AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Succes met cutten, en minderen met alchohol :p
Je lijf geeft voorang aan verwerking alcohol, dus neem je KH en vet (happies) dan worden die in de wacht gezet... hoppa vetopslag, dus eum... je moet ook even iets aan je NEE doen :p

Goede training weer Robke, en wat die weekenden betreft je leeft maar 1 keer en je moet ook genieten. Je moet eens alle tijd en geld die je in deze "hobby" steekt eens bij melkaar optellen, nou dan doe je toch goed je best en mag jezelf in het weekend daar wel even op tracteren.

Ga je dan ook bewust carbs schrappen uit je schema die je van plan was te eten, maar die overdaad zouden zijn door de extra alcohol die je hebt gedronken? Of eet je gewoon volgens je schema en drink je er nog eens boven op?

Weekenden train ik meestal niet, dus eet ik ook wat losser. Dus geen rijst kip.
Eerder boterham met verse vis ofzo. Ook wat minder in cals dan kwa normaal eten, en dat vukl ik dan aan met lekkere dingen;)

Hoe is het met het vrouwke, Rob? Nog maar een paar weekjes he? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.645
goeie rug-training rob -zwaar weer
een echte vakantie-training;)

yeah buddy :p

ik zie toch het verschil als ik alcohol heb gedronken in de spiegel. de ochtend after ziet alles er raar maar waar droger uit, maar tegen de avond staat alles wat puffy. nuja kan ook wel liggen aan het soort drankjes :p maar we zijn geen pro's hé, af en toe wat goddelijk vocht kan gene kwaad

Vochtverlies + de rebound nadien hé ... zeker met bier krijg je dat. (door de suiker & gist erin)

Op dat moment scheelt het idd ff.
Maar na een paar maanden niet drinken, of 1x per week lekker doorzakken, scheelt helemaal niks bij mij althans:D
Dus dan kan ik er net zo goed af en toe bij borrelen.

Ik ga vanaf nu de proef op de som nemen :p Want ja, 3 keer per week stevig doorgaan maakt wel een verschil lijkt me.

Och wat vervelend! Er moet IMO ook geleefd worden Rob!:meal::burger::zuip:

True, maar met mijn metabolisme moet je toch wat voorzichtiger zijn :)

Ga je dan ook bewust carbs schrappen uit je schema die je van plan was te eten, maar die overdaad zouden zijn door de extra alcohol die je hebt gedronken? Of eet je gewoon volgens je schema en drink je er nog eens boven op?

In het weekend is mijn voeding wel wat anders. Dan heb ik 3 grote maaltijden ipv 6 kleinere. Probeer wel zoveel
eiwitten binnen te krijgen en zo weinig mogelijk vetten & carbs.

Succes met cutten, en minderen met alchohol :p
Je lijf geeft voorang aan verwerking alcohol, dus neem je KH en vet (happies) dan worden die in de wacht gezet... hoppa vetopslag, dus eum... je moet ook even iets aan je NEE doen :p

Ik doe mijn best hoor :p

Goede training weer Robke, en wat die weekenden betreft je leeft maar 1 keer en je moet ook genieten. Je moet eens alle tijd en geld die je in deze "hobby" steekt eens bij melkaar optellen, nou dan doe je toch goed je best en mag jezelf in het weekend daar wel even op tracteren.

Jullie brengen mij allemaal in de war :roflol:

Weekenden train ik meestal niet, dus eet ik ook wat losser. Dus geen rijst kip.
Eerder boterham met verse vis ofzo. Ook wat minder in cals dan kwa normaal eten, en dat vukl ik dan aan met lekkere dingen;)

Ja, ik cardio op zaterdag en squat op zondag ... dan heb ik misschien nog iets aan de extra kcal in het weekend :p

Hoe is het met het vrouwke, Rob? Nog maar een paar weekjes he? :)

Paar weekjes??? Nee hoor, over 11 dagen is het normaal zover :p :eek:

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

Alcohol night before: 0
Sleep: 6 nice hrs sleep
Health: 100%
Temp in Gym: 26°

Food: 2200kcal ... still on track
Pre w/o Supp: Animal Pak & 2 capjes cafeïne
Mentality: :sd:

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 135)
BP: 20xbb 5x50

2wo93s6.jpg - 202013

Trainingstijd: 88min (start @ 10u45)
Polardata: 129avg - 173max - 904kcal
Comments: poe, van die bench had ik meer van verwacht. Denk dat er een fail gaat
aankomen een van de volgende weken. Maarja, die inclined voelde wel lekker aan.
Biceps training was ook lekker maar, ik denk dat ik deze bij de schouders ga doen vanaf
volgende week en de triceps bij de bench.

CardioComments: helemaal stuk !

CutComments: terras gedaan, maar met koffie ipv bier ... damn, had beter een foto
gemaakt want dat gelooft niemand :p

Laatst bewerkt:
Tja, vind ik dus ook ... een whey shake en hoppa, insuline response en je cardio wordt gesaboteerd.
Idem verhaal ivm BCAA ... heb net nog gelezen dat leucine je vetverbranding in de weg zou staan en
dat BCAA eigenlijk helemaal niets doen qua spiersparend. Gewoon een goed pre w/o maaltijd 2 uur
voor je sporten en alles gaat zoals het hoort te gaan.

Zijt ge serieus, fuuu...

Ik neem altijd 6gr EAA + 4gr honing na mijn training en dan doe ik nog ff cardio. Ik cut wel niet ofzo, maar het zou dus beter zijn om alles er na te nemen?

Als je niet cut waarom doe je dan cardio na je training?
Voor conditie zou ik het op een rustdag houden ;)

• #9.649
Zijt ge serieus, fuuu...

Ik neem altijd 6gr EAA + 4gr honing na mijn training en dan doe ik nog ff cardio. Ik cut wel niet ofzo, maar het zou dus beter zijn om alles er na te nemen?

Yep ... of beter nog, gewoon niet :p

Als je niet cut waarom doe je dan cardio na je training?
Voor conditie zou ik het op een rustdag houden ;)

True story

:orly:

Ik doe 3 dagen KT 1 dag off en dan opnieuw. Denk wel dat ik beter goed kan rusten op en rustdag:D

Nu ja, hangt ervan af hoe hard je cardio doet ... als je rond de 60% van je
max hartslag gaat zitten, staat dat je herstel zeker niet in de weg.

True story

Nu ja, hangt ervan af hoe hard je cardio doet ... als je rond de 60% van je
max hartslag gaat zitten, staat dat je herstel zeker niet in de weg.

WTF das gelijk op 120bpm...
Dan kan ik even goed buiten gaan wandelen fzo:roflol:

Nu doe ik als opwarming 145bpm en na de training 155bpm:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Hoe pak jij het dan aan?

2u ervoor en stevige maaltijd met eiwit en carbs wrs?

en dan?

Ik denk ook wel dat je meer op die bench kan pakken! Wel nette incline er achter aan!

Hehe, kben benieuwd wat je bij 'sleep:' gaat zetten als je boeleke er is :p

• #9.652
WTF das gelijk op 120bpm...
Dan kan ik even goed buiten gaan wandelen fzo:roflol:

Nu doe ik als opwarming 145bpm en na de training 155bpm:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Hoe pak jij het dan aan?

2u ervoor en stevige maaltijd met eiwit en carbs wrs?

en dan?

Tja ...

Idd, 2u ervoor lekker smikkelen met eiwit & carbs. Geen vetten.
Na de training idem verhaal. Maar dan wel een snelle vorm van carbs.
Dus bv wittte rijst met ei ofzo.

Ik denk ook wel dat je meer op die bench kan pakken! Wel nette incline er achter aan!

Hehe, kben benieuwd wat je bij 'sleep:' gaat zetten als je boeleke er is :p

Ja, einde van de week denk ik, de benzine is op :p

Ik ben ook benieuwd kerel ! Ik hoop net hetzelfde :roflol: Hoe naief :roflol:

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

Metingen van vanmorgen:

ilgmfq.jpg - 202040

Comments: tja, weging zegt eigenlijk niets omdat ik dus van tijdstip ben veranderd met wegen.
Maar ik ben droger aan het worden, dat staat vast.

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Training van vanmorgen

Alcohol night before: 0
Sleep: 7 nice hrs sleep
Temp in Gym: 25°

Food: 2200kcal ... still on track
Pre w/o Supp: Animal Pak
Mentality: shred the fat !

15min Stepper
15min Bike
15min Stepper
15min Bike

Trainingstijd: 60min (start @ 10u)
Polardata: 128avg - 139max - 637kcal
CardioComments: wat ik gisteren al dacht werd vandaag bevestigd :p
Mijn benzine is op, de tank is leeg ...

CutComments: vandaag refeed !!!

Balen van die bench Rob! Maar wtf..had nog niet eerder gezien dat je gewoon db en hammer curls met 28.5 en 32.5kg staat te doen!

Belachelijk gewoon!:evilnana:

• #9.654
Balen van die bench Rob! Maar wtf..had nog niet eerder gezien dat je gewoon db en hammer curls met 28.5 en 32.5kg staat te doen!

Belachelijk gewoon!:evilnana:

Ja, snap het niet goed, enkel dat het cutten misschien al zijn tol eist na 3 weken.

Die curls gaan nog wel omhoog. Het is gewoon k*t ze nu na rug te hebben gedaan de dag voordien.
Maar denk dat ik ze volgende week bij de schouders neem. En dan mijn triceps bij mijn bench.

Nog steeds goed bezig Robke. Als je voelt dat de benzine op is, doe je 't toch ff rustig aan :)

• #9.656
Nog steeds goed bezig Robke. Als je voelt dat de benzine op is, doe je 't toch ff rustig aan :)

Ga ik vanaf maandag dus doen ;)

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Alcohol night before: 75cl Kasteelbier & 35cl whiskey
Sleep: 9 nice hrs sleep
Temp in Gym: 26°

Food: goed gewoon vandaag
Pre w/o Supp: Unleash V3 (merktte ik geen drol van !)
Mentality: :eek:

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 135)
SQ: 20xbb 3x50 2x90

2re7f42.jpg - 202120

Trainingstijd: 90min (start @ 11u00)
Polardata: 137avg - 176max - 1038kcal
Comments: gewoon vechten voor elke rep. Het ging gewoon moeizaam.
Kan liggen aan het feit dat ik vorige week mijn benen geskipped heb wegens
mijn rug toen, of ja ...

CardioComments: minder rust tussen mijn intervals ... helemaal kapot na 14min :p

CutComments: zo, gisteren even de ketting eraf ... stuk taart gehad & wat drank
en friet. Nu terug back on track !

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Vanaf maandag ga ik mijn 1RM voor Wendler niet meer gebruiken maar die op 6RM
instellen. Zo ligt mijn rep out hoger en kan ik ook terug wat strikter gaan.

Pre workoutsupps zijn imo sowieso weggesmeten geld, beter goed eten en eventueel wat cafeïne als je wat vermoeid bent. (maar ik denk niet dat iemand jou nog wat hoeft bij te leren over voeding :D ) 'k Heb het gevoel dat die rommel enkel werkt bij mensen van 50kg die echt geloven dat ze dankzij die supps er heel snel gaan uitzien als coleman en co.

Pre workoutsupps zijn imo sowieso weggesmeten geld, beter goed eten en eventueel wat cafeïne als je wat vermoeid bent. (maar ik denk niet dat iemand jou nog wat hoeft bij te leren over voeding :D ) 'k Heb het gevoel dat die rommel enkel werkt bij mensen van 50kg die echt geloven dat ze dankzij die supps er heel snel gaan uitzien als coleman en co.

+1 Ik heb 2x zo'n booster getest die ik gekregen had al sample.
Absoluut niets van gevoeld, in tegendeel zelfs.

idd, leve het placebo effect...is soms angstaanjagend hoe no-xplode en consoorten in de gym worden opgehemeld en hoe die knullen zich in dat mantra wentelen...moet toegeven dat ik daarin ook een leerproces heb moeten doormaken en pas na een jaar heb moeten constateren dat die pre wo's weinig toegevoegde waarde leveren...

@rob: vechten voor elke rep en energiecrashes... sounds like cutting business :D. Goed doorgebeten man!

• #9.660

Tja, ik heb wel al een paar keer een leuke training erdoor gehad. Zeker met NOxplode.
Maar na een tijdje gaat de werking er wel vanaf. Tenzij je natuurlijk er eentje neemt
met GlycoCarn. Dan krijg je dus wel een lekkere pomp.

Maar ach, free sample dus ja, geen verlies daar :D

+1 Ik heb 2x zo'n booster getest die ik gekregen had al sample.
Absoluut niets van gevoeld, in tegendeel zelfs.

Cafeïne, GlycoCarn, Beta Alanine & Creatine will do the trick ;)

Maar ik ben het ook allemaal wat moe idd. Ik bestel gewoon mijn vitamientjes, cafeïne.

idd, leve het placebo effect...is soms angstaanjagend hoe no-xplode en consoorten in de gym worden opgehemeld en hoe die knullen zich in dat mantra wentelen...moet toegeven dat ik daarin ook een leerproces heb moeten doormaken en pas na een jaar heb moeten constateren dat die pre wo's weinig toegevoegde waarde leveren...

@rob: vechten voor elke rep en energiecrashes... sounds like cutting business :D. Goed doorgebeten man!

Hehehe, ik ben een beetje bekomen na gisteren lekker op de zetel te hebben gecrasht :p
Nu terug wat lichter gaan trainen met meer reps. Groeien doe ik toch niet in de cut, dus ja,
kan ik beter wat veiliger gaan trainen en wat meer volume nemen.

Terug
Naar boven