- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij ook al aan de Swiss bal? sinds wanneer is dat Rob? (of lees ik hier al jaren overheen?) verder nice, basic cardio shizzle

hehe - je hoeft je niet te verontschuldigen hoor RobBwah, hoorde ergens dat je best je abs wat traint bij je cardio. Dat zou helpen
om je vet te mobiliseren daar. Tja, better safe then sorry en dus heb ik een
swissball, abwheel bij mijn cardio toestellen gezet![]()

hehe - je hoeft je niet te verontschuldigen hoor Rob![]()

mooi - goed ge- cardioot
sinds ik zo'n swissbal gebruik voor mijn crunches
maak ik de gains van mijn leven
goeie shit - ik doe hem ook regelmatig

Rob in de cut, dat ga ik toch eens beter volgen!! Succes man..of moet ik zeggen sterkte?? haha

Komt wel goed. Er is al iets vanaf dus dat is al iets gewonnen.als jij echt wat droger komt te staan ben je wel een beest Rob - picture that!

Rob aan de swissball! Pas maar op straks wordt er niet meer gesquat!
Swissball tegen de muur en...
![]()
Wat men tegenwoordig al niet met die bal doet. Straks stuitert iedereen op dat ding naar de winkel. Goed voor je conditie ofzo.

Ik zie cardiosessie en dan een partij gelul over vrachtwagen kasteelbier
Goed bezig Rob, maaruh, hoe kom jij aan overschot aan vel dan![]()

Ahaa, dat verklaart het wel idd. Nou daar gaat mijn hoop dat het vel helemaal strak zou trekkenAls dat jou nog niet gelukt is na zo lang trainen gaat dat bij mij zeker niet gebeuren.
Mooie trainingen voor een weekend bro!

Zijn denk ik ook "beter" voor je schouders.
Je gaat wat zwaarder en kan daarom ook wat meer uit de neergaande beweging halen als BB'er.
Goed bezig big guy!
Maar het blijft toch nog moeilijk imo. Heb ook