XXL Nutrition

Ronniejs redemption

• Topic Starter Topic Starter
Ziek drukke schooldag en morgen ook, dus laat met de post!

Vandaag rug alleen gedaan:

BB Rows:
27x10
37x10
42x8
42x8
42x8
37x8
37x8

DB Rows:
15x10
15x10
15x10
15x10
15x10

Morgen schouders, want krijg vrijdag mijn squat-rack (als het goed is), dus wil benen een dag uitstellen tot ik mijn rack heb! Zo kan ik morgen ook ff lekker trainen nog, dus schouders morgen :)

Wel aardig volume gedraaid per oefening, dat is erg positief. Waarom niet meer oefeningen amigo?

Meer oefeningen..gister bijvoorbeeld shrugs en deadlifts erbij. Misschien nog een reverse grip barbel row..

Ja deadlifts gaan er zeker bijkomen! Conditie even iets omhoog halen, anders ga ik zeker KO :roflol:! Shrugs moet ik mee uitkijken want mijn sleutelbeen begint soms dan te kraken als een oude verroestte deur. Komt steeds meer bij, ben nog aan het opbouwen.. Al gehele lichaamsconditie is gewoon super laag als ik eerder al heb uitgelegd :)

Is het geen optie om in de sportschool te trainen?

Is het geen optie om in de sportschool te trainen?

Zou kunnen, train liever thuis, heb het namelijk totaal niet op de mensen uit mijn dorp en omliggende dorpen.. :roflol: trainde in Frankrijk wel in een gym, die mensen versta ik niet, dus dat is lekker!

Moet gewoon even vooral voor rug wat extra oefeningen doen dan, overhead db extensions etc. Moet wel lukken!

Schouders:

Overhead press

super filmpje van de ouwe legend!
25x8
25x8
25x8
25x8
25x8
Not: vooral even techniek, al burnde die wel hahah

Upright rows EZ-bar close grip
27x10
32x8
32x8
32x8
27x8

Rear delts
7x8
7x8
Note: slow and squeezzzzz

Nu kneiter hard aan school fml

Je komt niet voor hen he..
Je komt voor jezelf.

Dus. Je begrijpt me wel :D

Squat-rack is er eindelijk!

Full Squats
50x5
60x5
70x3
70x3
60x5
60x5
Note; Eerste keer weer echt squatten, na dit werd ik best een beetje licht in mijn hoofd to be honest en mijn poten waren helemaal dood. Daar is de conditie echt helemaal uit. Qua kracht, had ik het erger verwacht, omdat ik met trap lopen al zuur in die bussen kreeg.. Ga eerst even mijn kracht omhoog trainen, ook voor het mentale aspect.

Calf raises
7 setjes van 10!

Dus al met al, relaxt dat ik weer kan squatten, jammer genoeg liet mijn conditie het niet toe om wat meer setjes te draaien! Het was wel even lekker na al dat schoolwerk van vanochtend..

Fijne weekend alvast amigos

Nette squats om weer mee te beginnen!:thumb:

Goed weekend:cheer:

Nette squats om weer mee te beginnen!:thumb:

Goed weekend:cheer:

Thanks, hoop dat het snel omhoog gaat

Zat iets meer in, maar werd duizelig, vond beetje onverantwoord om dat gelijk door te gieren en KO te gaan hahah! Is mij vroeger wel eens overkomen, lag ik tegen de kast aan :roflol". Zin om Front Squats te doen, maar wacht ik nog even mee, die waren altijd zo kneiter lekker

Van hetzelfde Marvin!

Terug
Naar boven