- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) maar om even in te gaan op de pre workout discussie, voor mij is en blijft Supercharge nog steeds de allerbeste en lekkerste pre workout. Smaak is top, heerlijke energie, vrolijkheid, kracht om door te gaan, geen crash. Wel prijzig, maar dat is het waard. Ook voor het uitgaan oid is het geschikt hehe.Of je goed getraind hebt weet ik niet (can't see shit out here) maar om even in te gaan op de pre workout discussie, voor mij is en blijft Supercharge nog steeds de allerbeste en lekkerste pre workout. Smaak is top, heerlijke energie, vrolijkheid, kracht om door te gaan, geen crash. Wel prijzig, maar dat is het waard. Ook voor het uitgaan oid is het geschikt hehe.
Zeg moet jij niet gewoon werken op maandag?
En idd als je nu behoorlijk aan je max zit ga je toch weer even terug in gewicht en opnieuw opbouwen.
Doe jij trouwens ook mee aan de wedstrijden van smtl?

Haha ja ik ken het, ik moet ook steeds wanneer ik vanuit excel heb gekopieerd de layout weer fatsoenlijk zien te krijgen. Maar geeft niet man, ik check vanavond wel ff.
Ah oke, van mijn maag nooit last.

Goed vooruitzicht!Nah, van donderdag tot zondag zit ik in Kopenhagen. Dus rust & eten. Dan terug knallen![]()
Goed vooruitzicht!
181kg deadlifts is prima op de vroege maandag morgen Rob!

naah doe geen moeite joh(en als je het toch wil doen en je werkt in excel, een row waarin alles onder elkaar komt met verwijzingen naar de cellen is denk ik het makkelijkst)
Jammer dat het naar jouw idee een mindere training was, maar hier zou ik heel blij mee zijn!
zo zie je maar dat alles relatief is 

Maar eerst deze week nog doorkomen 

Lekker die loglijstjes van je. Weer knappe getallen. Maar oest een pagina terug kijken, jeetje druk bij jou zeg. Hahaha
Sanca