- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom dus
Maar nog niet zeker of het doorgaat dus.Zelf heb ik aardige PR's gezet met wat drank achter mijn kiezen, dus wie weet!Hahaha, ja, ik zie wel weer wat volgende week brengtMisschien moet ik gewoon terug aan het kasteelbier
![]()
Zelf heb ik aardige PR's gezet met wat drank achter mijn kiezen, dus wie weet!![]()
Even verwerken in mijn voedingsschema 

Ojaaa is vrijdag... hahhaha.. word er nog getraind?![]()
Of ik moet mijn kcals opschroeven met alle
Het is deze week allemaal wat herschoven. Gisteren rustdag gehad morgen en overmorgen weer aan de bak.
Ik ben al een oude mens hé, alle dagen trainen gaat nietOf ik moet mijn kcals opschroeven met alle
gevolgen van dien voor mijn buik![]()

Koffie en hard trainen doen wonderen! (ook voor jouw buik!)
Enne ik ben net zo jong....![]()

NOT 
eet je nou elke dag 2200 kcal?
wat is je onderhoud dan?
185 deadlift is zeker niet gek![]()

Je zou ook eens zonder pre kunnen gaan trainen, en langzaam aan je carbs weer wat omhoog gaan doen in je voeding, imo moet het niet zo wezen dat je dood moe rond gaat lopen!
Carbs hebben haast geen invloed op mij en ik word er enkel vetter door.
En dan slecht slapen en hoppa, ik ben moeHey robke, volgens jou is muscle protect van b&f onder gedoseerd. Wat is daar precies onder gedoseerd aan? Want ivm andere producten zit er meestal dezelfde hoeveelheid in en soms zelfs meer.