MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Aan Ron te zien werk dat goed ;)
 
Het enige wat ik doe is 1x in de 2 weken bijsturen. De rest moet hij zelf doen :D
 
Mooie gewichten man !
Thanks. :D
Zoals Miss H al zegt, hoge gewichten zeggen niet altijd wat. Daarom snap ik nooit als mensen zeggen 'nette training' adhv cijfertjes wat iemand noteert. Maar je snapt wel waarom ik altijd op je houding en uitvoering hamer Ron ;)
Yep en ik luister goed naar je. En niet alleen luisteren hoor. Probeer ook goed het verschil te voelen. ;)
een hoger gewicht brengt mij altijd meer problemen
blijkbaar is mijn techniek niet goed of mijn gewrichten zijn er niet aan toe
Ik denk dat je aan Ray een goede begeleider hebt maar ja je moet het toch ook maar zelf even doen
Yep Ray is een topper. Een dijk van een ervaring en ook leuk om mee te trainen. :D Hoewel hij me dan wel afknijpt. Hihhihi:p
Het enige wat ik doe is 1x in de 2 weken bijsturen. De rest moet hij zelf doen :D
Hier doe jij jezelf tekort. Je doet meer dan dat. Je prikkelt en voed mij enthousiasme en stimuleert me waardoor mijn doorzettingsvermogen omhoog gaat. ;)
 
Hmmm.. bepaalde antwoorden komen me bekend voor... :D
Luisteren en het verschil voelen.... en inderdaad...iemand die meer doet dan bijsturen.... stimuleren,prikkelen,voeden van enthousiasme en drive! Dat houdt je bezig en maakt doorzettingsvernogen een oneindige put die nooit leegraakt. :)
 
Zoals jij dat ervaart Ron, is voor mij bijsturen :)
 
Zoals jij dat ervaart Ron, is voor mij bijsturen :)
Nou het is in ieder geval wat ik nodig heb. ;)

Time; 19:00 - 21:20
Sportschool; @BodyFit Den Helder

De nieuwe manier van loggen bevalt me wel. :D Overzichtelijk en vooral ook duidelijk. :)
Vandaag Rug, hams, kuiten, buik en cardio. :p

Rug-Lats
- Opwarmset chinnen 5,5,5,3,4
- One arm pulldown 139kg maximum van het apparaat. :p
- Reverse pulldown 70kg ;)
- Straight arm pulldown rope 20kg :)

Hams
- Leg curl zittend 80kg :D
- SLDL 70kg lekker rek op de hams. :eek:
- Staand leg curl op een legextension apparaat 20kg ;)

Kuiten
- Seated calf raises, free weights. 75kg was te zwaar, dus 60kg sets. :D
- Calf presses op legpress apparaat 109kg :)

Buik
- Crunches op een skippybal 3x max
- Leg raises liggend 3x max
- Leg raises hangend 3x max

Cardio
- Fiets 12 min

Zalige training. Gelukkig liepen er mooie vrouwen rond. Kan ik met veel plezier naar kijken. :p
Merk ook dat er steeds meer mensen naar mijn trainingen kijken. Had in het begin zoiets van "verwaande lul wat denk je nou zelf, dat ze naar jou gaan kijken". :o Maar de laatste paar keer eens goed naar gekeken. Ach moet ik maar aan wennen dan. :rolleyes:
In ieder geval lekker getraind. Enne ze kijken maar, als ze me maar niet in de weg lopen hahaha

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
Nou dat kijken kan ik me wel voorstellen. :D deed ik ook hoor! en meerderen toen jij er was. ;) misschien had je dat niet door :rolleyes:

met mooi uitzicht trainen is altijd leuk! Zeker als het lekker gaat! en zo te lezen ging dat het ook zeker!
Die spiertjes springen er echt we uit.
Nog geoefend met poseren?
 
Nou dat kijken kan ik me wel voorstellen. :D deed ik ook hoor! en meerderen toen jij er was. ;) misschien had je dat niet door :rolleyes:

met mooi uitzicht trainen is altijd leuk! Zeker als het lekker gaat! en zo te lezen ging dat het ook zeker!
Die spiertjes springen er echt we uit.
Nog geoefend met poseren?

Nee ik let nooit zo op andere. Ook niet bij AS, dan zijn mijn ogen gericht op jou. :D
En heb helaas niet kunnen oefenen. De zalen waren bezet. :o

Met mijn buikoefeningen had ik een prima uitzicht op een mooie dame met lang blond haar. Jammie :p
Ze vroeg of ze ergens anders moet liggen. Dus ik zei "nee hoor je ligt prima zo" :D
Prachtig afgetraind lijf en tig keer sterke r m et haar buik dan ik. :o
 
Nee ik let nooit zo op andere. Ook niet bij AS, dan zijn mijn ogen gericht op jou. :D
En heb helaas niet kunnen oefenen. De zalen waren bezet. :o

Met mijn buikoefeningen had ik een prima uitzicht op een mooie dame met lang blond haar. Jammie :p
Ze vroeg of ze ergens anders moet liggen. Dus ik zei "nee hoor je ligt prima zo" :D
Prachtig afgetraind lijf en tig keer sterke r m et haar buik dan ik. :o
Hmm.. dat herken ik wel.. had niet eens door dat je naast me stond. :o
Maar toen jij aan het trainen was waren je ogen echt niet op mij gericht! :p
balen dat je niet kon oefenen. Volgende keer wel weer een keer? of hangt dat ervan af of er zalen vrijzijn?

hahaha.... das dan zeker een leuk uitzicht zo ;)
en ach... buikspieren.. sommigen zijn daar nu eenmaal sterker in dan anderen. Maar die van jou zijn ook niet mis en laten zich al goed zien! En dat zal alleen maar meer worden met die oefeningen van je! :)
 
Tja ik ben ook een liefhebber van mooie vrouwen.
Kan dan lekker trainen en op de rustmomenten tussen de sets door... tja dan moet je toch een beetje om je heen kijken en dan kijk ik liever naar iets moois :)
Helaas zie ik er niet zo veel bij de Kneet daar is het gehalte mannen/vrouwen ongeveer 95% man en 5% vrouw op de momenten dat ik train.

ben een voorstander van dit soort dames in de gym
http://www.youtube.com/watch?v=kqsL_Q3RCTA
 
Hmm.. dat herken ik wel.. had niet eens door dat je naast me stond. :o
Maar toen jij aan het trainen was waren je ogen echt niet op mij gericht! :p
balen dat je niet kon oefenen. Volgende keer wel weer een keer? of hangt dat ervan af of er zalen vrijzijn?

hahaha.... das dan zeker een leuk uitzicht zo ;)
en ach... buikspieren.. sommigen zijn daar nu eenmaal sterker in dan anderen. Maar die van jou zijn ook niet mis en laten zich al goed zien! En dat zal alleen maar meer worden met die oefeningen van je! :)
Tja met trainen kijk ik naar mezelf. Zo kan ik kijken of mijn uitvoering correct blijft. :D
Tja ik ben ook een liefhebber van mooie vrouwen.
Kan dan lekker trainen en op de rustmomenten tussen de sets door... tja dan moet je toch een beetje om je heen kijken en dan kijk ik liever naar iets moois :)
Helaas zie ik er niet zo veel bij de Kneet daar is het gehalte mannen/vrouwen ongeveer 95% man en 5% vrouw op de momenten dat ik train.

ben een voorstander van dit soort dames in de gym
http://www.youtube.com/watch?v=kqsL_Q3RCTA
Tja Grosje. Als dat toch eens zo zou zijn hahaha. Maar er loopt best wel wat leuks rond hoor.
Vind het wel mooi als vrouwen met krachttraining bezig zijn. :D
 
Time; 14:35 - 16:00
Sportschool; @BodyFit Den Helder

Vandaag even lekker ontspannen. Net een pre-sollicitatiegesprek achter de rug. :) De operatie van mijn vrouw is ook bekend, woensdag over een week. :eek: Haar eierstokken en eileiders moeten er preventief uit. :( Gevalletje BRCA 1 gen-mutatie. :o
Zal wel weer een beste impact hebben op het gezin. Maar we gaan door richting de YBF 2013. Ik laat me door niks stoppen en laat ook niks vallen hoor. ;) Vrouw en kids gaan voor natuurlijk. :D


Onderkant borst
- Decline BP 65kg, een setje 70kg geprobeert. :D
- Machine breast press 71kg, rare getallen :rolleyes:
- High cable cross over 25kg beide zijde :)

Quadriceps
- Legpress 350kg :eek:
- Squat 100kg :D
- Legextension 75kg :)

Kuiten
- Calf raises zittend freeweights 75kg :eek:
- Calf presses op legpress apparaat 125kg :)

Een lekkere borsttraining en een killer quads training. Alles lekker vol en mijn kuiten pffff die deden even niet wat ik wilde. :eek:
Nog even wezen poseren. Ik ging staan en zag in ontspannen toestand mijn abs nog meer eruit springen. Me happy. :D

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Pre sollicitatie? ander jobje?

Jeetje.. was snel opeens met je vrouw. Dat zal zeker wel impact hebben op het gezin....:( Sterkte in ieder geval.. de voorbereiding erheen heeft ook al een behoorlijke impact.

Tuurlijk laat je je door niets stoppen met een doel voor ogen. Family gaat voor... en jullie slaan je er samen echt wel doorheen. :)

Het gaat echt super he! Ik zei toch laatst al dat je zo vooruitgaat als een speer! je ziet het nu zelf ook al meer he! ;)
Top hoor! je gaat er zeker komen en de datum staat al in de agenda! :D
 
Pre sollicitatie? ander jobje?

Jeetje.. was snel opeens met je vrouw. Dat zal zeker wel impact hebben op het gezin....:( Sterkte in ieder geval.. de voorbereiding erheen heeft ook al een behoorlijke impact.

Tuurlijk laat je je door niets stoppen met een doel voor ogen. Family gaat voor... en jullie slaan je er samen echt wel doorheen. :)

Het gaat echt super he! Ik zei toch laatst al dat je zo vooruitgaat als een speer! je ziet het nu zelf ook al meer he! ;)
Top hoor! je gaat er zeker komen en de datum staat al in de agenda! :D

Defensie elke 3 jaar een andere functie. :D
 
Defensie elke 3 jaar een andere functie. :D
Meen me te herinneren dat je het me had verteld maar wist het niet meer zeker. :o
Hopelijk niet té ver van huis in ieder geval.
 
Time; 13:40 - 14:20
Sportschool; @Work Den Helder

Vandaag lekker getraind, rug, achterkant schouders en biceps. Bij de eerste oefening was ik al zeiknat en dat is de hele training doorgegaan. :eek: Merk dat mijn lijf nu snel aan het veranderen is. Mind is ready for YBF en het lijf doet nu ook mee. :D

Rug
- opwarmsetjes Pullups reverse grip, hammer grib, hammer grip nek pullups 5,5,5
- Barbell row 70kg :)
- T-Bar row 60kg zalige pomp :p
- Cable row small grip 80kg maximaal gewicht :p
- Machine rowing wide grip 50kg

Achterzijde schouders
- Reverse incline cable fly's 35kg beide zijde :)
- Bent over raises 10kg pfff die pomp onwijs zeg :p
- Face rope pulls 35kg :)

Biceps
- dumbbell curls 18kg :D
- EZ bar curls 38kg :eek:
- Cable curls 45kg ;)

Cardio
- 12 minuten fiets.

Zalige training afgewerkt. Neem tegenwoordig EAS van XXL, prima spul ter ondersteuning van je training. En nu net gegeten, zalig.

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Klinkt goed en gaat lekker allemaal! Top! :thumb:
 
Dat ziet er goed uit Ron
Wou dat ik ook zo lekker zwaar kon trainen zonder problemen.
Mooi dat body en mind nu gelijk ingesteld is op het zelfde doel :)
 
Klinkt goed en gaat lekker allemaal! Top! :thumb:
Ja gaat heel lekker. :p
Dat ziet er goed uit Ron
Wou dat ik ook zo lekker zwaar kon trainen zonder problemen.
Mooi dat body en mind nu gelijk ingesteld is op het zelfde doel :)
TIjdens de trainingen kan ik wel 2 handdoeken gebruiken. Zoveel transpiratie komt eruit. Voornamelijk bij de schouders en lats. :eek:
En tijdens de trainingen zie je mijn spieren opgepompt worden. :haar: En dan die aders die ovral schijnbaar hun afdruk willen achter laten. Wow.
Vandaag tijdens mijn trainingen werd ik flink in de gaten gehouden. En niet veel later zie ik ze mijn oefeningen nadoen. Hahahaha Geweldig. Tja als je een goed voorbeeld ziet moet je het gewoon volgen. :p

Maarre Grosje jij ziet er top uit hoor. Moet ik nog wel even aan werken. Dussssss
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven