MuscleMeat

Romy's train+food log

awwww, had ook weer een grotere daling in vp verwacht, nouja, je komt er wel hoor!!! Ik ben ook van plan een huidplooimeter te kopen, laat even weten hoe het bevalt als je wilt :)

lekker de beentjes getraind zo te zien :)

Waarom teleurgesteld? Prachtige prestatie! 1.5 kg puur vet kwijt in 4 weken, lijkt me perfect juist.
Als je dat kunt vasthouden ben je eind van dit jaar ripped! :p

BB is nu eenmaal geen sport voor de korte termijn. Altijd blijven onthouden.

• Topic Starter Topic Starter
ja tis ook zo dat vorige maand wilde ik 1% eraf.. :P maar dan lees je bij iedereen dat ze per week 1% eraf krijgen en dan lijkt 1,5 in een maand in eens heel weinig haha :P terwijl ik echt leip bezig ben hahaha :P Maarja, ik blijf gewoon doorgaan! (nja vandaag dan verstandskies trekken enzo dus eten zal even wat minder zijn helaas:P)

ik was wel super blij dat ik 62,5kg op de weegschaal zag.. ik ben sinds oktober niet onder de 63 geweest.. bleef steeds hangen tussen de 63-64 met zelfs een piek van 67 weer rond kerst-verhuizing :P En ik weet dat gewicht niet echt boeiend is haha, maar t kan wel mn dag goed maken :P

Nette vooruitgang hoor Romy, niet blind staren op kg's.. net wat Abfab al zegt, tis een sport waar je moet denken in maanden,jaren..:) zet m op!

Romy, is een mooi resultaat, je zakt gestaag en lijkt me beter dan dat het sneller gaat, zegt zij die vind dat het nooit snel genoeg kan gaan :p

Heel veel succes bij de tandarts/kaakchirurg.

Succes vandaag. Lekke rustig aan doen even, bij mij duurde het wel een paar dagen voordat ik weer normaal kon eten.
1.5% is echt wel netjes hoor!

dankjewel voor al jullie comments <3 geeft me weer positieve energie en motivatie :P had gister cravings door frustratie haha maar heb niet toegegeven gelukkig :P

vorige keren ging eten wel redelijk , heb elke keer na mn kies trekken puree en spinazie gegeten , dus vandaag weer proberen :p anders maak ik wat soep ofzo ^^

Het is sowieso de laatste en boven.. de verstandskiezen onder waren erger (allebei keren flauw gevallen) vorige keer was ook boven en ging binnen 1 sec eruit, geen gebeitel enzo en voelde me dan ook niet zo ziek erna

voor de pijn enzo ben ik ook niet bang, heb afgelopen keren ook geen pijnstillers gebruikt na de behandeling, tis een beetje alsof ik op mn gezicht geslagen was maar verder niet zo'n last. Ik ben gewoon zo'n broekepoeper om erheen te gaan:P het idee dat ze gaan snijden, beitelen, stukjes zoeken en trekken maakt me gewoon licht in t hoofd:P net als sommige mensen dat met bloed zien of spuiten hebben denk ik :P

succes met je verstandskies!! En inderdaad, wij zullen nog wel even bezig zijn ons ideaalbeeld te bereiken, maar we komen er wel :)

Succes vandaag!

t was niet goed gegaan:P spoiler alert : maybe too many details :P

het trekken zelf ging perfect, ik heb geen pijn gevoeld.. maar
het kraakte, ze moesten mn gezicht vasthouden omdat ze anders niet hard genoeg konden trekken.. toen voelde ik bloed in mn keel en werd ik al misselijk en voelde ik dat ik flauw ging vallen en t duurde ook zo lang, superlang bloed wegzuigen en alles ik had zoiets van DUW DAT WATJE ERIN DAN ... toen het klaar was vroeg hij nog hoe het ging, en toen ging ik al:P lijkbleek, zweet op mn hoofd en bijna flauwgevallen weer..

na 45min mocht ik weer naar huis:P film gekeken en goed gekoeld. pijnstillers niet nodig, voel nog steeds geen pijn :P en ze hebben niet zo goed verdoofd , niet zoals in het ziekenhuis maar zoals bij een normale behandeling (gaatje/zenuwbehandeling). Ik kan redelijk eten, geen stijve mond ofzo dus ik ga proberen mn dieet gwn voort te zetten zover als kan :P Sporten maandag durf ik ook wel aan ^^

t was niet goed gegaan:P spoiler alert : maybe too many details :P

het trekken zelf ging perfect, ik heb geen pijn gevoeld.. maar
het kraakte, ze moesten mn gezicht vasthouden omdat ze anders niet hard genoeg konden trekken.. toen voelde ik bloed in mn keel en werd ik al misselijk en voelde ik dat ik flauw ging vallen en t duurde ook zo lang, superlang bloed wegzuigen en alles ik had zoiets van DUW DAT WATJE ERIN DAN ... toen het klaar was vroeg hij nog hoe het ging, en toen ging ik al:P lijkbleek, zweet op mn hoofd en bijna flauwgevallen weer..

na 45min mocht ik weer naar huis:P film gekeken en goed gekoeld. pijnstillers niet nodig, voel nog steeds geen pijn :P en ze hebben niet zo goed verdoofd , niet zoals in het ziekenhuis maar zoals bij een normale behandeling (gaatje/zenuwbehandeling). Ik kan redelijk eten, geen stijve mond ofzo dus ik ga proberen mn dieet gwn voort te zetten zover als kan :P Sporten maandag durf ik ook wel aan ^^

Zoals jij het beschreef had ik beide keren, ze kregen hem er niet uit,een mn hoofd vast houden en die man maar trekken en weet ik het wat,brrrr. Ik had zakjes ibruprofen 800mg gekregen bij de apotheek, moet je opdrinken.. Dat verlichte de pijn gelukkig wel. Beterschap :)

haha ja hij zei ook nog zo mooi .. "je moet precies doen wat ik zeg oke? dit wordt echt teamwork want hij zit heel ver naar achter" thanks for the comforting talk.. ^^

awwwwww bah, ik voel met je mee. Ik ben dan ook een mietje want de mijne ging supermakkelijk maar voordat de tandarts (!) begon ging ik huilen, haha! Ik ben zooooo bang, jij hebt je kranig gedragen zo te horen, sterkte dit weekend!!

Goed gedaan. held :) Hoop dat je het weekend goed doorkomt, en anders veel brinta :P

Vandaag vetpercentage meting, ben een beetje teleurgesteld in mezelf.. heb zo hard getraind en goed gegeten voor mijn gevoel maja.. (met weegschaal trouwens, ik ga nu een meter kopen dat ik thuis zelf huidplooimeting kan doen)

van 24,4% in 4 weken naar 23,1% Tis in ieder geval vooruitgang:P
2,5kg kwijt, waarvan 1,5kg vet en 1kg vocht/spiermassa

Dat is zo'n beetje het maximum (naturel) haalbare op jouw VP. Een prestratie waar je trots op mag zijn! :)

Probeer niet te snel te cutten en ook niet te lang achter elkaar. Na 6 weken cutten zou ik je aanraden om tenminste 2 weken op onderhoud te eten, om je hormoonbalans en je daaraan gerelateerde stofwisseling te laten herstellen.

Dat is zo'n beetje het maximum (naturel) haalbare op jouw VP. Een prestratie waar je trots op mag zijn! :)

Probeer niet te snel te cutten en ook niet te lang achter elkaar. Na 6 weken cutten zou ik je aanraden om tenminste 2 weken op onderhoud te eten, om je hormoonbalans en je daaraan gerelateerde stofwisseling te laten herstellen.

Dit doet me echt heel goed! zeker omdat ik voor mijn gevoel zo mn best heb gedaan dat ik zie dat t inderdaad "alles" is wat ik had kunnen geven op non-professional gebied. Bedankt voor de tips!

Training ging voor geen meter:P Voelde hele tijd druk op de wond, durfde niet goed door te gaan en cardio ging ook helemaal niet lekker. Ik ga morgen wel weer gewoon.. alle beetjes helpen en t zal vanzelf wel steeds beter gaan weer xD

Eten gaat wel weer 100% dus dat is in ieder geval iets positiefs:P

Kijkt me een goed plan, een beetje rust is nooit verkeerd.
Fijn dat je al wel weer goed kan eten, ds zeker positief.
Ik denk dat je die druk morgen ook nog wel een beetje zal voelen......... komt wel goed, geduld ;)

Vergeet niet hoe belangrijk rust en herstel is in BB he? Je kan ook gewoon wat dagen rust nemen. Zolang je gedisciplineerd blijft eten hoef jij je geen zorgen te maken en kom je alleen maar sterker terug in de gym!

ik ben vandaag weer gegaan toch, ik voelde die druk nu al niet meer echt tijdens de oefeningen zelf, wel nog tijdens cardio was t irritant dus die heb ik kort gehouden. Als het zo doorgaat zal ik morgen wel weer de oude zijn :P (morgen is trouwens rustdag, dus donderdag kan ik weer mooi ertegen aan:D)

Ik weet wel hoe belangrijk rust is maar ik probeer altijd te voelen of het kan of niet, als het oncomfortable is ga ik niet door :P

Ik merk wel dat ik aan 1 kuit (voorkant naast het bot) een soort blauwe plek-gekneusd gevoel in mn spier heb, als ik er op duw en als ik spring merk ik het, en gister toen ik veel gepoetst had met lopen. Ik weet niet of dit overbelast is of dat ik mischien ergens tegen gestoten heb gewoon, t ziet verder niet blauw uit ofzo. Ben vandaag wel lomp van het hyper extension apparaat gegleden en heb mn andere been gestoten:P dus nu ben ik aan beide benen licht kreupel hahahaha :P ik ben zo lomp :( heb net ook multivitamine besteld (Natures Way Alive! Once Daily Multi Vitamin ) ik hoop dat ik me er iets fitter door ga voelen, merk dat ik vaak nog al suf ben na de training. Bij HIIT vroeger was ik bom vol energie de hele dag na mn workout, nu wil ik slapen haha :P

Terug
Naar boven