Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Netjes weer. Squats zijn best zwaar, daar moet je toch wel dikke poten voor hebben/krijgen?
Nou mijn poten zijn verre van groot.
En krijgen daar werk ik al heel lang aan.
Moet wel zeggen dat mijn hams en adductoren grter zijn geworden.
Maar geen vette seperatie in de quads en geen sweep.
Ik denk dat het ook te maken heeft met de "spierzak (bindweefsel)" waar je ontwikkeling in wordt tegengehouden.

Volgende keer 5 x 170 Ron!! Netjes!!
Dat ga ik zeker proberen. Ik ga mijn doel 200kg DL dit jaar zeker halen.
Met BP durf ik nog niet echt te verhogen. Ik train meestal alleen dus weinig spotter activiteiten zeg maar.
 
Nou mijn poten zijn verre van groot.
En krijgen daar werk ik al heel lang aan.
Moet wel zeggen dat mijn hams en adductoren grter zijn geworden.
Maar geen vette seperatie in de quads en geen sweep.
Ik denk dat het ook te maken heeft met de "spierzak (bindweefsel)" waar je ontwikkeling in wordt tegengehouden.


Dat ga ik zeker proberen. Ik ga mijn doel 200kg DL dit jaar zeker halen.
Met BP durf ik nog niet echt te verhogen. Ik train meestal alleen dus weinig spotter activiteiten zeg maar.

Gewoon lekker eerst wat volume opbouwen met BP en niet toppen...bv 5x5, 4x4, 3x3..Dat weet Ray ook wel
 
Gewoon lekker eerst wat volume opbouwen met BP en niet toppen...bv 5x5, 4x4, 3x3..Dat weet Ray ook wel
Pak nu voorlopig 5x5. Echt toppen doe ik niet is volgens mij ook niet echt nodig in het spel spiermassa.
Ray laat veel aan mezelf over. Heb al veel geleerd van hem.
Afgelopen jaar enorme sprong gemaakt met mijn rug, lats en hams op eigen manier.
Ik overleg wel alles en dan bepraten we de methodiek en de verschillende oefeningen.
Af en toe zet Ray dan de volgorde anders of stelt iets anders voor.
Maar grosso modo zit ik on track.
 
Pak nu voorlopig 5x5. Echt toppen doe ik niet is volgens mij ook niet echt nodig in het spel spiermassa.
Ray laat veel aan mezelf over. Heb al veel geleerd van hem.
Afgelopen jaar enorme sprong gemaakt met mijn rug, lats en hams op eigen manier.
Ik overleg wel alles en dan bepraten we de methodiek en de verschillende oefeningen.
Af en toe zet Ray dan de volgorde anders of stelt iets anders voor.
Maar grosso modo zit ik on track.

Goed bezig lekker door buffelen!! 5x5 is kracht en massa :thumbs:
 
Nou mijn poten zijn verre van groot.
En krijgen daar werk ik al heel lang aan.
Moet wel zeggen dat mijn hams en adductoren grter zijn geworden.
Maar geen vette seperatie in de quads en geen sweep.
Ik denk dat het ook te maken heeft met de "spierzak (bindweefsel)" waar je ontwikkeling in wordt tegengehouden.
Ja weet ik, en ook dat het je frustreert. Ik heb hetzelfde hoor, maar ik vind het prima dat ik voor mijn leeftijd en gewichtsklasse redelijke beenoefeningen kan. En hoe het been er uit ziet is wat minder belangrijk. Dat is natuurlijk anders als je op het podium wil staan. Dan moet alles in dezelfde verhoudingen zijn als je buurman daar.
 
Mooie gewichten op squat en deads, Ron! Misschien moet je gaan powerliften? Hoef je ook niet meer op je voeding te letten! :eating:
 
Ja weet ik, en ook dat het je frustreert. Ik heb hetzelfde hoor, maar ik vind het prima dat ik voor mijn leeftijd en gewichtsklasse redelijke beenoefeningen kan. En hoe het been er uit ziet is wat minder belangrijk. Dat is natuurlijk anders als je op het podium wil staan. Dan moet alles in dezelfde verhoudingen zijn als je buurman daar.
Ik wil zelf ook mooi in verhouding staan. Hoeft niet groter maar wel meer in verhouding.
En die diepe lijnen lijkt nog mijlen ver weg. Maar ik ga kanlleh.

Mooie gewichten op squat en deads, Ron! Misschien moet je gaan powerliften? Hoef je ook niet meer op je voeding te letten! :eating:
Thanks maar ik houdt me bij bodybuilding. Vind een lean body toch wel belangrijk. Heb er lang voor gewerkt.
En powerliften is niet echt iets voor mij. hahaha Maarre je weet nooit hoor.
Ik wil dit jaar wel de 200 liften.
 
Prettige kerstdagen en een prachtig en spiervol 2017 gewenst. :flexbiceps::meal::cheer::thumbs:
 
Jij ook Ron Fijne feestdagen

en veel (sport)succes in 2017 :wl:
 
Getraind met een armblaster. Heb dumbbell curls gedaan en cable curls.
Met minder gewicht veel meer intensiteit. Had het gevoel meer contractie te krijgen door de armblaster.
 
Nou mijn poten zijn verre van groot.
En krijgen daar werk ik al heel lang aan.
Moet wel zeggen dat mijn hams en adductoren grter zijn geworden.
Maar geen vette seperatie in de quads en geen sweep.
Ik denk dat het ook te maken heeft met de "spierzak (bindweefsel)" waar je ontwikkeling in wordt tegengehouden.


Dat ga ik zeker proberen. Ik ga mijn doel 200kg DL dit jaar zeker halen.
Met BP durf ik nog niet echt te verhogen. Ik train meestal alleen dus weinig spotter activiteiten zeg maar.
Train je nog steeds bij Big Gym, Ron?
 
De beste wensen Ron, hopelijk een jaar vol gains!
.. Van het goede soort natuurlijk ;).
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven