MuscleMeat

Ronniejs redemption

Nu je toch whey hebt, wil je helemaal alles eruit halen :D

god***domme helemaal die tent afbreken!

• Topic Starter Topic Starter
Borst getraind, ging lekker, maar Feyenoord heeft gelijk gespeeld, dus geen log lolz

Morgen benen :)

Heb gesquat, epic lolz

Barbell op 2 stoelen, eronder gekropen alsof ik een drugsdealer uit Mexico was die de tunnel naar Amerika aan het bekruipen was, rond paralel, of net eronder, geen idee, geen ogen in de zijkant van mijn hoofd.

5x5x50kg gedaan, sinds ik morgen nog wil lopen en dit niet heel chill was. Ga het even zo blijven doen, misschien snel een simpele squatrack of powerrack weer kopen. Helaas dat ding verkocht ffs, had van dat geld waarschijnlijk bier en peuken gehaald..

Volgende training ga ik zeker harder op de benen, oriëntatie training, knieën voelde goed etc.

Of gewoon zo

Dan ben jij vast geen Feyenoord fan, wij moeten dit seizoen eindelijk weer eens kampioen worden man *episch huil emoticon*

Ben even toe kiek voor een simpel squat-rek, ga ik toch maar even kopen, kan dan ook benchen, wat chill is, want mijn rechter sleutelbeen is net een natte noodle

Dan ben jij vast geen Feyenoord fan, wij moeten dit seizoen eindelijk weer eens kampioen worden man *episch huil emoticon*

Ben even toe kiek voor een simpel squat-rek, ga ik toch maar even kopen, kan dan ook benchen, wat chill is, want mijn rechter sleutelbeen is net een natte noodle

Geen excuus voor niet loggen. Ik wil die monstergewichten zien waarmee je traint :)

Maximum effort!

Lekker mattie, wel vrij korte trainink!

En rust = groei :D

Ter info, ik probeer je te motiveren he.. tijd om te knallen nu ;)

Lief van je, maar het komt wel goed hoor ;)
Lekker mattie, wel vrij korte trainink!
Is mijn trademark, haha! Nee was even testen met squats, zoals je kan lezen, kut opstelling
Lekker toch Marvin, beetje slapen als het kan!

Squatrack besteld! Kan dus normaal gaan squatten en ook benchen vanaf de safety bars, better than nothing! Misschien laat ik er iets oplassen even kijken wat mogelijk is!

Vandaag:
EZ-bar curls
22x8
30x8
30x8
27x8
27x8
Note: PR

One arm concentrated db curl
7x8
7x8
7x8
7x8

EZ-bar curl
22x8

Skullcrusher
12x12
12x12
22x8
22x8
22x8
22x8
Note: PR

Overhead db extension
7x8
7x8
7x8

Ging wel prima vandaag, en het goede nieuwe van het bestelde squatrack (3 dagen levertijd) dus trakteer ik jullie op een youtube flmpje, mijn favo van de dag:

Pak volgende keer 3 triceps en 2 biceps en in die volgorde. Maar ziet er al beter uit :thumbs:

Grotere spiergroep eerst. En 2/3 bovenarm is triceps, 1/3 is biceps.

Dan doe je de volgorde op jouw manier. Verder meer oefeningen triceps dan biceps. Redenen genoemd.

Oefeneningen snap ik nu ja! Thanks! Maar de volgorde, snap niet hoe dat moet uitmaken san haha

Dat hoeft niet persé, omdat ze niets met elkaar te maken hebben. Persoonlijk doe ik groter eerst. Als voorbeeld rug-biceps snap je wel dat rug eerst moet he?

En graag gedaan kerel, alles wat ik zeg is goed bedoeld :)

Dat hoeft niet persé, omdat ze niets met elkaar te maken hebben. Persoonlijk doe ik groter eerst. Als voorbeeld rug-biceps snap je wel dat rug eerst moet he?

En graag gedaan kerel, alles wat ik zeg is goed bedoeld :)

Ja natuurlijk, als je over 15k posts heb kom je wel eens wat tegen lolz.. Doe biceps liever eerst, want mijn slechts spiergroep, en triceps was altijd een van mijn sterkere, that's why

Terug
Naar boven