- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
twee weken vacantione , mooie tijd om er eens goed over na te denken

Heb het ook wel eens gehad, kan van alles zijn:
1. Programma werkt niet, of de principes erachter, of past niet bij jou of je doelen;
2. Je hebt je moment niet;
3. Je hebt je 1RM verkeerd bepaald.
1. kan maar niet waarschijnlijk, omdat je dat meestal al eerder in het programma ontdekt. Bovendien zou je dat dan ook moeten merken bij de andere oefingen. 3. kan, maar jullie zijn inmiddels ook wel ervaren genoeg om daar niet al teveel af te zitten.
Ik gooi het meestal op 2. Soms heb je je dag niet, de volgende keer gaat het beter, zonde om dan gelijk van je schema af te stappen. Probleem is dat het 'moment' wel eens een week kan zijn, je zult maar net iets gevat hebben wat niet genoeg is om te herkennen als een virusje, of slaapgebrek etc.
Toch maak ik het schema altijd gewoon af, en bepaal aan het eind pas wat ik wellicht de volgende keer anders doe, of ik gooi het op een moment(je), en ga vrolijk door/ga naar het volgende programma.

10% is geen big deal Rob, kun je weer een goede tijd vooruit

Nice train en lekkere hitt sessie klasse gedaan vanmorgen dus al fijner als gisteren zo vroeg trainen ?

Toch een mooie deadlift hoor Rob! Wel klote als je target op 3 ligt en er 1 pakt, maar 187.5kg is ook niet mis
1.5 dexaprine vind ik net of je waus door de gym heen zwalkt trouwens!![]()
Dat zal wel voldoende moeten zijn. NuRob vraagje over je pre workout voeding. Je begint 's ochtends voor 05:00 met trainen. Wat voor maaltijd neem je van te voren en hoe laat eet je die dan?
Is toch geen normale tijd man! Vind het knap dat je dat kunt.