Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga je dan ook bewust carbs schrappen uit je schema die je van plan was te eten, maar die overdaad zouden zijn door de extra alcohol die je hebt gedronken? Of eet je gewoon volgens je schema en drink je er nog eens boven op?

goeie rug-training rob -zwaar weer
een echte vakantie-training![]()

ik zie toch het verschil als ik alcohol heb gedronken in de spiegel. de ochtend after ziet alles er raar maar waar droger uit, maar tegen de avond staat alles wat puffy. nuja kan ook wel liggen aan het soort drankjesmaar we zijn geen pro's hé, af en toe wat goddelijk vocht kan gene kwaad
Op dat moment scheelt het idd ff.
Maar na een paar maanden niet drinken, of 1x per week lekker doorzakken, scheelt helemaal niks bij mij althans
Dus dan kan ik er net zo goed af en toe bij borrelen.
Want ja, 3 keer per week stevig doorgaan maakt wel een verschil lijkt me.Och wat vervelend! Er moet IMO ook geleefd worden Rob!![]()

Ga je dan ook bewust carbs schrappen uit je schema die je van plan was te eten, maar die overdaad zouden zijn door de extra alcohol die je hebt gedronken? Of eet je gewoon volgens je schema en drink je er nog eens boven op?
Succes met cutten, en minderen met alchohol
Je lijf geeft voorang aan verwerking alcohol, dus neem je KH en vet (happies) dan worden die in de wacht gezet... hoppa vetopslag, dus eum... je moet ook even iets aan je NEE doen![]()

Goede training weer Robke, en wat die weekenden betreft je leeft maar 1 keer en je moet ook genieten. Je moet eens alle tijd en geld die je in deze "hobby" steekt eens bij melkaar optellen, nou dan doe je toch goed je best en mag jezelf in het weekend daar wel even op tracteren.

Weekenden train ik meestal niet, dus eet ik ook wat losser. Dus geen rijst kip.
Eerder boterham met verse vis ofzo. Ook wat minder in cals dan kwa normaal eten, en dat vukl ik dan aan met lekkere dingen![]()

Hoe is het met het vrouwke, Rob? Nog maar een paar weekjes he?![]()
Nee hoor, over 11 dagen is het normaal zover

Tja, vind ik dus ook ... een whey shake en hoppa, insuline response en je cardio wordt gesaboteerd.
Idem verhaal ivm BCAA ... heb net nog gelezen dat leucine je vetverbranding in de weg zou staan en
dat BCAA eigenlijk helemaal niets doen qua spiersparend. Gewoon een goed pre w/o maaltijd 2 uur
voor je sporten en alles gaat zoals het hoort te gaan.
Als je niet cut waarom doe je dan cardio na je training?
Voor conditie zou ik het op een rustdag houden![]()

Zijt ge serieus, fuuu...
Ik neem altijd 6gr EAA + 4gr honing na mijn training en dan doe ik nog ff cardio. Ik cut wel niet ofzo, maar het zou dus beter zijn om alles er na te nemen?

Als je niet cut waarom doe je dan cardio na je training?
Voor conditie zou ik het op een rustdag houden![]()
Ik doe 3 dagen KT 1 dag off en dan opnieuw. Denk wel dat ik beter goed kan rusten op en rustdag![]()
Yep ... of beter nog, gewoon niet
True story
Nu ja, hangt ervan af hoe hard je cardio doet ... als je rond de 60% van je
max hartslag gaat zitten, staat dat je herstel zeker niet in de weg.

WTF das gelijk op 120bpm...
Dan kan ik even goed buiten gaan wandelen fzo
Nu doe ik als opwarming 145bpm en na de training 155bpm
---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------
Hoe pak jij het dan aan?
2u ervoor en stevige maaltijd met eiwit en carbs wrs?
en dan?
Ik denk ook wel dat je meer op die bench kan pakken! Wel nette incline er achter aan!
Hehe, kben benieuwd wat je bij 'sleep:' gaat zetten als je boeleke er is![]()

Hoe naief 

Balen van die bench Rob! Maar wtf..had nog niet eerder gezien dat je gewoon db en hammer curls met 28.5 en 32.5kg staat te doen!
Belachelijk gewoon!:evilnana:
Nog steeds goed bezig Robke. Als je voelt dat de benzine op is, doe je 't toch ff rustig aan![]()

) 'k Heb het gevoel dat die rommel enkel werkt bij mensen van 50kg die echt geloven dat ze dankzij die supps er heel snel gaan uitzien als coleman en co.Pre workoutsupps zijn imo sowieso weggesmeten geld, beter goed eten en eventueel wat cafeïne als je wat vermoeid bent. (maar ik denk niet dat iemand jou nog wat hoeft bij te leren over voeding) 'k Heb het gevoel dat die rommel enkel werkt bij mensen van 50kg die echt geloven dat ze dankzij die supps er heel snel gaan uitzien als coleman en co.
Pre workoutsupps zijn imo sowieso weggesmeten geld, beter goed eten en eventueel wat cafeïne als je wat vermoeid bent. (maar ik denk niet dat iemand jou nog wat hoeft bij te leren over voeding) 'k Heb het gevoel dat die rommel enkel werkt bij mensen van 50kg die echt geloven dat ze dankzij die supps er heel snel gaan uitzien als coleman en co.
. Goed doorgebeten man!Pre workoutsupps zijn imo sowieso weggesmeten geld, beter goed eten en eventueel wat cafeïne als je wat vermoeid bent. (maar ik denk niet dat iemand jou nog wat hoeft bij te leren over voeding) 'k Heb het gevoel dat die rommel enkel werkt bij mensen van 50kg die echt geloven dat ze dankzij die supps er heel snel gaan uitzien als coleman en co.

+1 Ik heb 2x zo'n booster getest die ik gekregen had al sample.
Absoluut niets van gevoeld, in tegendeel zelfs.

idd, leve het placebo effect...is soms angstaanjagend hoe no-xplode en consoorten in de gym worden opgehemeld en hoe die knullen zich in dat mantra wentelen...moet toegeven dat ik daarin ook een leerproces heb moeten doormaken en pas na een jaar heb moeten constateren dat die pre wo's weinig toegevoegde waarde leveren...
@rob: vechten voor elke rep en energiecrashes... sounds like cutting business. Goed doorgebeten man!