MuscleMeat

Robke's trainingslog

Bam hele dikke moddervette pr!

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.862
wtf man, vorige x deed je toch nog 1 rep? ****ing nice dit, als ik jou was zou ik gaan bulken ;)

• #19.864
wtf man, vorige x deed je toch nog 1 rep? ****ing nice dit, als ik jou was zou ik gaan bulken ;)

Ja, maar toen deed ik ook nog een dubbeltje erachter met 95.

En bulken? Damn kerel, ik sta nu al op een 115kg. Ik vind het wel welletjes zo :p Nee nee, gewoon even op onderhoud
verder tot ik weer de tijd heb om cardio te doen.

Ja, maar toen deed ik ook nog een dubbeltje erachter met 95.

En bulken? Damn kerel, ik sta nu al op een 115kg. Ik vind het wel welletjes zo :p Nee nee, gewoon even op onderhoud
verder tot ik weer de tijd heb om cardio te doen.

Ben je niet soort van ondervoed dan waardoor je lichaam enorm zuinig met eten om gaat? Volgens mij heb ik hier wel is gelezen dat je heel weinig at en toch nog aan kwam?

• #19.866
Ben je niet soort van ondervoed dan waardoor je lichaam enorm zuinig met eten om gaat? Volgens mij heb ik hier wel is gelezen dat je heel weinig at en toch nog aan kwam?

Geen idee man. Bloedwerk zegt dat alles in orde is met schildklier & hormonen. Ik heb al een paar keer
geprobeerd om meer te gaan eten gedurende een tijd, maar dat maakte alleen maar mijn buik dikker
en dikker. En dat ging verdorie zo snel dat ik binnen de maand al niet meer in mijn broeken kon.

Dus ja, ik heb me er gewoon bij neergelegd dat ik nooit 3000kcals kan eten. 2200 is ongeveer mijn
onderhoud op dit moment. En het is ook niet dat ik er honger onder heb of minder energie.

De laatste keer dat ik echt stevig heb gecut zat ik uiteindelijk op 1300kcals. En zelfs dat was geen
probleem qua honger of energie.

t*ring Robke. Wat voor pilletje of spuitje heb jij genomen. 3 x 100kg MP pfffff

• #19.868
All roids ?

All lies en/of legdrive ja :trollface:

Sick Rob! Die MP gaat echt lekker!:thumbs:

Goed bezig geweest baasje!

• #19.874
Sick Rob! Die MP gaat echt lekker!:thumbs:

Yeah buddy ! Op naar de 125 nu :p

Dus toch legdrive, ik wist het !

Legdrive? You have no idea

Pogostick MP's !!!

grow_to_pro_pogo_stick_4.jpg

Stiekem met de pogostick op de trampoline, zo is er geen kunst meer aan, dat lukt mij met mn verrotte knieën zelfs

• #19.876
Ik raak altijd de grond als ik op een trampoline spring :(

Terug
Naar boven