

idd ;)
Succes Rob
Ben er even een tijdje uit geweest hiero maar kom weer even inspiratie op doen :) Moeten nodig weer wat vakantiekilo's vanaf :p
Komende week weer los! hieha!

Ai ai ai, ja, bij mij was het na de vakantie ook de hoogste tijd dat er iets gebeurde :o

---------- Toegevoegd om 06:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:10 ----------

Alcohol night before: 0
Sleep: 6 crappy hrs sleep
Health: 100%
Temp in Gym: 26°

Food: 2200kcal ... still on track
Pre w/o Supp: Animal Pak & capje cafeïne
Mentality: watch the back !

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 135)
BOR: 20xbb 5x50

qqwx2o.jpg - 201993

Trainingstijd: 87min (start @ 14u45)
Polardata: 124avg - 171max - 817kcal
Comments: zo hey, dat trainde lekker ! Mind muscle connectie was nagenoeg perfect.
En een tieves pomp kreeg ik er als bonus bij ! Mijn lowerback heeft het ook goed gehouden.
Maar ergens voel ik steeds nog wel iets wat er niet hoort. Nog wat voorzichtig blijven doen dus.

CardioComments: het is toch altijd even stuk gaan :p Maar zodra ik kan, verhoog ik de
weerstand weer. Of de snelheid :p Daar ben ik nog niet over uit :p

CutComments: het lijkt allemaal lekker te gaan. Hopelijk kom ik het weekend weer wat goed door.

• #9.629
respect...ben nu 5 weken bezig en krijg het reeds spaans benauwd...:splat:
mooie training!

Hehehe, jaaaa, ik ben nog niet heel strikt bezig. Dat gaat pas voor de volgende etappe zijn. Nu heb ik
gewoon mijn voeding en weekendmeals opgeschoond. En ben ik van 3 dagen zwaar drinken naar een pak
minder drinken gegaan :p Maar idd, de verleidingen om te foefelen beginnen ook al te komen.

Motivatie heb ik nu wel gevonden in een lintmeter en een kalender waarop ik dagen afkruis.
Het zijn toch telkens weer kleine overwinningen ;)

Thanks, over die training was ik idd echt wel tevreden.

Laatst bewerkt:
K*tweekenden ook altijd Rob.
Sociale gezelligheid is killing:D

• #9.631
Same story, al bieden ze mij al lange tijd geen alcohol meer aan :thumbs:
Vroeger vloeide de Duvels altijd rijkelijk binnen.
Nu is het mee eten wat de pot schaft, mijn junk meals.
Vorig weekend was het lekkere zelf gemaakte vol au vent met friet.
Morge heb ik een feestje aan de hand waar paëlla geserveerd wordt.

• #9.633
Same story, al bieden ze mij al lange tijd geen alcohol meer aan :thumbs:
Vroeger vloeide de Duvels altijd rijkelijk binnen.
Nu is het mee eten wat de pot schaft, mijn junk meals.
Vorig weekend was het lekkere zelf gemaakte vol au vent met friet.
Morge heb ik een feestje aan de hand waar paëlla geserveerd wordt.

Jaaaa... ik probeer het vriendelijk wat te minderen ... maar ooit ga ik ook nog
ermee stoppen ... :p

Ik heb in het begin van het jaar 3 maanden niks gedronken en de 3 maanden daarna ook maar heel zelden (1x in de 3 weken een paar biertjes). Verschil in fysiek was te verwaarlozen. Zal best iets schelen, maar vrij weinig. Nu dronk ik sowieso eigenlijk 1x in de week max.
Dus nu heb ik zoiets, als ik zin in een biertje heb, pak ik hem gewoon (alleen in het weekend dan).
Alleen de wodka heb ik al het hele jaar laten staan.

• #9.635
Ik heb in het begin van het jaar 3 maanden niks gedronken en de 3 maanden daarna ook maar heel zelden (1x in de 3 weken een paar biertjes). Verschil in fysiek was te verwaarlozen. Zal best iets schelen, maar vrij weinig. Nu dronk ik sowieso eigenlijk 1x in de week max.
Dus nu heb ik zoiets, als ik zin in een biertje heb, pak ik hem gewoon (alleen in het weekend dan).

Ja, heb ook al vaker gelezen dat je de kcal van alcohol eigenlijk al terug verbrand door de alcohol terug
uit je lichaam te krijgen. Dat is dan geen probleem. Probleem is dat hoe meer ik drink, hoe meer mijn
karakter verdwijnt om nee te zeggen tegen junk food :p

Maar sowieso zou minder drinken beter zijn voor me ... afgelopen zaterdag had ik weer 7 kasteelbieren
en een dik halve fles whiskey op. Welliswaar over de hele dag/avond gespreid, maarja, gezond is dat niet hoor.

Laatst bewerkt:
goeie rug-training rob -zwaar weer
een echte vakantie-training;)

ik zie toch het verschil als ik alcohol heb gedronken in de spiegel. de ochtend after ziet alles er raar maar waar droger uit, maar tegen de avond staat alles wat puffy. nuja kan ook wel liggen aan het soort drankjes :p maar we zijn geen pro's hé, af en toe wat goddelijk vocht kan gene kwaad

ik zie toch het verschil als ik alcohol heb gedronken in de spiegel. de ochtend after ziet alles er raar maar waar droger uit, maar tegen de avond staat alles wat puffy. nuja kan ook wel liggen aan het soort drankjes :p maar we zijn geen pro's hé, af en toe wat goddelijk vocht kan gene kwaad

Op dat moment scheelt het idd ff.
Maar na een paar maanden niet drinken, of 1x per week lekker doorzakken, scheelt helemaal niks bij mij althans:D
Dus dan kan ik er net zo goed af en toe bij borrelen.

Ga je dan ook bewust carbs schrappen uit je schema die je van plan was te eten, maar die overdaad zouden zijn door de extra alcohol die je hebt gedronken? Of eet je gewoon volgens je schema en drink je er nog eens boven op?

Terug
Naar boven