MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.541
100s? pff ... ik krijg het al op mijn heupen om 10 reps te doen :p Laat staan 100 :p

Nah, van donderdag tot zondag zit ik in Kopenhagen. Dus rust & eten. Dan terug knallen :)

Of je goed getraind hebt weet ik niet (can't see shit out here:P) maar om even in te gaan op de pre workout discussie, voor mij is en blijft Supercharge nog steeds de allerbeste en lekkerste pre workout. Smaak is top, heerlijke energie, vrolijkheid, kracht om door te gaan, geen crash. Wel prijzig, maar dat is het waard. Ook voor het uitgaan oid is het geschikt hehe.

• #18.543
Of je goed getraind hebt weet ik niet (can't see shit out here:P) maar om even in te gaan op de pre workout discussie, voor mij is en blijft Supercharge nog steeds de allerbeste en lekkerste pre workout. Smaak is top, heerlijke energie, vrolijkheid, kracht om door te gaan, geen crash. Wel prijzig, maar dat is het waard. Ook voor het uitgaan oid is het geschikt hehe.

Héhéhé, ja, als ik hem copy paste is gelijk heel de lay out om zeep. Ben je ook niet veel mee dus.

Supercharge vind ik ook wel goed. Maar die werkt me nogal op mijn maag soms

Zeg moet jij niet gewoon werken op maandag? ;)
En idd als je nu behoorlijk aan je max zit ga je toch weer even terug in gewicht en opnieuw opbouwen.
Doe jij trouwens ook mee aan de wedstrijden van smtl?

Haha ja ik ken het, ik moet ook steeds wanneer ik vanuit excel heb gekopieerd de layout weer fatsoenlijk zien te krijgen. Maar geeft niet man, ik check vanavond wel ff.

Ah oke, van mijn maag nooit last.

• #18.546
Zeg moet jij niet gewoon werken op maandag? ;)
En idd als je nu behoorlijk aan je max zit ga je toch weer even terug in gewicht en opnieuw opbouwen.
Doe jij trouwens ook mee aan de wedstrijden van smtl?

Wat nou niet werken? Ik ben gewoon aan het werken :)

Ja, het is gewoon dat ik nu te snel achter mekaar moet trainen. En gezien ik
terug rep outs doe en regelmatig tot fail ga, herstel ik nu even niet zo snel.
Dus ja, dan blijven de reps ook uit.

Wedstrijden? Nah, daar ben ik nog wat te slapjes voor :)

Haha ja ik ken het, ik moet ook steeds wanneer ik vanuit excel heb gekopieerd de layout weer fatsoenlijk zien te krijgen. Maar geeft niet man, ik check vanavond wel ff.

Ah oke, van mijn maag nooit last.

Ik zal nog eens een poging doen om het te automatiseren :)

naah doe geen moeite joh ;) (en als je het toch wil doen en je werkt in excel, een row waarin alles onder elkaar komt met verwijzingen naar de cellen is denk ik het makkelijkst)

Jammer dat het naar jouw idee een mindere training was, maar hier zou ik heel blij mee zijn!

• #18.550
Goed vooruitzicht!:thumbs:

181kg deadlifts is prima op de vroege maandag morgen Rob!

True, een kilo meer en een rep meer dan vorige keer. Maarja, je bent nooit tevreden hé :)

naah doe geen moeite joh ;) (en als je het toch wil doen en je werkt in excel, een row waarin alles onder elkaar komt met verwijzingen naar de cellen is denk ik het makkelijkst)

Okidoki

Jammer dat het naar jouw idee een mindere training was, maar hier zou ik heel blij mee zijn!

:D zo zie je maar dat alles relatief is :)

Caltekort speelt ook op denk ik, Rob? Je bent nu al zo lang bezig, moet je niet eens een weekje aansterken?

• #18.552
Bwah, gewicht doet niet meer veel de laaste 2, 3 weken. Dus zit vrij kort op onderhoud
te eten denk ik. Maar inderdaad, zou best wel wat hoger mogen gaan zitten als ik 6
dagen achter mekaar moet met maar 1 'rustdag'

nice work rob! lekker volume zo na een weekend:)

Weekje rustig aan doen en dan weer knallen brah.

Have fun in Kopenhagen!

• #18.556
nice work rob! lekker volume zo na een weekend:)

Gisteren moest ik me ook al naar het tuinhuis slepen. En morgen en overmorgen ook weer :)
Maar dan 4 dagen helemaal niets van sport. Time to grow :)

Weekje rustig aan doen en dan weer knallen brah.

Zo is dat ;) Maar eerst deze week nog doorkomen :D

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 13:43 ----------

Dat moet wel lukken denk ik ;)

Lekker die loglijstjes van je. Weer knappe getallen. Maar oest een pagina terug kijken, jeetje druk bij jou zeg. Hahaha

• #18.558
Toch een degelijke trainingen met mooie gewichten! (kan ik alleen nog maar over dromen) :o

Vervelend maar misschien waar; om PR's te boeken moet je misschien even geen alcohol drinken?

Terug
Naar boven