- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een belt helpt je core juist, gebruiken dus! (Note to self: ook weer belt gebruiken)
Afgelopen maandag ging ik dus deadliften, maar ik had dus een nieuwe belt gekocht nog niet zo lang geleden.
Ik ging dus liften met de belt en ik heb nog 2 dagen last van mijn onderrug gehad.

Lekkere deadlifst en squats en ook flink volume! well done
toch sterk rob die volumereppies op de deads - je sloopt jezelf gewoon langzaam
fijn weekend

Lekkere training weer Rob! Zoals ik al zei op je squats: mirin'![]()

Vraagje; gebruikt je vitamine d als t booster? En zit in xtend geen taurine?
Zit sowieso te aan te denken om ook vit D d'r bij te nemen, naast mijn multi vit.
True story!
wel aan groot aantal preworkouts, ben zelf een beetje aan het rondkijken. Heb nu die samples geproefd van body en fit van "Strong!" en van "Nr.1" maar beide echt gewoon niet te drinken. "Strong!" viel dan nog wel goed mee vergeleken met "Nr1". Ik denk dat ik het zo hou zonder pre-workout. 

Lekkere training weer robkewel aan groot aantal preworkouts, ben zelf een beetje aan het rondkijken. Heb nu die samples geproefd van body en fit van "Strong!" en van "Nr.1" maar beide echt gewoon niet te drinken. "Strong!" viel dan nog wel goed mee vergeleken met "Nr1". Ik denk dat ik het zo hou zonder pre-workout.
Gaat momenteel ook nog goed vooruit.
Groetjes!
Assault is ook lekker knallen.
Ga ook maar taurine en vit D d'r bij gooien. Maak ik lekker een stack van 7 supps.

al eens gezien hoeveel haar er op die k*tkop staat?
j/k he sancaatje![]()

wat was dat nou Rob... had je niet genoeg mitevitemientjes gegeten![]()

al eens gezien hoeveel haar er op die k*tkop staat?
j/k he sancaatje![]()
Foei wat wil je op 70% van je max man.
Waarom train je gewoon niet op deze manier maar dan op 50-60% van je max...