Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeker Mack, ga ik zeker doen 
Tja, pre w/o food is nul eigenlijk
Om 4u30 gaat de wekker. Naast de wekker staat een shake beker met 330ml
fruitsap, Xtend, Creatine, Beta alanine, Taurine, erdoor. Animal pak erbij +
Dexaprine.
Tandenpoetsen, naar beneden en afwasmachine leegmaken, kleren aan en
hoppa, trainen maar.

Echt respect.. ik zou nog geen kg omhoog krijgen zo vroeg.. maar niet meer chinnen??![]()
Ondanks ik
Vage is dat ik weer maar eens een kilo zwaarder ben gewordenOndanks ik
eigenlijk helemaal niet meer of anders ben aan het eten![]()
Het is al geen 10km meer lopen zoals andere jaren 
mooie deadlifts rob , jammer van die 2e rep - in de ochtend trainen blijft lastig , al heeft het ook voordelen - je hoeft nooit te wachten ,

Tja, pre w/o food is nul eigenlijk
Om 4u30 gaat de wekker. Naast de wekker staat een shake beker met 330ml
fruitsap, Xtend, Creatine, Beta alanine, Taurine, erdoor. Animal pak erbij +
Dexaprine.
Tandenpoetsen, naar beneden en afwasmachine leegmaken, kleren aan en
hoppa, trainen maar.
Daar heb je zeker een punt hoor Rob! Dat is denk ook de reden dat veel mensen te zwaar trainen..de mind-muscle connectie is IMO veel belangrijker..Tja, is misschien minder 'hardcore' maar je moet toch het gevoel krijgen in
de spier ipv enkel hardcore te willen zijn.
Dat is een hele lijst supps. Neem aan dat je na de training, voordat je gaat werken je een post workout maaltijd eet?
Nog een vraagje, waarom zo vroeg in de ochtend en niet 's avonds na het werk, Is wel super vroeg man!
Daar heb je zeker een punt hoor Rob! Dat is denk ook de reden dat veel mensen te zwaar trainen..de mind-muscle connectie is IMO veel belangrijker..
Tuurlijk is het af en toe lekker voor je ego om flink met gewichten te gooien..maar ben er bijna van overtuigd dat het stricte werk meer zoden aan de dijk zet!