- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ok explains
.Je gaat toch ook geen HIIT doen na zo'n training en met deze temperatuur. Ouwe gek![]()
Dat dacht ik dus ook al.het is het weer rob - blanka's schijnen het dan zwaar te hebben
deadlift/chins/rows - compleet toch

Denk dat het voornamelijk door het weer komt Rob. Misschien een weekje rustiger aan doen kan denk ook geen kwaad.

Je gaat toch ook geen HIIT doen na zo'n training en met deze temperatuur. Ouwe gek![]()

Toch lekker bezig geweest. Die hitte werkt niet mee inderdaad. Ik voel me ook wat loom door de warmte.

Zwaar respect Rob dat je met deze temperaturen in je homegym nog zo hard blijft knallen
Goed weekend alvast!

Kan me iets bij dat bikkelen voorstellen idd, beste serie benchwerk robby.

Respect Rob, als je met die temperaturen zo'n workout kan neerzetten en dan ook nog 18 min. daarna HITT doet dan ben je of gek of een brute beuker (ik ga voor de 2e)![]()

Er zullen er weinig zijn die met 34 graden nog effe dit wegzetten
Jim say's , you're a beast
Still no PR however 
Lekkere training weer! Ik blijf het een mooi schema vinden die je gebruikt, zoiets wil ik ook proberen wanneer ik weer is degelijk kan bulken.
Cutten, bulken, maakt niet uit 

ahaaaa je hebt wel gewoon getraindIk dacht al, waar is onze buffel nou....
Maaruh, die muren moet je afbreken makker... gewoon niet laten kisten!

Aaah ****ed up Rob dat je die dead niet hebt kunnen pakken! Enig idee waarom de decline bench vandaag niet lekker liep?
Even wat rust nemen maat.
Wel mooie trainingen nog hoor.
Beest!![]()