- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Training van gisteren
Sleep: 7u30
Food: 1800kcal (<100gr carbs)
Health: still very tired
Mentality: Benching, a walk in the park
5min Spinbike
Bench: 20xbb 15xbb 10x50 5x70 5x80 5x104 5x104
Inclined DB Press: 4s 6x40
Db Fly: 3s 8x30 (strikt en slow, minimum bend in arm)
Dips: 1s Fxbw+5 (8 reps, eentje meer dus)
Circuitje
Lat Station Cable Push Down: 3s 10x50
Hanging Leg Raises: 3s 15xbw
Obliques Crunches: 3s 12xbw
Outdoor Running
31 min, no intervals
Trainingstijd: 89min
Polardata: 128avg hbpm - 159max hbpm - 928kcal
Comments: Lekkere training al bij al. Merk het wel dat mijn Creapump er niet meer
is. Pomp lijkt minder. Mijn Megagrow mis ik ook. Herstel is echt wel langer sinds ik
die niet meer gebruik.
Outdoor Running: Rondje gevonden van circa 30min, dit wordt het dus.
Nu stilaan intervals beginnen toe te voegen. Tot ik er een 10 a 15 heb.
Heb wel geen idee welke tijden ik ga gebruiken. Was aan het denken aan
30sec sprint, 1u30 joggen. Maar ben er nog niet uit. Dus tips zijn altijd welkom![]()
Nog een paar miniscule aanpassingen
-Kwark 's morgens verleng ik met water en drink ik gewoon weg op enkele minuten.
-Cacaopoeder erbij gevoegd. Dit is ongesuikerd. (trage carbs + goede vetten + eiwitten)
-Bij de kwark van 7u30 zit ook steeds een theelepel kaneel
![]()

Nette bench en fly's moet je toch ook sterke schouders voor hebben volgens me.
30 min gelopen wel netjes al hoor![]()

ik trainde altijd op 1 hartslag bv 140, als je dan bergop moet of bij veel wind zakt het tempo natuurlijk. na paar maanden voel je wel echt beter worden en loop je veel sneller op die zelfde hartslag, in het begin is het een slakkegangetje dan.
Verder van interval geen verstand![]()

Training van gisteren
Outdoor Running
31 min, no intervals
Outdoor Running: Rondje gevonden van circa 30min, dit wordt het dus.
Nu stilaan intervals beginnen toe te voegen. Tot ik er een 10 a 15 heb.
Heb wel geen idee welke tijden ik ga gebruiken. Was aan het denken aan
30sec sprint, 1u30 joggen. Maar ben er nog niet uit. Dus tips zijn altijd welkom![]()

Hoi Robke,
ik neem aan dat je 30sec sprint en 1,5 min. joggen bedoelt want 30 min. interval + 1,5 uur joggen lijkt me wat veel?
Of was je van plan je spiermassa te verbranden...
Zelf doe ik 12 min. >1 min. op 6.5km(is snel lopen) en 1 min. op 10.5km p/u rennen.
Dan ben ik net een klein beetje op adem voor de volgende minuut rennen.
Ik doe dit omdat ik erna dan veel makkelijker op een lager level duurloop kan doen maar dat is waarschijnlijk niet jouw bedoeling.
Als je echt wilt profiteren van een fluctuerende hartslag is gewoon snel lopen tussen je sprints misschien wat beter, maar dan wel korter dan 1.5 min.
Wanneer bijna op adem bent zet je lekker weer een sprintje in!
Je kan hier zelf ook steeds mee varieren zodat je lichaam niet went.
Knap dat je al zo snel op een half uur bent gaan zitten!
ik wil idd gedaan hebben op 30min 

ik wil idd gedaan hebben op 30min
Mmm ... beetje op gevoel dus en zo opbouwen.
Tja, met al die cardio lijkt het wel alsof de conditie niet echt achteruit is gegaan.
Loopt in ieder geval vlot weg. Nu maar hopen op weinig regen op dinsdag en vrijdag![]()

Altijd lekker als je makkelijk loopt, daarom ben ik het zelf ook weer op gaan pakken.
Voor verbranden en conditie vind ik dat altijd nog de beste manier.
Tsja, behalve dan de warming-up voor een kickboksles, maar dat is weer een ander verhaal![]()
Ik moet eerlijk gezegd wel bekennen dat ik pokke veel last heb van mijn hams en kuiten.
Denk dat ik deze ook gewoon minder ga pakken met benentrainen. Enkel nog squats doen
ofzo. Op dit moment staat cardio op nummer 1 prioriteit ipv massa op de benen plakken.

Na het rennen ff goed rekken en als je warm gedouched hebt.
Die spierpijn is toch meestal alleen in het begin.
We willen nl niet dat je je kt gaat verwaarlozen hoor![]()
Speel gewoon al even met de gedachte om gewoon enkel een KT zal ik zeker niet verwaarlozenSpeel gewoon al even met de gedachte om gewoon enkel een
setje of 7 te squatten. Die Front Squats mischien er nog in houden, maar die Romanian DL's niet meer.
Ik merk dat mijn traps & hams niet tijdig herstellen door mijn DL op maandag, mijn schoudertraining
op vrijdag en al het lopen erbij.
Nu ja, ik weet het ook nog niet.

), dan nadien weer je in gang trekken voor 20sec enzo voort. Dit hoef je dan maar 20min te doen en gegarandeerd resultaat. Wel heavy natuurlijk 
Ik heb vorige zomer een tijdje dit hiit schema gedaan. Gewoon 20 sec de ziel uit je lijf sprinten en dan 1min joggen (en hr terug naar normaler niveau brengen), dan nadien weer je in gang trekken voor 20sec enzo voort. Dit hoef je dan maar 20min te doen en gegarandeerd resultaat. Wel heavy natuurlijk
![]()
Heb dat vorig jaar