- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nogal duur geloof ik éh..?Aspartaam kan niet tegen verhitting (thee koffie geen probleem) - maar zoetstoffen saccharine, ascesulfaam-K en Cyclamaat wel, dus gewoon effe kijken op de verpakking... samenstelling kan verschillen per vorm, tablet, vloeibaar, poeder...
Oh... je hebt ook nog een natuurlijk zoetmiddel: Stevia - werkt ook prima qua zoetkracht...
haha 2200 cals, wat een verschillen zijn er toch....weeg een pak minder als jou, en toch val ik nu nog steeds een beetje af op +3000 cals. ben zelf nog een beetje aan het zoeken waar ik naar toe moet.....en dat nog zonder cardio ook
![]()

Gaat lekker Rob, ik zou ook graag willen cutten om echt eens zo'n smal middel te hebben, maar dat is pas voor volgende zomer.

Aspartaam kan niet tegen verhitting (thee koffie geen probleem) - maar zoetstoffen saccharine, ascesulfaam-K en Cyclamaat wel, dus gewoon effe kijken op de verpakking... samenstelling kan verschillen per vorm, tablet, vloeibaar, poeder...
Oh... je hebt ook nog een natuurlijk zoetmiddel: Stevia - werkt ook prima qua zoetkracht...
Deze week eens goed op volume gedraait met lichtere gewichten, vond het eigeniljk maar een p*ssy-training maar had wel leuk 3 dagen spierpijn in mijn legs .
dat noemen ze nou een muscle-tricker
frontsquats is toch een heerlijke oef om te doen

Dan hopelijk zak ik nog tot een 90kg.Front squat is inderdaad een erg goede oefening echt een core killer!
Zeggen ze 

Mooi dat het goed gaat, meende ergens gelezen te hebben dat je vond dat je zwakke schouders hebt, maar dat zie ik niet terug in deze training
Waar ga je jezelf trouwens op tracteren als je onder de 100 kg. komt ?
Niets te gek in ieder geval ... Ecay stackjeNiets te gek in ieder geval ...
Ik ben nu bijna 5 weken ver en sta eigenlijk te kijken van mezelf dat het allemaal
zo lekker gaat. Dus ja, nu begint het wel in mijn hoofd te spoken om eens dieper
te gaan. Echt onder de 90 oid te gaan duiken.
Ga zo door, krijgen we ook pics te zien onder de 100
Ja nou, in verhouding tot mijn bench ligt mijn MP/NP wel aan de lage kant. Ongeveer een 10kg te weinig
ongeveer. Maar ik werk er hard aan. Ga ook wat side raises nog toevoegen bij mijn borst training. Hopelijk
komt er nog wat groei in ondanks de cut.
Maar bovenal zou ik graag eens met iemand mee de schouders trainen. Soms krijg ik het gevoel dat ik het
helemaal mis aan het doen ben en dat daardoor mijn schouders niet meewillen.
powercleans rob ernaast doen - ik word er echt sterker van