- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil de buurtgorilla wel eens zien squatten, monsterlijk!![]()

Faking nice man
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Thanx voor de info, ik ga er even over nadenken, het lijkt mij ook wel prettig om de 100 hbpm aan te houden,.

Is te zien dat je weer hoger in je kcalorietjes zit big guyLekkah lekkah
Hoeveel eieren ga je eten morgen, of ben jij zo iemand die gewoon de paashaas opvreet.... whaha
vette fronts weer..... nou dat wordt dubbel genieten van je eitjes!![]()
nice squatties rob
de frontsquats gaan goed man
maar ik las 30 graden in die toko van jou
pff man , hoe hou je het uit

Hele mooie training die fsq word ook steeds sterker en sterker zeg
nette trainingen weer Rob, respect daarvoor....zeker omdat het sauna werk was![]()
Het viel wel mee afgelopen weekend eigenlijk. Ik was er vroeg bij dus ja, dan
is het nog onder de 20°. En komende week wordt het wat frisser. Dus ja ...

nouja, daar ben ik ook wel weer blij om...dat de temperatuur naar normale waarden gaat. bij ons in de gym is het anders ook niet te hachelen![]()

geen gek idee rob met die extra setjes
meer volume + op de krachtsets tot failure
misschien dan toch af en toe aan een deload gaan denken
want je gaat nu wel meer vergen van dat lichaam van je

En cardio doe ik
ter variatie kan het idd geen kwaad
ben benieuwd - ik zag je idd al een paar dagen niet posten
deloadje dus - gelijk heb je met dit weer

Is ook goed voor je conditie, 5 setjes van 12 herhalingen squatten, leg pressen, tientallen meters walking lungen, high rep pressen, high rep pullen.. Oh wacht, dat laatste deed je al, maar nu nog aan het ijzer.

Goeie trainingen, 2 kilo kwijt, de zon schijnt,.. Lekker!![]()

Gewicht gaat goed!
Dat excelschema groeit ook flink, je bent al een tijdje bezig.
Wat betreft je trainingen kan ik weinig zinnigs zeggen. Same old story, heavy ass weights.
Toch wil ik je echt aanraden eens BB volumes te draaien. Sommige oefeningen doe je wel meer herhalingen, maar dan doe je ook niet veel setjes. Voor hypertrofie moet je gewoon echt je ego aan de kant zetten en volume draaien Rob.Is ook goed voor je conditie, 5 setjes van 12 herhalingen squatten, leg pressen, tientallen meters walking lungen, high rep pressen, high rep pullen.. Oh wacht, dat laatste deed je al, maar nu nog aan het ijzer.
![]()
Maar idd, ik zou liegen moest
Zit er ook al even aan te denken.

Wat een trainingen weer beest, en dan al die huishoudelijke ditjes en datjes er bij, en hij heeft gewoon een jacuzzi..... lekkah lekkah! Living the good life brah!

Kijk aan! Na de pasen weer de taille geslonken en in gewicht gedaald!![]()

)