XXL Nutrition

Ronald30 een jaar knallen

• Topic Starter Topic Starter
ben benieuwd:D
en hoe zit het met jou fysiek momenteel
Groei langzaam maar zeker. Maar zit op zeker 17 a 18 % dus moet heel wat af maar daar maak ik me daar niet zo druk meer om. Eet schoon maar wel met als doel te groeien zonder vetter te worden. Maart ga ik weer proberen droger te worden.
Vind het zelf een nadeel dat ik zo lang ben als ik een kilo spier erbij train zit dat verdeeld over 1.98 en dan valt het niet zo op:rolleyes: Daarom wil ik ook naarde 110 kilo (schommeld tussen 103 en 104)
Foto's in mijn album zijn van juni met 100kilo

Zo net getraind en laatste maaltijd met kip op.
Gisteren door werk en dat mijn zieke zoontje niet kunnen trainen dus nu zaterdag ook trainen ;)
Vandaag rug en schouders getraind. Ging lekker was niet erg sterk vandaag??? dus wat meer herhalingen en een goede rek op mijn lats gehad
en brandende schouder.
Morgen borst en armen ben de uitdaging dat ik de tr van de instructeur aangegaan dat hij me zal afknijpen:p

Rug:
Pull down op panata free weight
,, ,, smal op panata free weight

Bent over BB row

kabel roeien met een mega rek op mijn lats:eek:

schouders:
supersets front schouder drukken/ zijwaarts heffen
,, ,, schouder drukken / front raises
Bijde supersets zonder rust uitgevoerd :fire::fire::fire::fire:

voorovergebogen dumbbell heffen

shrugs in panata machine (iets voorover leunend om de bovenkant rug iets meer mee te pakken)

Voor het slapen nog een shake en dan groeien maar:D

Gaat lekker zo Ronald.

Dank je . Moet zeggen dat ik echt in een ritme zit. Volgende week nog een keer bij Willem Jonkman trainen om te leren en extra motivatie
Lijkt me echt geweldig om met Willen Jonkman te trainen, heb een aantal foto's van hem gezien:eek:
zal nu wel al op leeftijd zijn, of vergis ik me

Nice training Ronald, ik heb morgen rug op me schema staan:)

Lijkt me echt geweldig om met Willen Jonkman te trainen, heb een aantal foto's van hem gezien:eek:
zal nu wel al op leeftijd zijn, of vergis ik me

Nice training Ronald, ik heb morgen rug op me schema staan:)

Volgens mij is hij achter in de 50??? Maar geloof me heeft nog steeds hele droge armen van plus 50 cm.
Maar de 20e is het weer zover. helaas de laatste keer:( was een super verjaardags kado van opa spier:D
succes met je rug

Volgens mij is hij achter in de 50??? Maar geloof me heeft nog steeds hele droge armen van plus 50 cm.
Maar de 20e is het weer zover. helaas de laatste keer:( was een super verjaardags kado van opa spier:D
succes met je rug
50+:eek: voor hoelang ga/mag je dan met hem trainen, en hoeveel kost zoiets eigenlijk

50+:eek: voor hoelang ga/mag je dan met hem trainen, en hoeveel kost zoiets eigenlijk

Ga voor 1 uur. Hoeveel het kost weet ik niet want het was een kado dus vind het niet zo netjes daarnaar te vragen.
Maar heb echt respect voor die man. Hij weet er zoveel van en door hele kleine dingen in de training je helemaal kapot te laten gaan:D En daarbuiten is het gewoon een ontzettend aardige man

Ga voor 1 uur. Hoeveel het kost weet ik niet want het was een kado dus vind het niet zo netjes daarnaar te vragen.
Maar heb echt respect voor die man. Hij weet er zoveel van en door hele kleine dingen in de training je helemaal kapot te laten gaan:D En daarbuiten is het gewoon een ontzettend aardige man
hmm ja maar je hebt zelf ook al eerder begeleiding van hem gehad, voor hoelang was dat en de kosten, en inderdaad de prijs vragen van een cadeau is inderdaad asociaal, maar ben toch benieuwd hier naar, de reden weet je wel ronald;)
(of een algemeen begeleider, niet willem jonkman).

hmm ja maar je hebt zelf ook al eerder begeleiding van hem gehad, voor hoelang was dat en de kosten, en inderdaad de prijs vragen van een cadeau is inderdaad asociaal, maar ben toch benieuwd hier naar, de reden weet je wel ronald;)
(of een algemeen begeleider, niet willem jonkman).
Even voor de duidelijkheid Ik heb tot nu 3 personaltr van hem gehad als onderdeel van mijn kado en ben een paar jaar geleden met opa spier meegeweest (das iets anders dan echt door hem begeleid worden). Maar zal vragen hoe duur een completeperiode begeleiding kost.

hehehehehehehehe was echt een goede training. Goed gebruik gemaakt van het feit dat de instructeur mee liep. Kon zo net ff die extra herhalingen maken en over de grens gaan.
Ben flink tekeer gegaan hoog tempo (max 12 tot 15 seconden rust tussen sets) Sta er elke keer als ik deze training doe van te kijken dat ik uiteindelijk bijna geen gewicht meer omhoog krijg.
had halverwege de tr geen kracht meer en leek ook geen pomp meer te hebben alleen nog een dof gevoel.(dus een beetje terleurgesteld) maar toen ik in de auto zat liep mijn borst en armen helemaal vol:eek: Zit nu echt met loden armen te typen:D

Bankdrukken brede greep hoog op het sluetelbeen laten zakken (4 setjes)
.. .. normale.. ..
Bankdrukken op tepelhoogt latten zakken drie seconden vasthouden en uit stoten (4 setjes)
bankdrukken op hoog tempo(POMPEN :cool:)(4 setjes)
dumbbell flyes (goed op de uitvoering en rek geled)(4 setjes)
supersets : kabel flyes hoog/ cross over geen rust (4 setjes)

supersets: bb curl / push down (Geen rust 4 setjes)

,, ,, hammer curl / push down met omgekeerde greep (4 setjes)

en toen was het op (zo moet een training zijn vind ik:D)

Moet morgenavond onverwacht werken en dus hoop ik morgen ochtend benen te kunnen doen

Deze training was met Willem toch?
wat een sets op de BP was je toch wel even mee bezig of niet, en zowiezo als je iemand hebt die je echt tot het uiterste pusht tot je zelf niet meer kan duwen en dan nog 2-4 reps maakt ben je gegarandeert kapot!

ik heb bij mij in de gym ook een ''n*ger'' van 85-95KG doet kickboksen en echt een en al massa(lekker droog ook), die vent is echt gek, maar goed altijd lekker trainen met hem, in me eerste jaar toen ik aan fitness/bodybuilden deed, deed ik door vaak met hem tot het uitsterste van het uiterste te gaan een aantal x 90KG bankdrukken als mannetje van net 16 jaar, geen goede voeding, maar wel altijd keihard trainen:p
(leuk om terug te zien zo, in vergelijking met nu)

Even voor de duidelijkheid Ik heb tot nu 3 personaltr van hem gehad als onderdeel van mijn kado en ben een paar jaar geleden met opa spier meegeweest (das iets anders dan echt door hem begeleid worden). Maar zal vragen hoe duur een completeperiode begeleiding kost.
geweldige cadeau's! haha ja ik had het met me broer er ook al over.
Als ik ooit eens een personal trainer zal inschakelen, wilt hij afentoe mee trainen, ik train ja 2-4x p.week met hem samen, en lijkt me ook leuk voor hem.

bedankt!

Vanmorgen benen wezen trainen. Blijft apart zo vroeg trainen maar ging best lekker en de benen voelen goed vol:D
Squaten ging goed. Op mijn houding gelet en geen rustmomenten in de herhaling (ofwel boven en gelijk doorzakken engelijk weer omhoog) Denk dat ik het nu eindelijk slap. In je eentje gaat squaten niet goed tot het uiterste. dus toen ze lekker vol zaten door gegaan op de horizontaal leg pres met smalle stand om daar ff alles er uit te halen

Supersets: leg curls / leg extensions

full squat

h leg press

wandel lunges

leg extensions

staand kuitheffen:eek:

Wordt nog wat met die bonenstaken van mij :p

Zo net mijn brinta met whey op:meal: Viel niet mee mijn bed uit te komen op een vrije dag na een late dienst maar de kinderen hielpen een handje:rolleyes::D
om 0900 schouders en rug ff flink knallen

Zo dat was ff kort maar krachtig. Sportschool was helemaal leeg dus kon doorgaan en na 40 min was ik klaar.
De nadruk lag op schouders maar heb rug toch ff hard aangepakt. Heb gisteren de rug van opa spier gezien en dat motiveerde toch wel weer flink
(bedankt opa :p)

Vraagje voor wie wil. Waarom heb ik bij schouder drukken bijna nooit een brandend en een pomp. Ga altijd tot max soms zwaar weinig herhalingen soms andersom. Bij side raises voel ik ze wel vol lopen???
SCHOUDERS

Arnold press

upwright row (ez stang)

side raises aflopend begon met 12 kilo en eindigde met 4 HET DEED PIJN:cool:
SUPERSETS voorovergebogen dumbbell raises / dumbbell shrugs

RUG

smal kabel roeien
BB row brede greep
Smal pull down op Panata free weight
breed pull down.. .. Laatste twee sets iets lichter veel herhalingen tot max :fire::fire::fire:

Voelde wel dat ik maar één maaltijd op had. Dus in de auto snel de kalkoenfilet naar binnen

Deze week niet pepost maar geloof me gewoon hard getraind en dat voel ik nu ook wel;)
Gisteren de laatste tr bij willem jonkman. Was een verassing want opa spier was er ook om mee te trainen. Begon echt goed de eerste twee oefeningen dacht ik dit ga ik wel trekken. Tbar was ook redelijk te doen maar tijdens het voorovergebogen roeien verschenen de eerste sterretjes en even later lag ik de kotsen. en helaas later nog 2 keer:rolleyes:
Was echt apart het gaat daar met zo snelheid en toch correct en hard die spieren aanspannen. Is mij wel duidelijk waar opa spier die resultaten door boekt. Spierpijn is ook anders. De pijn zit veel dieper en op plekken die ik normaal nooit voel

Rug
Machine row (5 sets 8 herhalingen)

pull down small op hammer smith (5 sets 8 herhalingen)

Tbar rows (5 sets 8 herhalingen) :whip:

bend over row omgekeerde greep (5 sets 8 herhalingen )
:barf:

dumbbell pull over (5 sets 8 herhalingen)

dubell row ,, ,,

schouders

supersets schouder drukken (achter, normaal,voor )
:kots:

supersets: side raises , front raises :barf:

setjes die ik gemist had dor kotsen wel ingehaald natuurlijk;)

Hierna twee uur in de file gestaan:eek: en bij thuiskomst lekker op de bank gaan liggen;)

Deze week niet pepost maar geloof me gewoon hard getraind en dat voel ik nu ook wel;)
Gisteren de laatste tr bij willem jonkman. Was een verassing want opa spier was er ook om mee te trainen. Begon echt goed de eerste twee oefeningen dacht ik dit ga ik wel trekken. Tbar was ook redelijk te doen maar tijdens het voorovergebogen roeien verschenen de eerste sterretjes en even later lag ik de kotsen. en helaas later nog 2 keer:rolleyes:
Was echt apart het gaat daar met zo snelheid en toch correct en hard die spieren aanspannen. Is mij wel duidelijk waar opa spier die resultaten door boekt. Spierpijn is ook anders. De pijn zit veel dieper en op plekken die ik normaal nooit voel

Rug
Machine row (5 sets 8 herhalingen)

pull down small op hammer smith (5 sets 8 herhalingen)

Tbar rows (5 sets 8 herhalingen) :whip:

bend over row omgekeerde greep (5 sets 8 herhalingen )
:barf:

dumbbell pull over (5 sets 8 herhalingen)

dubell row ,, ,,

schouders

supersets schouder drukken (achter, normaal,voor )
:kots:

supersets: side raises , front raises :barf:

setjes die ik gemist had dor kotsen wel ingehaald natuurlijk;)

Hierna twee uur in de file gestaan:eek: en bij thuiskomst lekker op de bank gaan liggen;)

Ronald, je hebt echt je best gedaan, want je hebt hetzelfde gewicht als ons gebruikt en bent niet terug gegaan (alleen met "T" bar, omdat je die nog nooit had gedaan).
Je hebt je tijdens de training kranig gedragen en bent tot het gaatje gagaan en iets verder ;),
jij hoeft je nergens voor te schamen, kan de beste (die hard trainen) gebeuren en heb zelf ook wel eens (met benen) langs de stoeprand gehangen.

En dat krijg je er van als je mij "oudje " noemt :eek:,
dit "oudje" traint wel 5x in de week deze manier :p:p:p

Je hebt idd wel netjes de verloren beurten ingehaald..

Ik ook sterf nu ook van de spierpijn hoor, en in zit idd diep in de rug

Ga zo door "Jonkie" en je zult je doel echt behalen!!!

Gr OS

Ronald, je hebt echt je best gedaan, want je hebt hetzelfde gewicht als ons gebruikt en bent niet terug gegaan (alleen met "T" bar, omdat je die nog nooit had gedaan).
Je hebt je tijdens de training kranig gedragen en bent tot het gaatje gagaan en iets verder ;),
jij hoeft je nergens voor te schamen, kan de beste (die hard trainen) gebeuren en heb zelf ook wel eens (met benen) langs de stoeprand gehangen.

En dat krijg je er van als je mij "oudje " noemt :eek:,
dit "oudje" traint wel 5x in de week deze manier :p:p:p

Je hebt idd wel netjes de verloren beurten ingehaald..

Ik ook sterf nu ook van de spierpijn hoor, en in zit idd diep in de rug

Ga zo door "Jonkie" en je zult je doel echt behalen!!!

Gr OS

Heb er van genoten hoor:D maar weer veel geleerd en extra motivatie

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

Vanmorgen om 09:00 borst en armen gedaan omdat ik dinsdag niet kan trainen:rolleyes:
Was heel stil dus kon lekker doorknallen. (alleen een paar figuren die energie hebben om tussen elke set te sms'n:rolleyes:)
Heb intensiteit hoog gehouden elke set tussen de 8 a 10 herhalingen en zo 10 seconden rust tussen de sets ( lopen de spieren lekker vol van)

Borst

Bankdrukken brede greep hoog op sleutelbeen ( 5 setjes)
'' '' smalle,, ,, (4 setjes)
bankdrukken neutrale greep op tepel hoogte (beneden steeds drie seconden rek er op houden 4 setjes)

Supersets kabel flyes hoog / cross overs (4 setjes) :fire:

bankdrukken licht gewicht zoveel mogelijk herhalingen(3 setjes)

armen
Supersets bicep curls / push down Geen rust 4 sets

,, ,, schedel kraken / dumbbell curl op schuine bank geen rust 4 sets

hamer curls :eek:

Zo en nu lekker aan de kip er rijst

Terug
Naar boven