AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Lekker weer Rob, ik zie dat jij gewoon voor mij er bij getraind heb! haha. Ik ben 2 dagen van het padje afgeweest, iets te veel pintjes op:)

Ben er nu nog brak van eigenlijk...

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.562
Heb jij geen Koninginnedag gevierd Rob..? :roflol:

Hahaha, je wilde toch zo graag een prinsesje..?
Dat worden vanzelf Koninginnen Rob! :D

• #12.566
Hahaha half DBB ligt nog voor pampus van de koninginnenacht en dag maar robke gaat gewoon lekker door.Maar goed dat ze dat in belgie niet vieren.:p
Dikke rows btw, nice.:)

• #12.568
ja man, vakantie kennen we niet in de gym ... no excuses, no holds barred, balls to the wall :)

• #12.570
Getraind met een kater?:P

• #12.572
Hahaha you go bro!Als ik brak ben krijg je me echt die gym niet in hoor, respect!;)

Haha, doe dat zelf ook regelmatig, maar mn lichaam laat het nu toch echt even afweten. Enige training die ik krijg is naar de wc rennen :(
Zo'n weekend is gewoon funest voor je weerstand, nu maar even goed voor mezelf zorgen en meedoen met jouw dimmen dus ;)

• #12.575
Hahaha you go bro!Als ik brak ben krijg je me echt die gym niet in hoor, respect!;)

Ach ja, eens je bezig bent is die kater zo weg hoor ... nu ja, soms toch :p

Haha, doe dat zelf ook regelmatig, maar mn lichaam laat het nu toch echt even afweten. Enige training die ik krijg is naar de wc rennen :(
Zo'n weekend is gewoon funest voor je weerstand, nu maar even goed voor mezelf zorgen en meedoen met jouw dimmen dus ;)

:)

HAhaha gewoon doorgaan. Mentaliteit!

tipsy squats?! damn man, dat is wel het laatste waar ik aan denk als ik tipsy ben :p

http://www.youtube.com/watch?v=NVT-BokwmWY

ach rob , mensen kunnen onder invloed van stimulerende middelen prachtige dingen neerzetten zie amy en paul :D

daarnaast zie ik je weer een pushpress neerzetten waar ik een diepe buiging voor maak
goed gedaan big man

Terug
Naar boven