- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Hoe doe je dat Rob, squaten op een bord pasta? Is wel erg narrow stand of neem je een pizza bord?
flauwVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe doe je dat Rob, squaten op een bord pasta? Is wel erg narrow stand of neem je een pizza bord?
flauwHoe doe je dat Rob, squaten op een bord pasta? Is wel erg narrow stand of neem je een pizza bord?

5x133 rob - nice job man
weet je al vanwaar het kwam
sterke overal training weer

Epic hammie burns bij die RDL. En mooie pomp in mijn quads door die SPLSQT.
2200 kcal only :s is dat geen zware cut voor jou?
Ik zit zelf aan 2700kcal

Dafuq, volgens mijn voedingsschema tool is 2700kcal mijn onderhoud(3-5dagen sport). Dat klopt dan toch niet![]()

Tja, uitrekenen is leuk maar als je ongeveer altijd hetzelfde eet hoef je zelf niet te rekenen
Wil je aankomen prop je er nog wat extra boterhammen bij met mager vlees. Wil je afvallen laat
je een paar boterhammen vallen. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn![]()

Sterke laatste squat setje man
Waarom niet gelijk daar 4 setjes mee![]()

Sterke squat man!
Wat is eigenlijk het verschil tussen RDL en SLDL?![]()
Vind die RDL ook minder lastig op de rug.dat bord spagetti! lekkaaahhhhh
Nondeju wat een power uit die legs vrijdag rob! Was toch wel een powerfull weekie voor je dacht ik zo

Joh, niet dat het heel belangrijk is maar volgens mij ben je meest trouwe "logger" van het hele dbb.... ik bedoel zijn er meer met zo veel posts en keren bekeken als jou log....
Zegt toch wat Rob, je bent gewoon populair!!
Fuuaarkk na die dikke benchpress eerder in de week nu ook 5 reps op je 95% squats
Dat der cell-tech