Fitness Seller

Romy's train+food log

• Topic Starter Topic Starter
ja ze zal sowieso niet heel lang meer leven waarschijnlijk, ze is een kruising bouvierxmechelse herder en die worden beiden +- 12 jaar.. en dat is ze 22 augustus:P

Ik denk als we niet voor de operatie hadden gekozen we dat onszelf niet hadden kunnen vergeven.. t was heel duur en ik moet nu echt zuinig doen even met alles:P maja.. tis toch je kind op de een of andere manier:P

ahhh, succes met je honf, geef haar maar een lekkere knuffel van mij :) Niet dat z eme kent maar knuffels zijn nooit weg :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ahhh, succes met je honf, geef haar maar een lekkere knuffel van mij :) Niet dat z eme kent maar knuffels zijn nooit weg :)

^^

hug.gif

Haha! En wat een leukerd!

Wat een scheetje, tuurlijk wil je die nog niet kwijt :( Operaties zijn vaak duur maar als het resultaat er dan mag wezen is niets te duur hè, dan zelf maar een hapje minder van het 1 of ander.

Hoop dat het snel beter gaat met je hondje!

ik gebruik gewoon diepvries boerenkool, maakt het gelijk lekker koude milkshake :P hihi

je kunt het vervangen voor alle donkere bladgroente, spinazie, donkere sla (veldsla bijv) etc

ps: mijn blender heeft trouwens ice crusher, weet niet of je zomaar in elke blender bevroren dingen kunt gooien :P

Maar even hier om Nance haar log niet nog meer te vervuilen :)
Ah, daar had ik nog niet eens aan gedacht om in de diepvries-sectie te kijken, thanks!
Ja, gelukkig kan mijn blender bevroren dingen ook gewoon aan. Vries ook regelmatig m'n fruit in om in de smoothie te gooien, zeker in de zomer is het lekker als het extra koud is.

Romy, hoe gaat het met je hond?
En hoe gaan je trainingen? Heb je die alweer lekker kunnen oppakken?

de hond eet alweer een beetje en drinkt, vanmorgen lag de kraag naast het kussen, die kan ze nu dus zelf af doen -.- verder loopt ze weer verder en al, het ziet er goed uit! Ik denk dat we de goede keuze hebben gemaakt wat betreft operatie :).

Qua training gaat het opzich goed, maar ik heb nu wel ook thuis weer moeten trainen helaas:P Mijn vriend heeft vakantie en de 1e week is weer klussen aan t huis. Vandaag en gister hebben we de trap geverfd , de keuken moest nog gekit, 1 deur geverfd etc.. Heb dus even HIIT ertussendoor in gepropt weer. Morgen ga ik wel naar de KT weer. Heb zin in benendag dus dat gaat het worden denk ik xD eten gaat wel nog goed clean :D en ik heb nu 4 weken (ma-do)een uur extra per dag wandelen erbij (rottweiler en chihuahua van buren uitlaten ivm vakantie) Voel me beetje de dogwhisperer met al die honden lolol.. nja erg druk op t moment dus ben hier ook even minder actief , sorry! ik probeer nog iedereen te volgen :P

de hond eet alweer een beetje en drinkt, vanmorgen lag de kraag naast het kussen, die kan ze nu dus zelf af doen -.- verder loopt ze weer verder en al, het ziet er goed uit! Ik denk dat we de goede keuze hebben gemaakt wat betreft operatie :).

Qua training gaat het opzich goed, maar ik heb nu wel ook thuis weer moeten trainen helaas:P Mijn vriend heeft vakantie en de 1e week is weer klussen aan t huis. Vandaag en gister hebben we de trap geverfd , de keuken moest nog gekit, 1 deur geverfd etc.. Heb dus even HIIT ertussendoor in gepropt weer. Morgen ga ik wel naar de KT weer. Heb zin in benendag dus dat gaat het worden denk ik xD eten gaat wel nog goed clean :D en ik heb nu 4 weken (ma-do)een uur extra per dag wandelen erbij (rottweiler en chihuahua van buren uitlaten ivm vakantie) Voel me beetje de dogwhisperer met al die honden lolol.. nja erg druk op t moment dus ben hier ook even minder actief , sorry! ik probeer nog iedereen te volgen :P

Fijn te horen dat het met je hond zo goed gaat zeg!

En hebben jullie een nieuw huis?

sinds februari, en t was nieuwbouw dus de trap bijvoorbeeld was niet mooi opgeleverd maar nog geen tijd voor gehad :P t meeste is wel af maar de "puntjes op de i" is toch altijd meer dan je denkt xD Ik denk dat we het hele jaar nog wel bezig zijn met de puntjes op de i haha

sinds februari, en t was nieuwbouw dus de trap bijvoorbeeld was niet mooi opgeleverd maar nog geen tijd voor gehad :P t meeste is wel af maar de "puntjes op de i" is toch altijd meer dan je denkt xD Ik denk dat we het hele jaar nog wel bezig zijn met de puntjes op de i haha
Haha, komt wel goed schatje :p (incl. denkbeeldig glas roosvicee)
Veel succes dan met wat er over is van jullie klusweek :D

ben er 3 weken zo'n beetje uitgeweest qua KT , wel wat HIIT/wandelen hier en daar en niet erg gezond gegeten ;)

Vakantie van mn vriend is voorbij dus mijn vakantie ook ^.^ ik ga er weer vol tegenaan!

Vandaag Schouders, borst triceps getrained en 30min cardio (20min crosstrainer, 10 min roeien)

Ik heb teweinig tijd om veel te loggen helaas . Deze week wordt ook weer druk.. Ik hou zondag housewarming BBQ voor mijn familie en wil dus alles goed gepoetst hebben en moet nog vanalles voorbereiden :P Ik probeer zoveel mogelijk nog met andere mee te lezen want daar leer ik wel altijd veel van maar zelf ga ik denk ik stoppen met dit logje.. misschien heel af en toe een update :P Eten vanaf nu ook weer 100% clean , verder niet veel nieuws xD

PS: met Blondie gaat het supergoed;) ze is na 10 dagen gecontroleerd en alles was goed.. Daarna kwam weer pus uit de wond en voelde haar buik warm maar dierenarts zei dat dit een normale reactie van die wond was dus niks ergs alleen kuurtje. Verder alles prima!^^

Waarom kan je niet trainen als je vriend vakantie heeft dan, veel weg geweest?

Nu maar weer hard aan de slag dan. Jammer dat je stopt met loggen. Toch succes!

Fijn dat het goed gaat met hondje :) Laat alsjeblieft af en toe nog wat van je horen!

ik kan wel trainen als mn vriend er is :P maar ben het liefst zoveel mogelijk thuis en met KT ben ik vaak 2-3 uur weg dus heb gekozen om thuis 12min HIIT te doen

update...: SPIIIERPIIIIJJJN :P so met HIIT train je, je borstspieren in ieder geval niet ^^ poe! Vandaag rug, achterkant schouders en biceps

Fijn te horen dat alles zo goed gaat met Blondie!
En schiet het huis een beetje op?

Jammer dat je stopt met loggen Romy, maar wel doortrainen hè :)

Terug
Naar boven