grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks.

Yep en ik luister goed naar je. En niet alleen luisteren hoor. Probeer ook goed het verschil te voelen.Zoals Miss H al zegt, hoge gewichten zeggen niet altijd wat. Daarom snap ik nooit als mensen zeggen 'nette training' adhv cijfertjes wat iemand noteert. Maar je snapt wel waarom ik altijd op je houding en uitvoering hamer Ron![]()

Yep Ray is een topper. Een dijk van een ervaring en ook leuk om mee te trainen.een hoger gewicht brengt mij altijd meer problemen
blijkbaar is mijn techniek niet goed of mijn gewrichten zijn er niet aan toe
Ik denk dat je aan Ray een goede begeleider hebt maar ja je moet het toch ook maar zelf even doen
Hoewel hij me dan wel afknijpt. Hihhihi
Hier doe jij jezelf tekort. Je doet meer dan dat. Je prikkelt en voed mij enthousiasme en stimuleert me waardoor mijn doorzettingsvermogen omhoog gaat.Het enige wat ik doe is 1x in de 2 weken bijsturen. De rest moet hij zelf doen![]()

Nou het is in ieder geval wat ik nodig heb.

Overzichtelijk en vooral ook duidelijk. 

Maar de laatste paar keer eens goed naar gekeken. Ach moet ik maar aan wennen dan. 
deed ik ook hoor! en meerderen toen jij er was.
misschien had je dat niet door 
Nou dat kijken kan ik me wel voorstellen.deed ik ook hoor! en meerderen toen jij er was.
misschien had je dat niet door
met mooi uitzicht trainen is altijd leuk! Zeker als het lekker gaat! en zo te lezen ging dat het ook zeker!
Die spiertjes springen er echt we uit.
Nog geoefend met poseren?

Hmm.. dat herken ik wel.. had niet eens door dat je naast me stond.Nee ik let nooit zo op andere. Ook niet bij AS, dan zijn mijn ogen gericht op jou.
En heb helaas niet kunnen oefenen. De zalen waren bezet.
Met mijn buikoefeningen had ik een prima uitzicht op een mooie dame met lang blond haar. Jammie
Ze vroeg of ze ergens anders moet liggen. Dus ik zei "nee hoor je ligt prima zo"
Prachtig afgetraind lijf en tig keer sterke r m et haar buik dan ik.![]()

Tja met trainen kijk ik naar mezelf. Zo kan ik kijken of mijn uitvoering correct blijft.Hmm.. dat herken ik wel.. had niet eens door dat je naast me stond.
Maar toen jij aan het trainen was waren je ogen echt niet op mij gericht!
balen dat je niet kon oefenen. Volgende keer wel weer een keer? of hangt dat ervan af of er zalen vrijzijn?
hahaha.... das dan zeker een leuk uitzicht zo
en ach... buikspieren.. sommigen zijn daar nu eenmaal sterker in dan anderen. Maar die van jou zijn ook niet mis en laten zich al goed zien! En dat zal alleen maar meer worden met die oefeningen van je!![]()

Tja ik ben ook een liefhebber van mooie vrouwen.
Kan dan lekker trainen en op de rustmomenten tussen de sets door... tja dan moet je toch een beetje om je heen kijken en dan kijk ik liever naar iets moois
Helaas zie ik er niet zo veel bij de Kneet daar is het gehalte mannen/vrouwen ongeveer 95% man en 5% vrouw op de momenten dat ik train.
ben een voorstander van dit soort dames in de gym

En zo hoort het ook he!Tja met trainen kijk ik naar mezelf. Zo kan ik kijken of mijn uitvoering correct blijft.![]()

De operatie van mijn vrouw is ook bekend, woensdag over een week.
Haar eierstokken en eileiders moeten er preventief uit.
Gevalletje BRCA 1 gen-mutatie. 
Vrouw en kids gaan voor natuurlijk. 

Sterkte in ieder geval.. de voorbereiding erheen heeft ook al een behoorlijke impact. 

Pre sollicitatie? ander jobje?
Jeetje.. was snel opeens met je vrouw. Dat zal zeker wel impact hebben op het gezin....Sterkte in ieder geval.. de voorbereiding erheen heeft ook al een behoorlijke impact.
Tuurlijk laat je je door niets stoppen met een doel voor ogen. Family gaat voor... en jullie slaan je er samen echt wel doorheen.
Het gaat echt super he! Ik zei toch laatst al dat je zo vooruitgaat als een speer! je ziet het nu zelf ook al meer he!
Top hoor! je gaat er zeker komen en de datum staat al in de agenda!![]()

Meen me te herinneren dat je het me had verteld maar wist het niet meer zeker.

Merk dat mijn lijf nu snel aan het veranderen is. Mind is ready for YBF en het lijf doet nu ook mee. 

Ja gaat heel lekker.
TIjdens de trainingen kan ik wel 2 handdoeken gebruiken. Zoveel transpiratie komt eruit. Voornamelijk bij de schouders en lats.Dat ziet er goed uit Ron
Wou dat ik ook zo lekker zwaar kon trainen zonder problemen.
Mooi dat body en mind nu gelijk ingesteld is op het zelfde doel![]()

En dan die aders die ovral schijnbaar hun afdruk willen achter laten. Wow.