Paardelul
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.055
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
Was da nou? Onder 10% vet voor de zomer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de festivalletjes jwz.. Oh wacht.
Om je pens uit de weg te houden?Niet te strak en onderaan mijn buik lijkt ie niet in de weg te zitten en toch wat toe te voegen..
Gezellig dat je er ook weer eens bent, Leon.
Vond ik ook. Hoe is de leef? En hoe gaat t met de cavias?
GoedVond ik ook. Hoe is de leef? En hoe gaat t met de cavias?
Groetjes
Heb dit ook soms, maar dan eigenlijk alleen bij brede stand. Sta jij ook redelijk breed? If yes, weet je waarom dat pijntje is?
Goede vraag, Normaal nooit last van. Zat vandaag juist weer lekker in de squat groove had ik het idee. Was een paar weken wat minder omdat andere omgeving in ons schuurtje. Wellicht wat meer mobiliteit doen voor de werksetjes. Squat niet bijzonder breed ofzo maar was afgelopen weken wel een beetje zoekenHeb dit ook soms, maar dan eigenlijk alleen bij brede stand. Sta jij ook redelijk breed? If yes, weet je waarom dat pijntje is?
Hmh oké, ik had het vanaf mijn voeten voorbij m'n schouderbreedte stonden. Op sommige dagen kon ik het semi oplossen door eerst ff binnenkant been te stretchen maar dan nog niet altijd.Goede vraag, Normaal nooit last van. Zat vandaag juist weer lekker in de squat groove had ik het idee. Was een paar weken wat minder omdat andere omgeving in ons schuurtje. Wellicht wat meer mobiliteit doen voor de werksetjes. Squat niet bijzonder breed ofzo maar was afgelopen weken wel een beetje zoeken
Ik heb altijd de neiging om wielrenners aan te rijden maar ben bang dat als ik jou raak mijn auto meer schade heeft dan jij