- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
allemaal hypocrieten op dit board in de ergste soort .
zelf gebruiken ze alcohol drugs en levensgevaarlijke anabolen .
maar oh nee een sigaretje bah bel de politie stelletje fukkin drama queens . want jullie kleren gaan vies ruiken . dat is natuurlijk erger dan iemand neerslaan door je roidrage / dronkenschap /roekeloos misbruik van drugs .
of bel je moeder op dat ze je komt afhalen in je stamcafe .
dikke losers hiero![]()
Mocht het overigens wel een economische impact hebben dan zou ik er niet mee zitten. Roken heeft een nog veel grotere economische impact, maar ja een volledig rookverbod is niet haalbaar. Vergeleken met drank zijn er veel meer sterfgevallen per jaar.
Kosten van roken
* Roken leidt niet alleen tot ziekte en sterfte, maar ook tot daaraan gerelateerde hoge zorgkosten en aanzienlijke maatschappelijke kosten. In 1999 werd een half miljard euro per jaar (circa 37%) van de aan leefsT gerelateerde zorgkosten (€ 1,4 miljard ofwel 4,2% van de totale zorgkosten) veroorzaakt door roken. De meeste kosten werden veroorzaakt door roken, namelijk € 509 miljoen euro (2)
bron: Factsheet Roken – April 2006
roxxe zei:je kunt je dooddrinken op 1 avond, maar je kunt je niet doodroken op 1 avond
zegt genoeg zeker?
je kunt je dooddrinken op 1 avond, maar je kunt je niet doodroken op 1 avond
zegt genoeg zeker?

Het valt me altijd op hoe rokers hun gedrag via allerlei kromme redeneringen proberen goed te praten. Heb ik zelf ook gedaan trouwens.
Word. Te grappige redeneringen komen hier soms boven.Het valt me altijd op hoe rokers hun gedrag via allerlei kromme redeneringen proberen goed te praten. Heb ik zelf ook gedaan trouwens.

Alcohol en sigaretten vergelijken gaat niet volledig op (zoals de rokers hier zo krampachtig proberen doen).
ik rook normaal gezien enkel nog als ik eens uitga,
ik zou het dus wel jammer vinden als je op café geen sigaretje
meer zou mogen roken...
met een lekkah pintjah![]()

je kunt je dooddrinken op 1 avond, maar je kunt je niet doodroken op 1 avond
zegt genoeg zeker?
Alcohol en sigaretten vergelijken gaat niet volledig op (zoals de rokers hier zo krampachtig proberen doen).
Als ik ergens kom waar er één iemand één sigaret opsteekt, stinken mijn kleren (en die van iedereen die ook in de buurt staan).
Als er één persoon één biertje drinkt, heeft niemand last. Van rokers heb ik in dat opzicht dus veel vlugger last, zelfs de volgende dag wanneer mijn kleren nog steeds stinken.
Iedereen die ik ken is het trouwens met mij eens op dat vlak.
Wat die gezondheidsrisico's betreft trek ik me er zelf niet zoveel van aan. Tegenwoordig is alles ongezond. Mij gaat het persoonlijk meer om de stank, waar ik veel vlugger de negatieve gevolgen van merk.
Last bij te veel gebruik ja. Maar bij sigaretten heb je al last van de eerste sigaret die opgestoken wordt.maar alcohol drinken heeft als gevolg gewoon veel meer overlast .
de teugels gaan een beetje vieren , de meiden worden lastig gevallen een dronken kerel is stukken gevaarlijker als een kerel met een sigaretje .
en dan van die stinkende kleren , zweet heeft ook een vieze geur maar toch ga je trainen !!!
Heb je iets tegen m'n anti-bacteriële kamer?leef en laat leven . een poolse vrachtwagen die voor me rijdt met een dampende uitlaatpijp dat heeft ook een geur en daar stinken mijn kleren ook van . maar zo is het leven nu eenmaal , kan je daar niet tegen blijf dan thuis in je anti bacteriele kamer zitten surfen met fictieve internetpersonen

dan moeten er gewoon betere rookafzuigers komen in cafés ?Alcohol en sigaretten vergelijken gaat niet volledig op (zoals de rokers hier zo krampachtig proberen doen).
Als ik ergens kom waar er één iemand één sigaret opsteekt, stinken mijn kleren (en die van iedereen die ook in de buurt staan).
Als er één persoon één biertje drinkt, heeft niemand last. Van rokers heb ik in dat opzicht dus veel vlugger last, zelfs de volgende dag wanneer mijn kleren nog steeds stinken.
Iedereen die ik ken is het trouwens met mij eens op dat vlak.
Wat die gezondheidsrisico's betreft trek ik me er zelf niet zoveel van aan. Tegenwoordig is alles ongezond. Mij gaat het persoonlijk meer om de stank, waar ik veel vlugger de negatieve gevolgen van merk.