AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.601
oke duidelijk wendler here i come baby - light weights :D

Als ik nu bij die laatste amrap echter geen 3 reps kan halen, is het gewicht te
zwaar en dan moet je 10% terug gaan op je theoretische 1RM. Idem verhaal als
je op een plateau geraakt.

Nope ... die repout is het laatste setje

Dus bij mijn bench
3
3
meer als 3 -> AMRAP dus en daar haalde ik dus 5 reps

Als ik nu bij die laatste amrap echter geen 3 reps kan halen, is het gewicht te
zwaar en dan moet je 10% terug gaan op je theoretische 1RM. Idem verhaal als
je op een plateau geraakt.

ja dat dacht ik al - in mijn berekening van gisteren was dat dus al het geval - lekker motiverend gelijk ;)

• #9.603
  • #9.605
Alcohol night before: 0
Sleep: 6 crappy hrs sleep (poe, slaap weer slecht)
Health: 100%
Temp in Gym: 23°

Food: 2200kcal ... still on track
Pre w/o Supp: Animal Pak & capje cafeïne
Mentality: please don't hurt your back :p

Warm Up:
Stepper: 10min (hbpm 135)
NP: 20xbb 3x30 2x40

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Trainingstijd: 86min (start @ 14u45)
Polardata: 123avg - 164max - 795kcal
Comments: een PR maar ik kan niet zeggen dat ik er tevreden over ben. Der hadden
nog 2 reps bij gemoeten. Maar ach, volgende cycle rep ik er terug 5 eruit :p De rest
van de training viel super goed mee eigenlijk. Lekker burn gehad en geen last van de
lowerback. Let's hope it lasts :p

CardioComments: 1 interval erbij gedaan en dus ook 4min extra

CutComments: gisteren op de weegschaal 104.3 ... 2kg verschil met gisteren :p Maw
ga ik mij vanaf nu op zaterdag ochtend gaan wegen. Dat zal, zoals MHD al zei, een
beter en correcter beeld geven. Mij aan het dieet houden gaat nog steeds perfect !

Mooie training kerel, belachelijk sterke neck press!

Ik las net het draadje genaamt ''spoor ik wel'' en dacht meteen aan jou toen ik zag dat er iemand was die op 1700 kcals per dag progressie boekt.
Nog zo eentje van jou soort ontdenkt whaha :D

• #9.607
Mooie training kerel, belachelijk sterke neck press!

Ik las net het draadje genaamt ''spoor ik wel'' en dacht meteen aan jou toen ik zag dat er iemand was die op 1700 kcals per dag progressie boekt.
Nog zo eentje van jou soort ontdenkt whaha :D

Thanks !

Hahaha ... ja, de mensen hebben soms oogkleppen op als het op die dingen aankomt.
Er zitten hier een aantal 'laagverbruikers' op het forum die in hetzelfde schuitje zitten hoor.
Tja, kan je nog zoveel formuletjes erbij halen als je zelf wilt, maar dan telt alleen maar je
eigen probeersel en ervaring.

Laatst bewerkt:
Waarom 4000 cals gaan eten als het goed gaat op 2200;)
Schijt je allemaal weer uit, plus kost je veel meer geld:D

• #9.609
Waarom 4000 cals gaan eten als het goed gaat op 2200;)
Schijt je allemaal weer uit, plus kost je veel meer geld:D

True story !

Maar als je goed gaat op 2200 en je eet er een keertje 4000, dat gaat je BF%
niet graag hebben :) Zeker niet als je dat enkele dagen doet :p

Maar ach ... het heeft zijn voor- en zijn nadelen.

sterk weer rob :thumbs:

Goede training en 2 kilo lichter, goede tijden

• #9.612
Goede training en 2 kilo lichter, goede tijden

Thanks

Hehehe, ja, ik vermoed dat ik gisteren wat veel water vasthield. Geen idee ... Maarja, ik ga nu
zaterdag ochtend eens wegen bij het opstaan, en dan zie ik wel wat daaruit gaat komen. Maar
adhv mijn broek heb ik er een goed gevoel bij.

Laatst bewerkt:
Thanks

Hehehe, ja, ik vermoed dat ik gisteren wat veel water vasthield. Geen idee ... Maarja, ik ga nu
zaterdag ochtend eens wegen bij het opstaan, en dan zie ik wel wat daaruit gaat komen. Maar
adhv mijn broek heb ik er een goed gevoel bij.

Vocht kan aardig met de weegschaal ****en, heb zelf de laatste tijd dat ik maandagochtend het zwaarst ben (logisch aangezien ik zondag vaak een junkdag heb) en dan woensdagmorgen op een lager gewicht sta, wat dan een paar dagen hetzelfde blijft. Dus ik zak alleen maandag en dinsdag in gewicht en dan blijft het gelijk tot zondagmorgen.

• #9.614
Vocht kan aardig met de weegschaal ****en, heb zelf de laatste tijd dat ik maandagochtend het zwaarst ben (logisch aangezien ik zondag vaak een junkdag heb) en dan woensdagmorgen op een lager gewicht sta, wat dan een paar dagen hetzelfde blijft. Dus ik zak alleen maandag en dinsdag in gewicht en dan blijft het gelijk tot zondagmorgen.

Mmm ... tja, ik heb zaterdag dan refeed en zondag wijn en eten bij de schoonouders.
Dat heb ik dus ook niet in de hand. Op maandag ben ik dan ook het zwaarst.
Maar val toch gemiddeld een halve kilo af per dag t/m zaterdagochtend.

Maar op de één of de andere manier kom ik gewoon 2kg ongeveer bij van zaterdagmiddag
tot zondag avond ... (maar er komen dan ook een shitload aan kcal voorbij)

Mmm ... tja, ik heb zaterdag dan refeed en zondag wijn en eten bij de schoonouders.
Dat heb ik dus ook niet in de hand. Op maandag ben ik dan ook het zwaarst.
Maar val toch gemiddeld een halve kilo af per dag t/m zaterdagochtend.

Maar op de één of de andere manier kom ik gewoon 2kg ongeveer bij van zaterdagmiddag
tot zondag avond ... (maar er komen dan ook een shitload aan kcal voorbij)

hahahaha, ken het heb soms wel een kilo of 5-6 verschil tussen 's-ochtends en 's-avonds.

• #9.616
als je nog last gehad van je lowerback dan was het vandaag niks geworden op die neckpress - stevig werk afgeleverd

• #9.618
goed bezig!

sterk dat je ook nog db presses doet na je neck press

hoe ervaar jij die reverse grip pushdowns? ik vind het meer een killer voor m'n polsen dan voor m'n triceps

• #9.620
goed bezig!

sterk dat je ook nog db presses doet na je neck press

hoe ervaar jij die reverse grip pushdowns? ik vind het meer een killer voor m'n polsen dan voor m'n triceps

Thanks

Ja, die DB press voelt dezer dagen eens zo lekker nu ik hem zonder back support doe.

Bwah, ik doe hem met een ez-bar. En daar zit zo'n scharnier haak in. Dus die die
bar draait lekker mee met de beweging. Dus last aan mijn polsen heb ik er niet van.

Terug
Naar boven