XXL Nutrition

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Het is zijn mening, wat is daar kinderachtig aan?

Omdat hij ten eerste alles nog geweldig vond aan bben. Okee, dan kan een mening of visie veranderen. Daar is niks mis mee.

Maar er is een verschil tussen een mening geven en iets afkraken. En hoe hij het hier vermeldt is kinderachtig en onrespectvol voor mensen die de sport wel doen. Ik ga toch ook niet in een serieuze log ( daar ga ik vanuit dat dit is ) een onrespectvolle opmerking maken naar mede-sporters? Garehanenhok okee, maar niet hier. En al helemaal niet als je het vroeger zelf ook deed.

De gedachte om ongeloofelijke hoeveelheden kg's te verplaatsen op zoveel mogelijk manieren lijkt me een leuker vooruitzicht dan ingeolied in een string het podum op.
Hoe ging die sig van MonsterStrength (denk ik) ook al weer?
"Am I a bodybuilder...bodybuilders are men who wax their body's and traipse around in bikini. I train." of zoiets :p

Och ik loop wel eens in een rokje.... ;)

SO MF WHAT MF ?

• Topic Starter Topic Starter
@Ryu: Wat zit je toch zielig te miepen man?

Juist omdat ik eerst BB gericht heb getraind, weet ik juist daarom nu wel beter. Dat geeft me juist het recht om daar een uitgesproken, kritische mening over te hebben.

En als jij je beledigt voelt, dan kan ik daar helaas niks aan doen. Alleen je te adviseren niet mijn log te lezen. ;)

De gedachte om ongeloofelijke hoeveelheden kg's te verplaatsen op zoveel mogelijk manieren lijkt me een leuker vooruitzicht dan ingeolied in een string het podum op.

Prima, maar dan kan je dat ook normaal zeggen. Wel grappig allemaal dat jullie weer lekker wild worden als de grootste tanned string dragende bber weer heavy ass squats en deadlifts doet. How ironic..

Maar wens hem alle succes met de wedstrijden. Ik heb mijn zegje gedaan. :thumbs: Ik heb veel vrienden die actief zijn in deze tak en ik vind het prachtig om te zien.

Omdat hij ten eerste alles nog geweldig vond aan bben. Okee, dan kan een mening of visie veranderen. Daar is niks mis mee.

Maar er is een verschil tussen een mening geven en iets afkraken. En hoe hij het hier vermeldt is kinderachtig en onrespectvol voor mensen die de sport wel doen. Ik ga toch ook niet in een serieuze log ( daar ga ik vanuit dat dit is ) een onrespectvolle opmerking maken naar mede-sporters? Garehanenhok okee, maar niet hier. En al helemaal niet als je het vroeger zelf ook deed.

Trek het je niet zo aan. Zo erg kraakt hij het niet af. Hij geeft alleen aan dat het voor hem niets is.

Prima, maar dan kan je dat ook normaal zeggen. Wel grappig allemaal dat jullie weer lekker wild worden als de grootste tanned string dragende bodybuilder weer heavy ass squats en deadlifts doet. How ironic..

Maar wens hem alle succes met de wedstrijden. Ik heb mijn zegje gedaan. :thumbs: Ik heb veel vrienden die actief zijn in deze tak en ik vind het prachtig om te zien.

:orly:

@Ryu: Wat zit je toch zielig te miepen man?

Juist omdat ik eerst BB gericht heb getraind, weet ik juist daarom nu wel beter. Dat geeft me juist het recht om daar een uitgesproken, kritische mening over te hebben.

En als jij je beledigt voelt, dan kan ik daar helaas niks aan doen. Alleen je te adviseren niet mijn log te lezen. ;)

Het gaat om de sarcasme en negatieve houding in die zin. Maar goed het is duidelijk dat je niet tegen wat kritiek kan aan je reactie te zien.

Trek het je niet zo aan. Zo erg kraakt hij het niet af. Hij geeft alleen aan dat het voor hem niets is.

Tuurlijk mag hij dat zeggen. Ik lig er echt niet wakker van , maar het gaat gewoon om respect tegen over andere mensen hier. Ik zou het net zo hard hebben gezegd in een log van een bodybuilder die over powerlifters of strongman begon.

Het gaat om de sarcasme en negatieve houding in die zin. Maar goed het is duidelijk dat je niet tegen wat kritiek kan aan je reactie te zien.
Dat is nu al de 2de keer of 5 minuten dat ik iets dergelijk lees in een post van jou.
Kan je niet tegen wat sarcasme en negativiteit of zo? :p

Aangezien ik hier geen relposts wil krijgen in m'n log:

Sorry als ik menig BB-er op z'n pik heb getrapt. Het woordje 'boldy bilding' was puur humoristisch bedoeld. Tevens is dit een PL-Strongman-Gewichthef sectie en ga ik er geen rekening mee houden dat BB-ers mijn log lezen.

Maargoed, genoeg geouwehoer over dit zeer onbelangrijk voorval. Dus gaarne geen zeik posts meer, maar alleen comment op m'n trainingen of discussies over Strongman e.d.

Dat is nu al de 2de keer of 5 minuten dat ik iets dergelijk lees in een post van jou.
Kan je niet tegen wat sarcasme en negativiteit of zo? :p

Ik kan er niks aan doen dat het niveau hier hetzelfde is. :D

Ik mag ruben erg graag en vind ze logs altijd leuk om te lezen. Laten we er maar over ophouden en ontopic gaan. Ben benieuwd wat het log brengt.

Ik kan er niks aan doen dat het niveau hier hetzelfde is. :D

Ik mag ruben erg graag en vind ze logs altijd leuk om te lezen. Laten we er maar over ophouden en ontopic gaan. Ben benieuwd wat het log brengt.

Precies mijn idee. Dank u!

Ik vind wel dat je dat balkje van je gezicht moet weghalen. Je ziet er uit als een crimineel ! (+ je avatar is klein genoeg om niet herkend te worden.....)

:D

Al wordt je wel herkend, boeiend:P.

Ik vind wel dat je dat balkje van je gezicht moet weghalen. Je ziet er uit als een crimineel ! (+ je avatar is klein genoeg om niet herkend te worden.....)

:D

Nee, dan zien jullie mijn prachtige, sprankelende blauwe ogen.. En het idee dat iemand misschien verliefd zou kunnen raken wil ik kost wat kost voorkomen. En het laatste wat ik wil is een 120+ kilo wegende HG-er achter me aan! :D :roflol:

Nee, dan zien jullie mijn prachtige, sprankelende blauwe ogen.. En het idee dat iemand misschien verliefd zou kunnen raken wil ik kost wat kost voorkomen. En het laatste wat ik wil is een 120+ kilo wegende HG-er achter me aan! :D :roflol:

Herstel:

130 +kg HG-er in rokje :D

(in woon vlakbij Landsmeer HAHAHA)

Ryu mag je al erg graag, dus dat risico kan je beter niet nemen idd. :P

Terug
Naar boven