XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Gaat lekker met je cut he? Als je echt goed in je cut zit, neemt de behoefte aan alcohol vaak wel af... (tenminste is mijn ervaring) en neem je dan toch een paar glazen, dan vallen ze veel harder :p

ik denk dat je rob z'n liefde voor alcohol onderschat :D

Strange dat je al gelijk full stack kan nemen. Ik doe ze zitten op een bankje,
armen tegen mijn hoofd gehouden, dat ze zeker niet bewegen. En dan echt
trekken vanuit je abs.

Denk dat jij je rug & lats gebruikt.

Nu is het niet dat full stack opwarming is fzo:rolleyes:

Ik deed ze dus ook met mijn armen langs mijn hoofd, maar zat wel op mijn knieën en niet op een bankje.
Ik deed het goed in een bolletje en ging niet helemaal tot beneden fzo, dus gewoon een crunchbeweging.
Ik voelde het dus ook enkel in mijn abs.
Het probleem is dus dat als ik wat vooruitgang maak er niets meer bij kan. Je kan er ook niet zo schijven bijgangen aan het pinnetje wat dat zit zo weggestoken.

Wat dacht je van zitten op het lat pully bankje en zo crunchen? (Daar zit meer gewicht op vermoed ik:D)

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.743
ik doe die ook wel eens staand maar ik voel er niks van?

• #9.747

Yep, ik ga nog wel wat dieper ...

ik doe die ook wel eens staand maar ik voel er niks van?

Ja, ik heb er ook even op moeten oefenen hoor.

heb ik ook, geen ruk voel ik van die oef....ja last van mijn onderug!:(

lekkere training rob, vooral die dumbbells.....denk niet dat ik ze nu druk:p

Keep trying, het is de moeite waard imo

Thanks, nog even en je hebt me weer ingehaald hé ;)

nog steeds mooie trainingen Rob!

cable crunches, staand/zittend/knielend zijn zeker wel goed - alleen voert bijna niemand ze goed uit...ik deed eerst ook fullstack 20 reps ofzo, maar kwam echt niet vanuit m'n abs. nu techniek verfijnd en kan met een halve stack een kapot harde burn creeeren in m'n abs.

nog steeds mooie trainingen Rob!

cable crunches, staand/zittend/knielend zijn zeker wel goed - alleen voert bijna niemand ze goed uit...ik deed eerst ook fullstack 20 reps ofzo, maar kwam echt niet vanuit m'n abs. nu techniek verfijnd en kan met een halve stack een kapot harde burn creeeren in m'n abs.

Ben je het ook eens met de techniek gehanteerd in het filmpje hierboven of ga je ook dieper?

• #9.754
Ja, het is een oefening die echt focus vergt gewoon. Je kan hem ook aan de low pulley
doen, met een declined bankje. Ook dolle pret :p

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

Metingen van vanmorgen:

nzm2b8.jpg - 202853

Comments: 200gr ervan af ... de week ervoor 300gr pff, tergend traag. Even omgerekend
is dat een tekort van een 1500kcal ongeveer per week. Dus om aan een vetverlies
van 400 a 600gr te raken, moet ik dus nog een 1500kcal schrappen per week. Dus ja,
dan die 2 Kasteelbieren maar weg. En dan moet ik nog 1000kcal vinden ergens. Maar
mijn whiskey laat ik verdorie nog niet vallen !!! (ook al zijn dat gelijk een 500kcal ofzo :p)

Vage is dat volgens mijn vrouw, mijn taille dus wel echt smaller aan het worden is. En
ik voel het ook aan mijn broeken. En het extra'tje waar jullie je hoofd mogen over breken
is dat ik 3 nieuwe striemen heb op mijn biceps, en 2 lekker dikke striemen op mijn lats.
Dat zou dus wijzen op groei ... maar onmogelijk normaal toch. Ik snap er allemaal niets
meer van :)

Conclusie ... mijn onderhoud met dit trainingsschema ligt op een 2500kcal per dag. Gemiddeld
genomen over de week. En dat getal is eigenlijk net wat ik nodig heb voor mijn volgende
gedeelte van de cut ... dat volgt over 10 weken dus :)

EDIT: zit trouwens een foutje in de excel print :p Ik sta op 4x 21min Interval cardio nu

------------------------------------------------------------------

Cardio van vanmorgen ...

Alcohol night before: 0 (weer een vrijdag gehaald)
Sleep: 8 ok hrs sleep
Health: 100%
Temp in Gym: 25°

Food: 0 kcal pre w/o ...
Pre w/o Supp: Animal Pak & 2 caps Cafeïne
Mentality: burn baby burn

15min Stepper
15min Bike
15min Stepper
15min Bike

Trainingstijd: 60min (start @ 7u45)
Polardata: 129avg - 144max - 654kcal
CardioComments: zo, weer een sessie erop zitten :)

Laatst bewerkt:
Wat ik mij nu al een hele tijd afvraag is wat het nut ervan is om de temperatuur in de sportschool te meten???

Ben je nu naar de sportschool geweest voor het ontbijt, wel nice dan ja om zo een uurtje te geven.
Lijkt me anders wel ook redelijk saai om op zo'n hartslag cardio te doen, hopelijk was er nog iets op televisie (woordspelletjes of teletubies:dunno:):D.

• #9.756
Wat ik mij nu al een hele tijd afvraag is wat het nut ervan is om de temperatuur in de sportschool te meten???

Ben je nu naar de sportschool geweest voor het ontbijt, wel nice dan ja om zo een uurtje te geven.
Lijkt me anders wel ook redelijk saai om op zo'n hartslag cardio te doen, hopelijk was er nog iets op televisie (woordspelletjes of teletubies:dunno:):D.

Nou, wacht maar tot het nog maar eens +30 is ;) Of -10 ... En ja, in mijn schuur wordt het dat soms hoor. Eens
kijken of dat geen invloed heeft op je gemoed of prestaties ;)

Nah, ik heb mijn sportschool bij me thuis kerel ;) Dus ja, ik kijk lekker dvd'tje. Trouwens, op mijn leeftijd is die
130hbpm ideaal om vet te verbranden. Ipv enkel carbs en dus ook uiteindelijk je vvm. Zeker op je nuchtere maag.

Laatst bewerkt:
Nou, wacht maar tot het nog maar eens +30 is ;) Of -10 ... En ja, in mijn schuur wordt het dat soms hoor. Eens
kijken of dat geen invloed heeft op je gemoed of prestaties ;)

Nah, ik heb mijn sportschool bij me thuis kerel ;) Dus ja, ik kijk lekker dvd'tje. Trouwens, op mijn leeftijd is die
130hbpm ideaal om vet te verbranden. Ipv enkel carbs en dus ook uiteindelijk je vvm. Zeker op je nuchtere maag.

Bwah man, in de zomer was het ook heel erg warm op sommige dagen in de zaal. Ik stoorde me er niet aan en ging gewoon keihard. Ging even goed vooruit, alleen zweette ik een pak meer.

Je zal wel veel DVD'tjes hebben liggen als je zo telkens cardio gaat doen. Ik vind er zelf althans niets aan om 2 keer hetzelfde te zien.

Op hoeveel % van je maxHR is dat dan?

• #9.758
Bwah man, in de zomer was het ook heel erg warm op sommige dagen in de zaal. Ik stoorde me er niet aan en ging gewoon keihard. Ging even goed vooruit, alleen zweette ik een pak meer.

Je zal wel veel DVD'tjes hebben liggen als je zo telkens cardio gaat doen. Ik vind er zelf althans niets aan om 2 keer hetzelfde te zien.

Op hoeveel % van je maxHR is dat dan?

:roflol: ja, een leuke gym met een serieuse oppervlakte, is net hetzelfde om in te trainen dan een vochtige; stoffige
houten schuur van 3 meter op 3 :roflol: Kom maar eens langs zou ik zeggen, dan piep je wel anders ;) Zeker als het
nog eens +38° is en er nul komma niks zuurstof hangt. Of als je 3 truien moet aandoen omdat de temperatuur niet
boven -10° wilt :) Nee kerel, daar is nog een héél groot verschil tussen hoor

Ja, ik heb een hele uitgebreide dvd collectie. Denk dat het met 2000 niet ophoudt. En er komen er elke week nog een
stuk of 3 tot 5 bij.

Ik fiets lekker op een 70% van mijn max hartslag ;) Meer moet dat niet zijn. Vooral niet in de cut als je sowieso al
moeilijker hersteld door het gebrek aan kcal. Daarbij ook nog eens het op nuchtere maag cardio gegeven en dan
moet je je wel inhouden. Anders gaat je VVM dat niet leuk vinden ;)

Laatst bewerkt:
:D ja misschien toch die wishkey her-overwegen, je maakt er wel een flinke slag mee :P:P:P
Heb je nou lichte groei of meer definitie door vet%verlagen?

• #9.760
:D ja misschien toch die wishkey her-overwegen, je maakt er wel een flinke slag mee :P:P:P
Heb je nou lichte groei of meer definitie door vet%verlagen?

Euhm, te laat, ben al aardig bezig aan mijn 35cl bourbon dus :p

Wel, je gaat me voor gek verklaren, maar ik denk dat ik aan het groeien ben tijdens
deze cut. Heb anders geen verklaring voor die striemen :p

Terug
Naar boven