XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nice train over there;) Alleen waarom de pull ups bij schouders, en niet achter je rug aan?

Die pullups doe ik schouderbreedte en alleen als mijn schouders helemaal vol zitten.
Wordt het echt een pure schouderoefening. Small is meer voor de diamant en breed een schouderkiller. :)
 
Ohhhh ik dacht ergens bij een status ofzo. Whahaha. :p
Deze foto is nog voor mijn BB tijdperk. :o:o:o Them day's are over. No more belly. :p

Die training komt wel goed hoor. Over 2 weken heb ik meer tijd.
Deze week druk op het werk en met de voorbereiding van mijn verjaardag en dan de week erna mijn verjaardag zelf hahaha.
En als jij ongeduldig wordt is het alleen maar goed en ben je er straks gewoon lekker klaar voor.
Ik dacht al dat hij van voor je BB tijd was. :D maar vond hem wel goed gevonden! Die wichelroede!
Hij staat alleen nu een hele andere kant uit! richting BB!!! op naar :1e: for RON!!!!

Ik kijk ernaar uit! ben zelf van 4 tot en met 12 juni op vakantie.. maar daarna mag het van mij gebeuren!
Geduld is niet een van mijn beste eigenschappen. :rolleyes: dus zal vast goedkomen!
 
Goeie training! zo zie je maar dat af en toe een weekje niks alleen maar goed voor je is.
En nu volle gas vooruit :D
 
Ik dacht al dat hij van voor je BB tijd was. :D maar vond hem wel goed gevonden! Die wichelroede!
Hij staat alleen nu een hele andere kant uit! richting BB!!! op naar :1e: for RON!!!!

Ik kijk ernaar uit! ben zelf van 4 tot en met 12 juni op vakantie.. maar daarna mag het van mij gebeuren!
Geduld is niet een van mijn beste eigenschappen. :rolleyes: dus zal vast goedkomen!
Komt goed. En dan ook echt vakantie nemen he, niet stiekem hier op het forum komen kijken. :p
Goeie training! zo zie je maar dat af en toe een weekje niks alleen maar goed voor je is.
En nu volle gas vooruit :D
Ja dat is wel de bedoeling Rox. Heb zelfs zitten twijfelen of ik niet met de contest mee moest gaan doen. ;) Maarre ik laat deze aan jou. :D
 
Komt goed. En dan ook echt vakantie nemen he, niet stiekem hier op het forum komen kijken. :p

Ja dat is wel de bedoeling Rox. Heb zelfs zitten twijfelen of ik niet met de contest mee moest gaan doen. ;) Maarre ik laat deze aan jou. :D
Als ik op vakantie ben ben ik echt 100% weg.. geen mobiel en geen internet... heerlijk alle rust en tijd aan onszelf. Het is een rondreis.. en we gaan met zijn 4 en.. met mijn schoonouders.. dus daar zal niets van komen. Misschien kan ik nog wel wat bulken daar! :D

Enne.. niet twijfelen! Je kan dit en je gaat gewoon meedoen!
Gewoon door buffelen en... :whip: Jij gaat er komen! gnagnagna...
 
Ron, ik wil niet vervelend doen maar mi doe je met pull ups echt geen schouders hoor ongeacht je grip..
Schouders is duwen en rug is trekken maar..als het voor je werkt lekker door gaan.
 
Ron, ik wil niet vervelend doen maar mi doe je met pull ups echt geen schouders hoor ongeacht je grip..
Schouders is duwen en rug is trekken maar..als het voor je werkt lekker door gaan.

Ik weet wat je bedoelt en zegt. Toch heb ik meer "last" van mijn schouders met deze oefening.
Meer als ondersteunende spiergroep denk ik dan. ;)
Maar je hebt natuurlijk gelijk. Doe het ook niet elke training. :)
 
Last is niet per definitie goed natuurlijk hé..dat heeft dan meer met je aanhechtingen ed te maken dan je spieren.
Voor je t weet heb je een blijvende blessure ofzo;)
Anyway..ik zei het al..was het wel een lekkere training:P
Morgen weer??
 
Last is niet per definitie goed natuurlijk hé..dat heeft dan meer met je aanhechtingen ed te maken dan je spieren.
Voor je t weet heb je een blijvende blessure ofzo;)
Anyway..ik zei het al..was het wel een lekkere training:P
Morgen weer??

Ik heb goede last. ;) en blessures daar kijk ik wel voor uit.
Loop nog bij de fysio voor mijn biceps probleem aan mijn linker arm. :o
En morgen inderdaad weer. Dan s'avonds lekker borst, tri's en bi's.
 
Ik morgen ook borst en tri..:heart:
 
Train ze morgen!
ik ga weer voor benen en abs... borst donderdag weer. :)
 
Time; 20:00 - 21:30
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor de borst/triceps/biceps

Vandaag even met 2 boys aan het trainen en dan mijn eigen ding ook nog doen. Vereist wel de nodige flexibiliteit. Maar wel goed gelukt.

- Incline db fly's 16kg laatste set :)

- Incline db presses, kan ik de 30kg wel pakken. Hmmm Jiha 30kg 8 reps en 32kg 5 reps :p
Barrière doorbroken :D

- Peck deck brede greep 65kg :)

- Small BP 30kg triceps killer

- Dips 3x10bw :D

- Bench dips 2x10bw 1x10 10kg :D

- Dumbbell curls 10kg concentration en squeeezzzzzz :)

- EZ bar curls 30kg:)

Lekker getraind en de jongens laten ervaren wat het verschil in uitvoering is. Miss H ik weet niet of ik je hiermee overtref. Maar ik kom wel in de buurt. :p

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
Hahah overtreffen hé.. niet met de dips en benchdips en db curls..:P :P wel met de rest whahaha:)

Nice training Ron!!
 
Super training weer. :thumb:
 
Hahah overtreffen hé.. niet met de dips en benchdips en db curls..:P :P wel met de rest whahaha:)

Nice training Ron!!
Jij bent ook niet zomaar te overtreffen. Trots op je Miss H. :D
Maar ga het vrijdag nog een keer proberen. :p
Super training weer. :thumb:
Dankjewel Marina. Ben er ook wel tevreden over. ;)
 
Ik ga donderdag voor de 2de versie :P
Thnks Ron, leuk te horen.
Ik heb zin in 13 of 14juli:)
 
Ik heb ook zin in die meet.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven