Fluevog
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 55kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar dan lees je bij iedereen dat ze per week 1% eraf krijgen en dan lijkt 1,5 in een maand in eens heel weinig haha
terwijl ik echt leip bezig ben hahaha
Maarja, ik blijf gewoon doorgaan! (nja vandaag dan verstandskies trekken enzo dus eten zal even wat minder zijn helaas
)
En ik weet dat gewicht niet echt boeiend is haha, maar t kan wel mn dag goed maken 
had gister cravings door frustratie haha maar heb niet toegegeven gelukkig
anders maak ik wat soep ofzo ^^
het idee dat ze gaan snijden, beitelen, stukjes zoeken en trekken maakt me gewoon licht in t hoofd
net als sommige mensen dat met bloed zien of spuiten hebben denk ik 
spoiler alert : maybe too many details 
lijkbleek, zweet op mn hoofd en bijna flauwgevallen weer..
film gekeken en goed gekoeld. pijnstillers niet nodig, voel nog steeds geen pijn
en ze hebben niet zo goed verdoofd , niet zoals in het ziekenhuis maar zoals bij een normale behandeling (gaatje/zenuwbehandeling). Ik kan redelijk eten, geen stijve mond ofzo dus ik ga proberen mn dieet gwn voort te zetten zover als kan
Sporten maandag durf ik ook wel aan ^^t was niet goed gegaanspoiler alert : maybe too many details
het trekken zelf ging perfect, ik heb geen pijn gevoeld.. maar
het kraakte, ze moesten mn gezicht vasthouden omdat ze anders niet hard genoeg konden trekken.. toen voelde ik bloed in mn keel en werd ik al misselijk en voelde ik dat ik flauw ging vallen en t duurde ook zo lang, superlang bloed wegzuigen en alles ik had zoiets van DUW DAT WATJE ERIN DAN ... toen het klaar was vroeg hij nog hoe het ging, en toen ging ik allijkbleek, zweet op mn hoofd en bijna flauwgevallen weer..
na 45min mocht ik weer naar huisfilm gekeken en goed gekoeld. pijnstillers niet nodig, voel nog steeds geen pijn
en ze hebben niet zo goed verdoofd , niet zoals in het ziekenhuis maar zoals bij een normale behandeling (gaatje/zenuwbehandeling). Ik kan redelijk eten, geen stijve mond ofzo dus ik ga proberen mn dieet gwn voort te zetten zover als kan
Sporten maandag durf ik ook wel aan ^^

Vandaag vetpercentage meting, ben een beetje teleurgesteld in mezelf.. heb zo hard getraind en goed gegeten voor mijn gevoel maja.. (met weegschaal trouwens, ik ga nu een meter kopen dat ik thuis zelf huidplooimeting kan doen)
van 24,4% in 4 weken naar 23,1% Tis in ieder geval vooruitgang
2,5kg kwijt, waarvan 1,5kg vet en 1kg vocht/spiermassa

Dat is zo'n beetje het maximum (naturel) haalbare op jouw VP. Een prestratie waar je trots op mag zijn!
Probeer niet te snel te cutten en ook niet te lang achter elkaar. Na 6 weken cutten zou ik je aanraden om tenminste 2 weken op onderhoud te eten, om je hormoonbalans en je daaraan gerelateerde stofwisseling te laten herstellen.
Voelde hele tijd druk op de wond, durfde niet goed door te gaan en cardio ging ook helemaal niet lekker. Ik ga morgen wel weer gewoon.. alle beetjes helpen en t zal vanzelf wel steeds beter gaan weer xD 
(morgen is trouwens rustdag, dus donderdag kan ik weer mooi ertegen aan
)
dus nu ben ik aan beide benen licht kreupel hahahaha
ik ben zo lomp
heb net ook multivitamine besteld (Natures Way Alive! Once Daily Multi Vitamin ) ik hoop dat ik me er iets fitter door ga voelen, merk dat ik vaak nog al suf ben na de training. Bij HIIT vroeger was ik bom vol energie de hele dag na mn workout, nu wil ik slapen haha