AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Zaterdag fibo , zondag turnhout!

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.822
Is dit het AA log? :P

• #19.825
Gezellig hier? :D

robke is niet anoniem.

• #19.828
  • #19.830
Ojaaa is vrijdag... hahhaha.. word er nog getraind? :cool:

Het is deze week allemaal wat herschoven. Gisteren rustdag gehad morgen en overmorgen weer aan de bak.
Ik ben al een oude mens hé, alle dagen trainen gaat niet :p Of ik moet mijn kcals opschroeven met alle
gevolgen van dien voor mijn buik :D

Het is deze week allemaal wat herschoven. Gisteren rustdag gehad morgen en overmorgen weer aan de bak.
Ik ben al een oude mens hé, alle dagen trainen gaat niet :p Of ik moet mijn kcals opschroeven met alle
gevolgen van dien voor mijn buik :D

:rolleyes:

Koffie en hard trainen doen wonderen! (ook voor jouw buik!)

Enne ik ben net zo jong.... :D

• #19.832
:rolleyes:

Koffie en hard trainen doen wonderen! (ook voor jouw buik!)

Enne ik ben net zo jong.... :D

Dus ik train niet hard? :sad:

Koffie? Nou, daar kan die Shock Therapy niet tegenop :p NOT :p

Nee man, ik net door die Shock Therapy echt moe aan het worden. Niet geschikt als je laat traint.
Heb je tot in de vroege uurtjes plafond dienst

eet je nou elke dag 2200 kcal?
wat is je onderhoud dan?
185 deadlift is zeker niet gek:D

Je zou ook eens zonder pre kunnen gaan trainen ;) , en langzaam aan je carbs weer wat omhoog gaan doen in je voeding, imo moet het niet zo wezen dat je dood moe rond gaat lopen!

• #19.835
eet je nou elke dag 2200 kcal?
wat is je onderhoud dan?
185 deadlift is zeker niet gek:D

Nah, in het weekend is dat meer. Maar door de week is dat inderdaad 2200kcal. Alles in Tupperware
en avond eten is altijd dezelfde hoeveelheid.

Bwah, binnenkort toch maar weer eens de 200 trekken ;)

Je zou ook eens zonder pre kunnen gaan trainen ;) , en langzaam aan je carbs weer wat omhoog gaan doen in je voeding, imo moet het niet zo wezen dat je dood moe rond gaat lopen!

True

Maar, zoals al 3 keer in dit log gebeurd is, helpt dat niet mijn carbs omhoog gooien. Met of zonder carbs,
ik train net hetzelfde hoor ;) Carbs hebben haast geen invloed op mij en ik word er enkel vetter door.
Het is gewoon even druk overal ;) En dan slecht slapen en hoppa, ik ben moe

Hey robke, volgens jou is muscle protect van b&f onder gedoseerd. Wat is daar precies onder gedoseerd aan? Want ivm andere producten zit er meestal dezelfde hoeveelheid in en soms zelfs meer.

• #19.837
Hey robke, volgens jou is muscle protect van b&f onder gedoseerd. Wat is daar precies onder gedoseerd aan? Want ivm andere producten zit er meestal dezelfde hoeveelheid in en soms zelfs meer.

:roflol:

dit doet gewoon helemaal niets in die dosering
-1000 mg Citrulline Malate
-250 mg Beta alanine
-100 mg HICA
-100 mg HMB

Beste muscle protect blijft toch gewoon test hoor:D

Beste bescherming voor de spieren is ze laten masseren bij een thai's massage centrum, heb je er onmiddellijk een happy end bij ^^

Huh, 116 kg Rob? Dan ben je de slechtste cutter ooit! :P

Terug
Naar boven