AndroidHealthClinic

Ronald30 een jaar knallen

• Topic Starter Topic Starter
Staan nieuwe tussenstand foto's in mijn album Vergelijking is van september tot vandaag. Ben niet ontevreden9 stapje voor stapje vooruit;))

Vandaag schouders en rug gedaan. Goed mijn lessen van afgelopen week nthouden en was echt in een flow en uiteindelijk echt kapot. Alleen de t bar was but het geprobeerd met een stang in de hoek en een dumbbell eroverheen maar het schoot alle kanten op:rolleyes:
(Pull over goed met gestrekte armen gedaan hoor opa spier;))
Weer hoog tempo weinig rust
schouders

back raises ( 5 setjes 8a10)
Superset : dumbbell drukken achter / gewoon /front (van heel laag tot net boven hoofd) 5 setjes 6 a 8

superset : side raises / front raises

Rug
Kabel roeien 5 setjes 8 a 10

small pull down op een free weight 5 setjes 8 a 10

voorovergebogen roeien met trek greep Staand op verhoging 5 setjes 8 a 10

tbar lukte niet:mad:

Dumbbell roeien 5 setjes 8a 10

pull over 5 setjes 8 a 10

Morgen rustdag ivm avond werken en overdag oa griep prik met men jochie
Maar woensdag weer knallen met benen:D

Vanacht slecht geslapen op mijn werk moeste er veel uit. Was dus niet echt fit maar toch voor ik naar huis ging gaan trainen.
Heb in 40 min mijn benen toch flink aangepakt.Merk ook al dat ze sterker worden nu ik ze netjes elke week train.
Vanavond vroeg naar bed :rolleyes:
En morgen knallen met borst en armen:D

lunches achteruit stappen met halter ( 5 setjes)
.. .. vooruit stappen ...............................

squat (hoog tempo) 4 setjes

supersets: liggende legg press / leg extensions (geen rust 5 setjes)

leg curl ( 5 setjes)

staand kuit heffen ( hoog gewicht tot falen en dan weergewicht eraf en zo verder tot nieuw)

Laatst bewerkt:
Goede training gehad (borst en armen) gaat lekker met borst moet het gewicht wat gaan verhogen om hetzelfde gevoel te houden:eek:
Ook voeding gaat lekker netjes op tijd trek voldoende energie:)
Heb in 35 minuten getraind zag ik achteraf Maar zat wel helemaal vol en was kapot:D
Borst
Bankdrukken (hoog en brede greep) 5 setjes
,, ,, (hoog en neutrale greep) 5 setjes
,, ,, (tepelhoogte en drie sec vasthouden beneden) 5 setjes
,, ,, volpompen tot max $ setjes

dumbbell flyes 4 setjes

supersets kabel flyes hoog en laag

armen
dumbbell curls / push down ( 4 setjes)

halter curls / push down omgekeerde greep (5 setjes)

Zo even een week niet gelogd. Is erg druk met werken kids en jo-ellen aangezien die morgen aan haar oor wordt geopereerd:(
Maar gewoon volle bak getraind hoor:D loopt nog steeds goed en zit nu echt tegen de 104 kilo aan te hikken. Benen deze week iets minder goed gegaan. Ben aan het oefenen de front squat goed uit te voeren. maar had wat last van mijn rug dus even niet volluit. Heb wel veel en hard leg extensions gedaan en leg curls en ook kuiten even extra geprikkeld.
Vanavond voor we weg gaan nog borst en armen trainen. Morgen wordt dus rust en heb het hele weekend vroege dienst dus dan ook verplicht rust maar maandag weer vol er tegen aan:D

Op dit moment is het even wat stil met loggen. Jo-ellen is net geopereerd aan haar oor en heeft er flink last van en aangezien het gezin gewoon doordraait heb ik even iets andere prioriteiten dan loggen. dieet is de laatste dagen even iets lastiger geweesd met het heen en weer rijden naar den haag maar lukt redelijk. In iedergeval wel gewoon getraind en hard ook:D Net nog ff goed borst en armen getraind volgende week ga ik weer loggen

Terug
Naar boven