- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn coach roept altijd al dat bodybuilders MP veel beter zittend kunnen doen en het liefst in een smittie ofzo, het is veel minder blessure gevoelig en staand bereik je niet meer dan zittend. Is toch 35 jaar BB ervaring, zal het niet voor niets roepen toch

Toch prima bench ondanks je pols vanavond nog cardio
Eerst nog even BBQ aansteken 
Zittend heb je natuurlijk wel veel back support door de rugleuning.
Goede borst training weer makker, klote van je pols. lekker ff rust houden idd.

De mate waarin je cheat ligt toch voornamelijk aan jezelf, of dat nu staand of zittend is. Heb deze oefening ook 12 jaar zittend gedaan (pas jaartje doe ik mp staand). En schouders zijn mijn beste spiergroep. Deed altijd 2 press oefeningen (voor/achter, dumbbell/barbell) en front en side raises. Mijn ervaring is dat je schouders net zo goed groeien.

Pols kon geen kant meer op. MaarStaande MP gebruikt iedereen legdrive.
Ik doe altijd zittend in de nek.
0 cheat
Anders heeft het ook niet veel zin. Enkel soms als ik beyond Das dan een stuk minder..toch maar wat rust gaan houden met je pols dan..balen zeg..![]()

kghoe kreeg je dat nou voor elkaar - last van je pols bij de squats
wel klote
Hopen dat de pols snel hersteld. Is natuurlijk niet goed te doen om dan nog een goede training neer te zetten. Wellicht na paar dagen rust dat het minder is. En als het aan het keyboarden ligt dan hoop ik niet dat het weer terug komt.
Dan heb ik ik 2 weken rust. Dus jaWel goede training toch..?
Breder vasthouden en de duim over de halter ipv er rond wil misschien wel wat helpen.
En in het vervolg altijd je polsbanden aan doen.
Of deed je dat altijd al..?
Beterschap beeste!![]()