- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Borst getraind, ging lekker, maar Feyenoord heeft gelijk gespeeld, dus geen log lolz
Morgen benen![]()

Dan ben jij vast geen Feyenoord fan, wij moeten dit seizoen eindelijk weer eens kampioen worden man *episch huil emoticon*
Ben even toe kiek voor een simpel squat-rek, ga ik toch maar even kopen, kan dan ook benchen, wat chill is, want mijn rechter sleutelbeen is net een natte noodle

Geen excuus voor niet loggen. Ik wil die monstergewichten zien waarmee je traint
Maximum effort!
2 dutjes gedaan vandaag, met het ''rust'' gedeelte gaat het zeer goed!

Godver2 dutjes gedaan vandaag, met het ''rust'' gedeelte gaat het zeer goed!

En rust = groei
Ter info, ik probeer je te motiveren he.. tijd om te knallen nu![]()

Is mijn trademark, haha! Nee was even testen met squats, zoals je kan lezen, kut opstelling
Lekker toch Marvin, beetje slapen als het kan!
Pak volgende keer 3 triceps en 2 biceps en in die volgorde. Maar ziet er al beter uit![]()
Grotere spiergroep eerst. En 2/3 bovenarm is triceps, 1/3 is biceps.
Dan doe je de volgorde op jouw manier. Verder meer oefeningen triceps dan biceps. Redenen genoemd.
Oefeneningen snap ik nu ja! Thanks! Maar de volgorde, snap niet hoe dat moet uitmaken san haha

Dat hoeft niet persé, omdat ze niets met elkaar te maken hebben. Persoonlijk doe ik groter eerst. Als voorbeeld rug-biceps snap je wel dat rug eerst moet he?
En graag gedaan kerel, alles wat ik zeg is goed bedoeld![]()