Fitness Seller

Robke's trainingslog

Ziet er wat mij betreft OK uit bro. T3 gewoon kijken wat werkt, ik merkte geen verschil tissen 0,75 en 1,5, ook geen sides. Clen hakte er wel aardig in, erg onrustig. Met een beetje opbouw en wat mind magic ging ik het lekker vinden ;)

Onderdrukking van de T3 is al uitgebreid onderzocht en genoeg over geschreven, zalfs na jarenlang gebruik herstel je binnen drie weken.

Noval na Winny? Ach, kwaad kan het ook niet, weet niet zeker of dat wat bijdraagd aan de feestvreugde.

Net als jij kom ik ook aan bij 2500, maar als ik eronder ga heb ik wel wat meer proteinen in mn dagelijkse voeding dan je jezelf nu toebedeeld.

Succes man, ben heel benieuwd hoe je eruit komt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.902
Ziet er wat mij betreft OK uit bro. T3 gewoon kijken wat werkt, ik merkte geen verschil tissen 0,75 en 1,5, ook geen sides. Clen hakte er wel aardig in, erg onrustig. Met een beetje opbouw en wat mind magic ging ik het lekker vinden ;)

Onderdrukking van de T3 is al uitgebreid onderzocht en genoeg over geschreven, zalfs na jarenlang gebruik herstel je binnen drie weken.

Noval na Winny? Ach, kwaad kan het ook niet, weet niet zeker of dat wat bijdraagd aan de feestvreugde.

Net als jij kom ik ook aan bij 2500, maar als ik eronder ga heb ik wel wat meer proteinen in mn dagelijkse voeding dan je jezelf nu toebedeeld.

Succes man, ben heel benieuwd hoe je eruit komt!

Eerlijk gezegd, ik vind clen een super middel. Voel mij er echt goed bij. Zal idd, eens eerst aankijken wat er
kan met die T3.

Tja, dan moet ik vetten inleveren om eiwitten toe te voegen. En dat is dan weer niet goed voor de smeren
van de gewrichten. (nodig ivm winny) Enige andere optie is dan nog lager te gaan in carbs. Dus dan moet
ik kwark gaan vervangen door kip en die aardappelen schrappen bv ... kan eigenlijk ook wel ja.

Eerlijk gezegd, ik vind clen een super middel. Voel mij er echt goed bij. Zal idd, eens eerst aankijken wat er
kan met die T3.

Tja, dan moet ik vetten inleveren om eiwitten toe te voegen. En dat is dan weer niet goed voor de smeren
van de gewrichten. (nodig ivm winny) Enige andere optie is dan nog lager te gaan in carbs. Dus dan moet
ik kwark gaan vervangen door kip en die aardappelen schrappen bv ... kan eigenlijk ook wel ja.

Kwark val ik op af, vreet nu een kilo per dag met 12% eiwit. Nadeel is dat ik dan al zo vol zit dat ik er niet veel meer bij wil eten :(

Als je iets moet uitruilen en die vetten nodig zijn zou ik de aardappelen als erste vervangen..

• #1.904
Kwark val ik op af, vreet nu een kilo per dag met 12% eiwit. Nadeel is dat ik dan al zo vol zit dat ik er niet veel meer bij wil eten :(

Als je iets moet uitruilen en die vetten nodig zijn zou ik de aardappelen als erste vervangen..

:thumbs:

hoppa, heb ik gelijk 25gr extra en kom ik op 250gr eiwitten uit.
En dan kan ik eventueel ook nog een eetlepel olijfolie vervangen door wat eiwitten.

Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik:

Je eiwit verhogen. t/m 300 gram
Carbs naar 100 brengen en je goede vetten ook naar 100 brengen.

Ik vind dat je erg weinig eet.
Carbs dan voornamelijk bij de training eten.
Ben het voor de verandering eens met seagal.
Je lichaam houdt van nature vetten vast als je heel laag in je carbs gaat zitten. Dit is een overlevingsmechanisme om hongerdood te voorkomen. Jij weet wel dat je na een bepaalde periode weer eet, maar zo werkt het lichaam niet.

Vet laat je het makkelijkste los wanneer je wat carbs eet, klinkt gek maar is echt zo. Dus voor die training zeker wat carbs nemen.

Ik ben het eens dat je omlaag gaat met je carbs inname, maar zo laag zitten heeft juist een averechts effect. Dat zie je dan ook helaas terug in je cut resultaten tot nu toe.

Je lichaam houdt van nature vetten vast als je heel laag in je carbs gaat zitten. Dit is een overlevingsmechanisme om hongerdood te voorkomen. Jij weet wel dat je na een bepaalde periode weer eet, maar zo werkt het lichaam niet.

Vet laat je het makkelijkste los wanneer je wat carbs eet, klinkt gek maar is echt zo. Dus voor die training zeker wat carbs nemen.

Ik ben het eens dat je omlaag gaat met je carbs inname, maar zo laag zitten heeft juist een averechts effect. Dat zie je dan ook helaas terug in je cut resultaten tot nu toe.
Hier ben ik het niet mee eens mc.
Vele low/zero carb dieten hebben zichzelf al ebwezen, ze zijn zelfs meerdere malen op dit forum gebruikt en 95% met succes.

• #1.907

Vele low/zero carb dieten hebben zichzelf al ebwezen, ze zijn zelfs meerdere malen op dit forum gebruikt en 95% met succes.

Idd, is een lange discussie al op tal van sites. Ik kies nu voor low carb.
Ga nadien, uit de cut komende, wel terug carbs beginnen invoeren. En
naar gelang mijn gewicht reageert opvoeren of minderen.

Het is een hele oude methode, niks nieuws dus (jaren 70/80 van de vorige eeuw veelvuldig toegepast). Veel pro's hebben uiteindelijk toe moeten geven dat dit systeem faalt, verloren meet spiermassa van vet. Dit is gewoon hoe je lichaam van nature werkt. Net zoals je minder spiermassa naturel aanzet wanneer je een heel laag vet% hebt.

Je hebt duidelijk het filmpje van weider nog niet gezien.

Dikke mensen vallen juist het meest af wanneer ze carbs (beperkt, niet low)eten, deze methode werd ook toegepast bij het programmas big diet waarbij tig mensen in een huis opgesloten zaten en op dit dieet in combinatie met sport werden gezet. De kilo's vlogen er vanaf,

Maar je mag het van mij best negeren.

• #1.909
Het is een hele oude methode, niks nieuws dus (jaren 70/80 van de vorige eeuw veelvuldig toegepast). Veel pro's hebben uiteindelijk toe moeten geven dat dit systeem faalt, verloren meet spiermassa van vet. Dit is gewoon hoe je lichaam van nature werkt. Net zoals je minder spiermassa naturel aanzet wanneer je een heel laag vet% hebt.

Dikke mensen vallen juist het meest af wanneer ze carbs (beperkt, niet low)eten, deze methode werd ook toegepast bij het programmas big diet waarbij tig mensen in een huis opgesloten zaten en op dit dieet in combinatie met sport werden gezet. De kilo's vlogen er vanaf,

Jaaaa, maar dat kun je net zozeer omdraaien.

Dave Palumbo & Atkins & South Beach hebben ook zo'n boek en filmpjes.
Daar zijn ook tal van mensen graat mager van geworden op korte tijd.

Ik heb het filmpje zeker gezien :) ik negeer het neit ik heb er gewoon een andere mening over ;) Ik zal zien wat het resultaat is na mijn cut, bevalt het dan ga ik dit dieet nog gebruiken, bevalt het niet da ga ik volgende keer hoger zitten in carbs... simple as that ;)

Jaaaa, maar dat kun je net zozeer omdraaien.

Dave Palumbo & Atkins & South Beach hebben ook zo'n boek en filmpjes.
Daar zijn ook tal van mensen graat mager van geworden op korte tijd.
true

Vraag is of dat naturel is of met hulpmiddelen.
Ik kijk altijd in beginsel hoe een lichaam van nature functioneert. Je kunt tegen deze wetten ingaan met hulpmiddelen maar ik ga liefst met dit proces mee omdat ik weet dat tegen mijn lichaam inwerken minder resultaat boekt.

Ik zal deze vraag nog eens neerleggen bij een voedingsdeskundige die weet hoe je lichaam met voeding omgaat.

Vraag is of dat naturel is of met hulpmiddelen.
Ik kijk altijd in beginsel hoe een lichaam van nature functioneert. Je kunt tegen deze wetten ingaan met hulpmiddelen maar ik ga liefst met dit proces mee omdat ik weet dat tegen mijn lichaam inwerken minder resultaat boekt.

Ik zal deze vraag nog eens neerleggen bij een voedingsdeskundige die weet hoe je lichaam met voeding omgaat.

Verschilt dat niet gewoon per lichaam?

Omdat het hier toch al een week geleden is voordat er nog gereld/gebasht werd, deze post dus :D

Beste mensen, ik heb eerlijk gezegd het geduld niet meer om lekker traag te cutten. Tegen zulk tempo
ben ik er het einde van het jaar nog niet. Toegegeven, het was door alcohol en snacks wat misgelopen,
maar nu ik dat achter mij heb gelaten ga ik gelijk ook een serieuse boost aan mijn metabolisme geven.

Cardio is dus in orde (wordt mss nog meer), voeding staat scherp, en training is zoals altijd: met hart en ziel.
Wat wordt er dus veranderd? Toevoeging van T3/Clen/Winny. Onderstaand in de spoiler staat het schema.
Indien geen kennis ervan/intresse erin/verbeteringen erop of toevoegingen, gewoon niet reageren.

Het rode is hetgeen wat al achter de rug is, dus geen comments aub of ik er wel aan zou beginnen etc ...
Ik ben ondertussen oud en wijs genoeg om zelf te beslissen wat er met mijn lichaam gebeurd.

sm99xv.jpg

je hebt helemaal gelijk , al die zogenaamde goedbedoelde comments , die je daarna weer helemaal afbranden , heb je niks aan - ik blijf je log gewoon volgen wat je ook neemt :D

AAS zijn eigen keuze, het hoort min of meer bij BB. ik blijf je dus ook gewoon volgen!

Kijk, nou wordt dit logje zeer interessant.
Hou ons uitgebreidt op de hoogte Rob, ben zeer benieuwd.

Ik deel overigens de mening van Seagal en Impo, ik zou op momenten voor arbeid (ontbijt en pre-workout) wat carbs toevoegen. Het schema wat je nu hebt vindt ik te diep.
S'ochtends wat havermout en pre-workout wat rijst.
Met de hulpmiddelen die je nu gebruikt kan het echt geen kwaad.
En je kunt altijd nog schrappen mocht het toch niet snel genoeg gaan.

Succes ouwe!

Oke Rob! Eigen keuze! Je bent al genoeg op leeftijd en ervaren genoeg slimme beslissingen te maken.. Ikzelf blijf het jammer vinden, wat echt niet wil zeggen dat ik je wil blijven volgen!
Ik begrijp je keuze.. Meer KAN je doen.. Je doet al extreem lange cardio sessies.. Ik wens je veel sterkte en succes bij dit besluit.. Hoop dat je er geen spijt van krijgt en ik zal je blijven volgen

Suc6 Maatje

• #1.919
je hebt helemaal gelijk , al die zogenaamde goedbedoelde comments , die je daarna weer helemaal afbranden , heb je niks aan - ik blijf je log gewoon volgen wat je ook neemt :D

Graçias compadre ;)

AAS zijn eigen keuze, het hoort min of meer bij BB. ik blijf je dus ook gewoon volgen!

:D

Kijk, nou wordt dit logje zeer interessant.
Hou ons uitgebreidt op de hoogte Rob, ben zeer benieuwd.

Ik deel overigens de mening van Seagal en Impo, ik zou op momenten voor arbeid (ontbijt en pre-workout) wat carbs toevoegen. Het schema wat je nu hebt vindt ik te diep.
S'ochtends wat havermout en pre-workout wat rijst.
Met de hulpmiddelen die je nu gebruikt kan het echt geen kwaad.
En je kunt altijd nog schrappen mocht het toch niet snel genoeg gaan.

Succes ouwe!

Wordt het NU pas interessant ... damn it ... en ik dacht dat ik hoge entertainment waardes had :D

Mmm ... ok, pre workout carbs? Beter dan Post work out dan? Want voor
de energie moet ik het niet doen. Begint lekker te gaan.

Dacht ik wel :D

Oke Rob! Eigen keuze! Je bent al genoeg op leeftijd en ervaren genoeg slimme beslissingen te maken.. Ikzelf blijf het jammer vinden, wat echt niet wil zeggen dat ik je wil blijven volgen!
Ik begrijp je keuze.. Meer KAN je doen.. Je doet al extreem lange cardio sessies.. Ik wens je veel sterkte en succes bij dit besluit.. Hoop dat je er geen spijt van krijgt en ik zal je blijven volgen

Suc6 Maatje

Tja, we zullen zien en thanks ;)

Pre WO wel rijst maar niet PWO?

Terug
Naar boven