Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker sterk zeg , waarom superset je die 2 oefeningen , kun je ze toch beter opsplitsen....misschien

Ik heb mijn gebruik altijd gemeld hier volgens mij. Tot het kleinste tabje clen toe![]()
En daar heb ik heel veel respect voor. Maar genoeg over die onzin. Altijd weer dat klote onderwerp.
Vwb je training. Ik las dat je tegen plateaus aan zit. MP als ik me niet vergis.
Misschien is het een idee om met kettingen te trainen (bevestigd aan je barbell)? Ik kan hierdoor net die paar extra kg drukken.

Aparte superset
Maar denk opzicht wel een lekkere en ook geen slechte opzicht, aangezien je voor je stability tijdens squat erg je core gebruikt. Dus ook je abs natuurlijk.
Maar ziet er netjes uit, heb geen tijd om je gehele log te lezen waar ik vorige keer(met andere account) gestopt was. En dat is een hele tijd terug, hahahaha

En daar heb ik heel veel respect voor. Maar genoeg over die onzin. Altijd weer dat klote onderwerp.
Vwb je training. Ik las dat je tegen plateaus aan zit. MP als ik me niet vergis.
Misschien is het een idee om met kettingen te trainen (bevestigd aan je barbell)? Ik kan hierdoor net die paar extra kg drukken.
Plateaus kan je ook doorbreken door even tijdelijk iedere week een andere intensiteit te doen.
dus bijvoorbeeld:
5x10, 3x12 dan 12-8-6-8-10 en dan weer korte piramide.
Als je dat doet, dan hebben je spieren minder een vaste routine, waardoor ze harder moeten werken. Leidt er vaak toe dat je redelijk makkelijk door plateaus heengaat![]()

waarom eigenlijk false grip bij de mp's? (kan zijn dat je het al eens gezegd hebt in je log maar niet gezien)
Ik heb mijn gebruik altijd gemeld hier volgens mij. Tot het kleinste tabje clen toe
En tja, moest ik een supp in de buurt hebben, had ik het vast nog wel eens gedaan.
Moeilijk om te zeggen of ik er nu nog iets van over heb eigenlijk.......

En nu hoop ik dat ik de snelste ben.