- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nou ik ga voor je duimen bro... Ik zit op bestelling van B&F te wachten![]()
dat zal wel een busje voor jou alleen zijn dan 
keuzes/keuzes/keuzes - als dat idd het beste zou zijn dan zou ik er ook voor gaan - maar ja dan ben ik elke dag bezig en daar heb ik gewoon geen zin in , dus kies ik tegenwoordig voor deze optie - je bent wat langer bezig maar wel altijd standaard 3 dagen off en dat is mij ook wel waardIk ben rond op 70min met mijn KT ... cardio + abs doe ik nu 60min. Maar idd als
ik mijn cardio doen zou spreiden en enkel intervals doe kom ik in the long run
wel korter uit van duur.
Maar, dan heb ik wel cardio & KT samen en heb toch al vaker gelezen dat je dat best
gespreid houdt ...
dillema's hé![]()
altijd pics schieten met iemand erbij die kleiner is, zo lijk je eens zo groot![]()
Nou valt wel mee hoor. 1m72 ongeveer. Natuurlijk niet zo groot als jullie Nederlanders
Maar voor een Belg valt het wel mee![]()

Deze nederlander is exact even lang als jij.
Alleen 18 kilo lichter...
Langzaam maar zeker Robke, er zit toch vooruitgang in.![]()

hoppa !keuzes/keuzes/keuzes - als dat idd het beste zou zijn dan zou ik er ook voor gaan - maar ja dan ben ik elke dag bezig en daar heb ik gewoon geen zin in , dus kies ik tegenwoordig voor deze optie - je bent wat langer bezig maar wel altijd standaard 3 dagen off en dat is mij ook wel waard
mijn core werk schiet er soms wel bij in , want het liefst ga ik na de kt gelijk op de fiets en om dan eerst nog effe buik te doen ( tijdverspilling )
daarom doe ik ze regelmatig als ssetje

![]()
Kanonnen wat een beer ben jij zeg en leuke foto zo met de kleine!
Succes met je cut!
Deze nederlander is exact even lang als jij.
Alleen 18 kilo lichter...
Langzaam maar zeker Robke, er zit toch vooruitgang in.![]()

Weining rust dus wat rest pauze sets & supersets moeten gebruiken.
Bah bah, die bench en die fly's zijn weer monsterlijk Rob.
die chestdippies hakken er wel in
nice die side laterals - jij doet ze strict