Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.261
Ik dacht dat je met dat lopen altijd gewoon kroegentochten bedoelde

Ben al in geen tijden in een kroeg geweest man :)

Thanks

Flinke berg werk op zo een tijdstip, respect!

Only way possible :)

Deload noemen ze dat met zulke gewichten :-)

Niet echt een deload ook weer niet hé :p

valt animal pak niet wat zwaar op nuchtere maag? :p

Geen last van eigenlijk. Maar drink er ook wel voldoende bij

Ik neem zelf momenteel die multivit van MP, bevat bet als annimal pack ook vetten ed. Maar is minder zwaar, kleinere pillen enzo, wel veel minder sterk gedoseerd.

En uiteindelijk duurder ook :)

Je gaat me toch niet vertellen dat een man van jouw karuur schrik heeft in het donker? :p

Mijn lampje op mijn hartslagmeter werkt niet :sad: En als er geen licht is, zie ik dus ook noppes

Semi deload ;)

Thanks

Wat merk je eigenlijk van de taurine en D3?

Is het aangewezen om op rustdagen ene xxl Multivit te nemen bvb? Of is animal pack op trainingsdagen voldoende?

Zoek een nieuwe PWO waardoor ik toch deftig kan trainen zonder caffeine, want slaap er soms moeilijk van. Neem max 250 mg. Is wel te doen, als ik smorgens of id vroege voormiddag train.

Ps nog respect dat je dit volhoudt :-) begin uitgekeken te raken op dit schema...

Is het aangewezen om op rustdagen ene xxl Multivit te nemen bvb? Of is animal pack op trainingsdagen voldoende?

Zoek een nieuwe PWO waardoor ik toch deftig kan trainen zonder caffeine, want slaap er soms moeilijk van. Neem max 250 mg. Is wel te doen, als ik smorgens of id vroege voormiddag train.

Ps nog respect dat je dit volhoudt :-) begin uitgekeken te raken op dit schema...

zover ik weet (geen ervaring) kan je dit gebruiken
- nos ether
- green bulge/green magnitude en/of white blood
- animal pak is niet echt pré WO maar het geeft een lichte boost (el ervaring mee dus)
- body&fit heeft total muscle solution en nr1 denk toch stim-vrij
zal nog wel wat zijn als je goed zoekt

Nr 1 al gehad, was niet slecht maar toch miste ik de drive om te trainen.
Over NOS ether heb ik al veel goeds gelezen. Was van plan die als volgende ook te testen icm met animal pack.

Ik word net zo sterk als Robke later.

• #18.267

Taurine -> minder snel verzuring. D3 -> niets :) Maar schijnbaar helpt het wel :p

Ik neem op rustdagen gewoon helemaal lekker niets :)

Ja, die NOS wat hier beneden staat is wel goed

zover ik weet (geen ervaring) kan je dit gebruiken
- nos ether
- green bulge/green magnitude en/of white blood
- animal pak is niet echt pré WO maar het geeft een lichte boost (el ervaring mee dus)
- body&fit heeft total muscle solution en nr1 denk toch stim-vrij
zal nog wel wat zijn als je goed zoekt

Een huismerk van B&F zou ik niet doen. Daar zit wel veel in maar allemaal te kleine dosissen.
Ben je beter af met een 'beter' merk. NOxplode heb je bv ook cafeine vrij

Nr 1 al gehad, was niet slecht maar toch miste ik de drive om te trainen.
Over NOS ether heb ik al veel goeds gelezen. Was van plan die als volgende ook te testen icm met animal pack.

laat maar iets weten dan :cool:

Ik word net zo sterk als Robke later.

Ik ook !

Nou nou, zo dik is het al niet meer hoor :p

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 12:13 ----------

Vanmorgen

Sleep: 7hrs
Health: 100%
Mentality: 7/10
Energy: 8/10
Intensity: far away from fail
Planned Food: low carb (-100gr)
Non Planned Food: no
Alcohol: no

Pre w/o Supp: XTEND; Taurine; Animal Pak
Other Supps: Creatine, NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu)
Temp in Gym: 6°

2ezil3q.jpg

Trainingstijd: een 45minuutjes (start @ 5u30)
Polardata: vergeten op start te drukken :o - 104.9kg
Comments: dat liep wel lekker eigenlijk. Ondanks dat ik al een paar echte k*tdagen heb gehad qua werk :p

Bewust niet meer dan 5 reps gedaan met 117,5kg? Heb je 3x130 zien doen nl. Wat is je theorie?

• #18.269
Bewust niet meer dan 5 reps gedaan met 117,5kg? Heb je 3x130 zien doen nl. Wat is je theorie?

Ben een stukje terug gegaan omdat ik tegen een plateau zat te boksen. Raakte
maar niet voorbij die 145. Beetje gas terug en ik denk terug rep outs erin gooien vanaf
volgende week.

Ben een stukje terug gegaan omdat ik tegen een plateau zat te boksen. Raakte
maar niet voorbij die 145. Beetje gas terug en ik denk terug rep outs erin gooien vanaf
volgende week.

Ok, slim. 145 is al behoorlijk natuurlijk ook he!

• #18.271
Ok, slim. 145 is al behoorlijk natuurlijk ook he!

Maar nog geen 150 :mad:

Ik ben natuurlijk ook niet zeker dat mijn gewichtsverlies er wat mee te maken heeft.
Het is niet dat ik me minder sterk voel, maar mijn bench lijkt niet meer te willen en
dat is meestal het eerste teken van een kcal tekort bij mij :)

Maar ik kijk het even aan. Vanaf volgende week terug balls to the wall, nu even rustig aan :)

Maar nog geen 150 :mad:

Ik ben natuurlijk ook niet zeker dat mijn gewichtsverlies er wat mee te maken heeft.
Het is niet dat ik me minder sterk voel, maar mijn bench lijkt niet meer te willen en
dat is meestal het eerste teken van een kcal tekort bij mij :)

Maar ik kijk het even aan. Vanaf volgende week terug balls to the wall, nu even rustig aan :)

Ga je wedstrijd doen bodybuilding ofzo?

Die MP blijft indrukwekkend!
Gewicht gaat ook de goed kant op, alleen hopen dat je de feestdagen overleeft :D

Flinke presses meneer! :thumbup:

5x5x71 deload *huilt*

ben jaloers

• #18.277
Die MP blijft indrukwekkend!
Gewicht gaat ook de goed kant op, alleen hopen dat je de feestdagen overleeft :D

Thanks

Ja, MP ging lekker vandaag. Geen idee hoe het kwam :) Zat gewoon in de groove.

Tja, de feestdagen... als ik mezelf nu helemaal naar de t*ring zuip, kan ik niets eten :p

Thanks

5x5x71 deload *huilt*

ben jaloers

Niet echt deload natuurlijk. Moest er wel wat moeite voor doen hoor ;)

Hoe lang blijf je de challenge nog doen

Terug
Naar boven