seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet voor niets dat mijn hartslag door het plafond ging 
niet voor niets dat mijn hartslag door het plafond ging
![]()
Ha ha zal best ja, je zult nu al een beste gorilla chest hebben door die heavy benches man.

Zijn ze zwaarder om te doen dan een gewone flate bench bijvoorbeeld?
Toch nog stevige training ondanks je fysieke en geestelijke gesteldheid![]()

sterk gestel 
ik ben nooit zieksterk gestel
goed idee van die biceps - effe op onderhoud dat is genoeg na die di-training

ik word altijd blij als ik iemand zie zo'n opmerking maakt. al dat gelul over outersweep, lower lats, biceps piek en ga zo maar even door hoor je vooral van de mensen die nog amper massa hebben op die plekken...ga gewoon massa bouwen en praat dan verderTeveel focus op bovenkant borst, als je eigenlijk nog geen echte borst hebt,
werkt niet![]()

Waarom gebruik je eigenlijk altijd van die rare gewichten? 121 kilo decline bp bijv. Waarom niet gewoon 120? Beetje afronden...
En 121 is nog altijd 1kg meer dan 120
ik word altijd blij als ik iemand zie zo'n opmerking maakt. al dat gelul over outersweep, lower lats, biceps piek en ga zo maar even door hoor je vooral van de mensen die nog amper massa hebben op die plekken...ga gewoon massa bouwen en praat dan verder
balen van de gezondheid man - maarja, iedereen heeft ergens last van momenteel

En toch wil ik meer outsweep, lower lats en biceppiekik word altijd blij als ik iemand zie zo'n opmerking maakt. al dat gelul over outersweep, lower lats, biceps piek en ga zo maar even door hoor je vooral van de mensen die nog amper massa hebben op die plekken...ga gewoon massa bouwen en praat dan verder
balen van de gezondheid man - maarja, iedereen heeft ergens last van momenteel