Ja, het is een oefening die echt focus vergt gewoon. Je kan hem ook aan de low pulley
doen, met een declined bankje. Ook dolle pret

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------
Metingen van vanmorgen:
Comments: 200gr ervan af ... de week ervoor 300gr pff, tergend traag. Even omgerekend
is dat een tekort van een 1500kcal ongeveer per week. Dus om aan een vetverlies
van 400 a 600gr te raken, moet ik dus nog een 1500kcal schrappen per week. Dus ja,
dan die 2 Kasteelbieren maar weg. En dan moet ik nog 1000kcal vinden ergens. Maar
mijn whiskey laat ik verdorie nog niet vallen !!! (ook al zijn dat gelijk een 500kcal ofzo

)
Vage is dat volgens mijn vrouw, mijn taille dus wel echt smaller aan het worden is. En
ik voel het ook aan mijn broeken. En het extra'tje waar jullie je hoofd mogen over breken
is dat ik 3 nieuwe striemen heb op mijn biceps, en 2 lekker dikke striemen op mijn lats.
Dat zou dus wijzen op groei ... maar onmogelijk normaal toch. Ik snap er allemaal niets
meer van
Conclusie ... mijn onderhoud met dit trainingsschema ligt op een 2500kcal per dag. Gemiddeld
genomen over de week. En dat getal is eigenlijk net wat ik nodig heb voor mijn volgende
gedeelte van de cut ... dat volgt over 10 weken dus
EDIT: zit trouwens een foutje in de excel print

Ik sta op 4x 21min Interval cardio nu
------------------------------------------------------------------
Cardio van vanmorgen ...
Alcohol night before: 0 (weer een vrijdag gehaald)
Sleep: 8 ok hrs sleep
Health: 100%
Temp in Gym: 25°
Food: 0 kcal pre w/o ...
Pre w/o Supp: Animal Pak & 2 caps Cafeïne
Mentality: burn baby burn
15min Stepper
15min Bike
15min Stepper
15min Bike
Trainingstijd: 60min (start @ 7u45)
Polardata: 129avg - 144max - 654kcal