Fitness Seller

Romy's train+food log

Beide benen gekneusd is tenminste in evenwicht :p
Succes donderdag!

Ik kan ook advies geven tot ik een ons weeg :grumble:

Waarom zijn vrouwen, hier op het forum en ver daarbuiten toch zo hopeloos eigenwijs?! :headbang:
:D

Ik kan ook advies geven tot ik een ons weeg :grumble:

Waarom zijn vrouwen, hier op het forum en ver daarbuiten toch zo hopeloos eigenwijs?! :headbang:
:D

Ach, da valt best mee hoor ;)
Iets met venus en mars was het toch? :p

Romy, rustig aan doen, gun jezelf gewoon wat rust en die spier klinkt toch een beetje als overlasting.

• Topic Starter Topic Starter
haha ja ik had wel al bedacht om de calf raises weg te laten ;) meer dan genoeg rust? hahahaha :P ik vind sporten gewoon zooo leuk. En voor alleen spierpijn zou ik niet stoppen, als het echt pijn doet zoals gister met lopen dan sla ik wel benen dag over. (Dan train ik wel bovenlichaam:P:P:P:P)

Mannen kunnen ook heel eigenwijs zijn!:D

Ik heb altijd zoiets van.. ik moet gewoon goed naar mn lichaam blijven luisteren en ik voel wel wat wel en niet kan ;) maar als ik het nieteens probeer dan kom ik er nooit :P hihi Dus ik ga gewoon donderdag en zie wel waar het schip strand ^^

Ik eigenwijs? Nooit! [Afbeelding niet meer beschikbaar]

ROMY! We have a boerenkool crisis at my log :p
Please help!!

Ik heb altijd zoiets van.. ik moet gewoon goed naar mn lichaam blijven luisteren en ik voel wel wat wel en niet kan ;) maar als ik het nieteens probeer dan kom ik er nooit :P hihi Dus ik ga gewoon donderdag en zie wel waar het schip strand ^^

En? Hoe ging het gister?

qua pijn en al gaat het allemaal goed, maar ik denk dat ik ziek ben van het weer.. heb hoofdpijn, buikpijn en koortsig gevoel >< Tis altijd wel wat he xD Maar ik blijf nog wel doorgaan nu, alleen met minder energie:P Ik hoop dat mn nieuwe multivitamine me er snel doorheen slepen :P

Ik heb trouwens gisteren als cardio ZWOW#22 gedaan voor de liefhebbers: 14:41min over gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=2YV52wgs9nY (je hebt er wel 2 timers voor nodig, stopwatch en een timer die je elke minuut af kan laten gaan)

Laatst bewerkt:
Sterkte meis....

qua pijn en al gaat het allemaal goed, maar ik denk dat ik ziek ben van het weer.. heb hoofdpijn, buikpijn en koortsig gevoel >< Tis altijd wel wat he xD Maar ik blijf nog wel doorgaan nu, alleen met minder energie:P Ik hoop dat mn nieuwe multivitamine me er snel doorheen slepen :P

Het heerst =( Ik heb ook de halve week gestrekt gelegen. Kreeg op mijn lazer dat ik wou trainen, schijnt niet goed te zijn als je ziek bent;) Dat je het even weet!:D Ik hoop dat je je snel beter voelt!

Beterschap! :aai:
Ik ben ook nog steeds hoesterig en verkouden bleh.

Ja op t moment weet ik eerlijk gezegd niet of ik dit weekend nog ga trainen. Heb net gehoord dat mn hond baarmoederontsteking weer heeft en dat medicatie waarschijnlijk niet mogelijk is. Ze wordt in augustus 12 jaar, we hebben haar vanaf 7 weken al. Dus dat wordt hoogswaarschijnlijk inslapen :( Als dat zo is pff.. ik ben nu al aan t huilen de hele tijd:P 14:45 dokter.. Ze eet niet meer en loopt heel slecht door pijn :(

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 13:30 ----------

Beterschap! :aai:
Ik ben ook nog steeds hoesterig en verkouden bleh.

jij ook beterschap dan!:P

Ze is er nu nog, dus lekker veel aaien en knuffelen zou ik zeggen.

Veel sterkte met alles!

Goed nieuw:

We hebben gekozen voor een operatie, ze heeft haar baarmoeder en eierstokken verwijderd , kwam een hele emmer etter bij vrij, was close op kapotspringen. En ze had een tumor op haar melkklieren.. Ze ligt nu beledigt te kijken omdat ze dit allemaal heeft moeten doorstaan maar als het goed is komt ze er beter uit dan van te voren. Ze mag 10 dagen niet veel lopen.

edit:
- vandaag kon ze in ieder geval weer lopen en beetje drinken, maar t gaat natuurlijk wel allemaal wat stijfjes , t ziet ernaar uit dat het allemaal goed komt gelukkig!

mn training blijft doorgaan.

Laatst bewerkt:
Goed nieuw:

We hebben gekozen voor een operatie, ze heeft haar baarmoeder en eierstokken verwijderd , kwam een hele emmer etter bij vrij, was close op kapotspringen. En ze had een tumor op haar melkklieren.. Ze ligt nu beledigt te kijken omdat ze dit allemaal heeft moeten doorstaan maar als het goed is komt ze er beter uit dan van te voren. Ze mag 10 dagen niet veel lopen.

edit:
- vandaag kon ze in ieder geval weer lopen en beetje drinken, maar t gaat natuurlijk wel allemaal wat stijfjes , t ziet ernaar uit dat het allemaal goed komt gelukkig!

mn training blijft doorgaan.
Wat fijn te horen meis!! Geniet er lekker van!

Klote is dat met je hond.

Op 1 of andere manier als jij zo'n filmpje post kijk ik hem helemaal haha

Haha, ik hou van blond en in shape :D :heart:

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jun 2012 om 10:53 ----------

Heb je serieus 50 burpees achter elkaar gedaan? Respect meid.
En direct erna 100 rep squat?
Heb je ook benen zoals haar dan?:)

Fijn dat het verhaal toch een goed einde heeft, ik weet helaas wat het is om je hond te moeten laten inslapen, vreselijk, tis nu 3 jaar geleden maar vergeten zal ik haar nooit.

Terug
Naar boven