- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dynamic Effort borrels kappen 10-12x2 borrels met niet meer dan 1 minuut rust er tussen!![]()

als ik het goed begrijp rob pak je 3setje opwarmen met 5reps dan ga je zwaarder en zwaarder begin je met 5reps dan 3 reps dan 1 rep? zoiets?
huh waar dan?Hummer heeft er hier een topic in het nederlands staan, neem dat dan even door. Het werkt iets anders dan wat jij hier neerzet.

sorry lekker leesvoer dus mooi! dankjeZet je bril eens op man
Het staat in Hummer zijn sig, eerste post op deze pagina zelfs
http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/jim-wendler-5-3-1-a-280383/#post5940774
Ja, sommige mensen denken dat DE lekker licht en makkelijk is...
Dan doe je het dus niet goed!![]()
haha - je bent even terug van vakantie en de biergesprekken vinden alweer plaats. blijft een geniaal log om te volgen dit. harde trainingen en discussies over dieet en bier![]()

kan je me die calculator nog is sturen ben wel benieuwd hoe of dat werkt! 5/3/1 roept wel intresse in me op![]()
- BW: 104.3kg
Mooie, sterke training weer Rob.
Wat je ook eens kan doen is ipv de rust pauze in de laatste set, de laatste set een paar keer herhalen.
Lijkt me voor je BB doeleinden niet verkeerd.
Dus: 5/3/1 dag word dan bijvoorbeeld: 5/3/4/4/2/1![]()

en het intereseerd je natuurlijk helemaal niks of je nou sterker word of niet, anders nam je wel wat meer rust, en op die manier misschien net wat meer reps kunnen pakken.
Ja, je rust nemen, maar beperkt natuurlijk want je bent een BB'eren het intereseerd je natuurlijk helemaal niks of je nou sterker word of niet, anders nam je wel wat meer rust, en op die manier misschien net wat meer reps kunnen pakken.
Het is weer eens wat anders, een nieuwe uitdaging misschien.![]()