XXL Nutrition

Robke's trainingslog

beetje beter je best doen dan :trollface:

ach wat ben je toch een lieverd :kiss:

PR was 96.5. En toen botste ik op een monster plateau. 10% terug gegaan op mijn theoretische 1RM.
Dus ja, die 100 lijkt me nog veraf :)

Apart is dat he, 3,5 kg lijkt zo dichtbij maar kan zo ver weg zijn..

Haha gebeurt binnen de krachtsportwereld veel meer dan men claimt(of niet claimt) binnen sterkste man is immers iedereen naturel:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.424
Apart is dat he, 3,5 kg lijkt zo dichtbij maar kan zo ver weg zijn..

Haha gebeurt binnen de krachtsportwereld veel meer dan men claimt(of niet claimt) binnen sterkste man is immers iedereen naturel:p

Ja inderdaad ... eens ik die 95kg had gepakt had ik eindelijk zoiets van: allright
en nu nog een stukje en dan heb je die 100. No worries. En BAM gedaan met
de vooruitgang :)

Tja, ik denk dat het overal wel gebeurd en dat er nog maar bitter weinig mensen 100% clean zijn

Ja inderdaad ... eens ik die 95kg had gepakt had ik eindelijk zoiets van: allright
en nu nog een stukje en dan heb je die 100. No worries. En BAM gedaan met
de vooruitgang :)

Tja, ik denk dat het overal wel gebeurd en dat er nog maar bitter weinig mensen 100% clean zijn

Sucks, maarja is nou eenmaal zo je kunt niet lineair vooruitgaan(op de freaks na) het is en blijft een proces als ik altijd maar 1 oefening vind die wel even vooruitgaat voor de motivatie is het mij best..

Hehe jup, vind daarin de bb wereld een stuk eerlijker die claimen tenminste niet constant op kwark en een shake van hun sponsor te groeien.

.....Tja, ik denk dat het overal wel gebeurd en dat er nog maar bitter weinig mensen 100% clean zijn
En als je dan clean bent gebleven en je hebt een mooie ontwikkeling gemaakt, dan gelooft niemand je.
Een kennis van me zegt dat ik nooit groot kan worden zonder AAS. :(
En volgens mij kan het dus wel. Blijft dus altijd hangen.

Bij een seminar van Ray Simon zie een kerel tegen me, bij het weglopen van Ray, kijk hij heeft een anabole buikje. :eek:

Wat ik ermee wil zeggen, of je nu wel of niet gebruikt je zal er altijd voor moeten trainen en vreten. En dan nog kan je niet zomaar zeggen, hij gaint teveel dus AAS of hij niet dus geen AAS.

Ik raak er trouwens ook meer en van overtuigd dat ub/lb schema's the way to
go zijn voor natty's. Meerdere malen belasten met niet zo veel volume. Heavy
& light days.

Ik deel die mening. Doe zelf hetzelfde principe en gain prima.

Toch met je dikke reet uit de zetel gekropen? :thumbs:
:trollface:

Nette MP man! :eek:

En als je dan clean bent gebleven en je hebt een mooie ontwikkeling gemaakt, dan gelooft niemand je.
Een kennis van me zegt dat ik nooit groot kan worden zonder AAS. :(
En volgens mij kan het dus wel. Blijft dus altijd hangen.

Bij een seminar van Ray Simon zie een kerel tegen me, bij het weglopen van Ray, kijk hij heeft een anabole buikje. :eek:

Wat ik ermee wil zeggen, of je nu wel of niet gebruikt je zal er altijd voor moeten trainen en vreten. En dan nog kan je niet zomaar zeggen, hij gaint teveel dus AAS of hij niet dus geen AAS.

Ti's vrij makkelijk te onderbouwen. Check de stats op deze site:
http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/whats-my-genetic-muscular-potential.html

Overstijgt iemand het normale potentieel dan weet je hoe laat het is. Staat iemand in no time droog, ook dan weet je hoe laat het is. Staat iemand in zijn begin 20 met een master fysiek op het podium, nah, dan weet je het ook wel.. Dus ja, ook Ray is natuurlijk niet clean, net als robke als het verleden heeft geprikt..
Ff een keer kappen met die naïeve posts. Ik veroordeel het niet maar wees nou realistisch zeker wanneer je bepaalde mensen op dit forum gaat toejuichen.

Wil je er bruut uit zien op natuurlijke manier, trek dan maar 15 jaar uit.

Check het filpmje van deze kerel, dat vind ik wel geloofwaardig. Hij heeft 15 jr serieuze training achter de rug.

http://youtu.be/Wy3oGW4shyQ

En natuurlijk geen toeval dat het geen magere blanke ecto is.

Ik train zelf 5 jaar serieus en natty en zal zeker nog 10 jaar nodig hebben om bruut te worden. Tot die tijd geniet ik gewoon van het tussentijdse resultaat, dat altijd beter dan de gemiddelde bankzitter. Ik hoop dat anderen ook realistische tijdlijnen gaan hanteren en kritisch blijven over wat ze op dit forum tegenkomen.

Laatst bewerkt:
Ti's vrij makkelijk te onderbouwen. Check de stats op deze site:
http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/whats-my-genetic-muscular-potential.html

Overstijgt iemand het normale potentieel dan weet je hoe laat het is. Staat iemand in no time droog, ook dan weet je hoe laat het is. Staat iemand in zijn begin 20 met een master fysiek op het podium, nah, dan weet je het ook wel.. Dus ja, ook Ray is natuurlijk niet clean, net als robke als het verleden heeft geprikt..
Ff een keer kappen met die naïeve posts. Ik veroordeel het niet maar wees nou realistisch zeker wanneer je bepaalde mensen op dit forum gaat toejuichen.

Wil je er bruut uit zien op natuurlijke manier, trek dan maar 15 jaar uit.

Check het filpmje van deze kerel, dat vind ik wel geloofwaardig. Hij heeft 15 jr serieuze training achter de rug.

http://youtu.be/Wy3oGW4shyQ

En natuurlijk geen toeval dat het geen magere blanke ecto is.

Ik train zelf 5 jaar serieus en natty en zal zeker nog 10 jaar nodig hebben om bruut te worden. Tot die tijd geniet ik gewoon van het tussentijdse resultaat, dat altijd beter dan de gemiddelde bankzitter. Ik hoop dat anderen ook realistische tijdlijnen gaan hanteren en kritisch blijven over wat ze op dit forum tegenkomen.

Ik zag trouwens deze reactie staan net. :p

Hes lying filt, hes on 2g of trenbolone and shitload of pharma grade GH... You guys are morons listening to lying filts, go eat your oatmeal and balonie protein shake and expect to look like him.. he swims in hormones.
I give you 50 years of training naturally with unlimited budget for food and supplements and I bet on my life that won't look even 40% like him. Morons

Laatst bewerkt:
Ik las een tijd terug een artikel over de vloek van natural bodybuilding. Dat het eigenlijk prijzenswaardig is maar dat men elkaar wantrouwt, en men dus vrijwel altijd roept dat je juiced wanneer je succesvol bent.

En ja, hij is eigenlijk wel erg ripped en massive, je zou idd haast denken dat ie prikt.

Well point made...

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 04:31 ----------

Dus al met al moeten we maar ophouden over AS en moet iedereen voor zichzelf uitmaken wat hij doet.

I know that feeling:rolleyes:

Ik ga Natty zo groot worden als ronny

.....Dus ja, ook Ray is natuurlijk niet clean, net als robke als het verleden heeft geprikt.. ........
Dit vind ik nu zo raar, of eigenlijk baal ik ervan. Zonder het te weten en gebaseerd op semi wetenschappelijk onderzoek zeg je te denken dat Ray of zelfs Robke gebruikt heeft.:rolleyes: Dat snap ik dus niet. Is het een vorm van jaloezie of een houding van het kan gewoon niet. :dunno: (overigens geen enkel bedoelde aanval op jou hoor ;))

Ik las een tijd terug een artikel over de vloek van natural bodybuilding. Dat het eigenlijk prijzenswaardig is maar dat men elkaar wantrouwt, en men dus vrijwel altijd roept dat je juiced wanneer je succesvol bent.

En ja, hij is eigenlijk wel erg ripped en massive, je zou idd haast denken dat ie prikt.

Well point made...

Dus al met al moeten we maar ophouden over AS en moet iedereen voor zichzelf uitmaken wat hij doet.
Die vloek blijft er altijd wel. Maar ik hoef het er niet (altijd) mee eens te zijn toch. ;)

Ik ga Natty zo groot worden als ronny
Precies alles goed en maximaal gainen. Niet die laffe 2-3kg per jaar maar 10-15kg. :p

@ Robke. Ik zal in het vervolg on topic blijven.

Rob heeft toch al toegegeven dat hij ooit, in het verre verleden, heeft gebruikt??

Rob als deze post weg moet zeg je het maar :o

Wereld kampioen worden Natty tussen allemaal gasten die wel juicen? Dan is het toch eens tijd dat ray de spuit er in zet en voor mister O gaat? :p

Je bent niet de enige hoor Rob ;)

Ray Simon natty? I lol'd.

Naturel kan je best wat bereiken, maar echt groot EN droog zijn is maar voor een enkeling weggelegd zonder illegale supplementen. En de wereld is zo naïef..

Ik kan wel zeggen dat naturel trainen leuker is dan met AAS. On gaan is leuk, maar off gaan sucks. Naturel gewoon een constante stijgende lijn erin houden is veel leuker, hoe vlak die stijgende lijn ook lijkt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.439
Ik heb mijn gebruik altijd gemeld hier volgens mij. Tot het kleinste tabje clen toe :p
En tja, moest ik een supp in de buurt hebben, had ik het vast nog wel eens gedaan.
Moeilijk om te zeggen of ik er nu nog iets van over heb eigenlijk.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 12:23 ----------

Gisterenavond

Sleep: 7hrs
Health: 100%
Mentality: 10/10
Energy: 10/10
Intensity: 2 times fail
Planned Food: low carb (-100gr)
Non Planned Food: no
Alcohol: no

Pre w/o Supp: XTEND; Taurine; Animal Pak
Other Supps: Creatine, NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu)
Temp in Gym: 3°

2w5kgon.jpg

Trainingstijd: 50min (start @ 20u30)
Polardata: 129avg - 158max - 522kcal - 106.1kg
Comments: best wel tevreden hierover. Helaas gingen mijn crunches wel heel erg in
de weg zitten bij mijn squats. Nog even gedacht om mijn belt erbij te nemen, maar
ach, we zitten toch niet op de mietjes school hé :p

Deadlift (deadstop)
5 40% 78,5
5 50% 93,5
3 60% 110,0
Deadlift (deadstop)
3 70% 137,5 3
3 80% 155,0 3
3+ 90% 172,5 5 / good stuff !
Squat
10 70% 115,0 7 rp 3 / allright !
10 70% 115,0 7 rp 3 / yeah buddy
10 70% 115,0 5 rp 3 / core gettin fried
10 70% 115,0 5 rp 2 / abs gone dead
10 70% 115,0 4 rp 1 / klapte haast dubbel
Abcruncher
10 70% 27,5 10
10 70% 27,5 10
10 70% 27,5 10 / pittig hoor
10 70% 27,5 6 / tbhv de squat niet verder
10 70% 27,5 4 / just gone dead

Laatst bewerkt:
Lekker sterk zeg , waarom superset je die 2 oefeningen , kun je ze toch beter opsplitsen....misschien

Terug
Naar boven