AndroidHealthClinic

Ronniejs redemption

• Topic Starter Topic Starter
Barbell curls
17x8
22x8
25x8
25x8
25x8
22x8
22x8 -> 17x6

Skullcrushers
12x10
17x8
17x8
17x8
17x8

Dumbell extensions
5x8
5x8

Prima training, volume weer wat omhoog gedraaid, lichaam voelt goed aan, zeker nu na het goede nieuws bij de dokter. Het niet roken gaat ook lekker!
Eten gaat ook prima :) Nu met die ouwe even opstap en daarna wat aan school doen

Later homies,
Ron

Kiek zen :sd:

Lekker gepompt!

Aait netjes man, mijn training ging ook wel prima!

En wat voor auto op t oog?

Het is voor die ouwe, gingen vandaag even de oude mannen zit-test doen. Hekel aan die sportieve stoelen, Mercedes en Jag geweest, toen besloten om te eten ipv door te zoeken hahah

Volhouden dat niet roken!:thumbs:

Lekker gepompt weer even..

Groetjes:marvin:

.50 caliber guns!

33117k4.jpg

barbell rows
27x10
32x10
37x8
37x8
37x8
37x8
37x8

Db rows
12x10->12x10->12x10
Linker arm, rechter en direct erna opnieuw

Chest en triceps iets meer rust geven, dus schouders overgeslagen voor vandaag, ook morgen een mini tentamen, dus iets meer focus daarop!

Kijk eens aan ouwe rowert! Netjes!
Merk je al kracht vooruitgang?

Netjes dan man!
Snipertx als plaatje:wanker:

Netjes dan man!
Snipertx als plaatje:wanker:

Nu Dabbin' Willie..

Upright rows
22x8
27x8
27x8
27x8
27x8

One arm arnold press
12x8
15x8
15x6

Nog wat lichte reps van uprights etc.

Prima prima, even laat nog even gedaan, want moest eigenlijk gisteren hahah

Komop amigo, die intensiteit en gewichten omhoog!

Ik kwam terug na 7 jaar niks gedaan te hebben. Ongezond, veel problemen, you name it.

Als ik iets over het hoofd zie of lees, zeg het me dan. Maar komop, man up en vreet aan dat ijzer. Stimuleer spiergroei en gooi die p*ssy gewichten aan de kant en ga echt knallen.

Ben het een beetje eens met @IronWarfare probeer eens een set richting je max te gaan. Dan weet je waar je de volgende training ongeveer moet zitten! :D

Ik kwam terug na 7 jaar niks gedaan te hebben. Ongezond, veel problemen, you name it.

Als ik iets over het hoofd zie of lees, zeg het me dan. Maar komop, man up en vreet aan dat ijzer. Stimuleer spiergroei en gooi die p*ssy gewichten aan de kant en ga echt knallen.
Ben het een beetje eens met @IronWarfare probeer eens een set richting je max te gaan. Dan weet je waar je de volgende training ongeveer moet zitten! :D

Elke training gaan de gewichten al omhoog, ga niet elke training maxen om te kijken hoeveel ik die training kan liften.. Ga normaal opbouwen en stap voor stap omhoog sinds er nu nog redelijk makkelijke progressie in zit. Hierbij heb ik geen zin om heel hard te maxen en mijn pezen te overbelasten met mijn ''omg wat gebeurd er, we bewegen meer'' mentaliteit.

''the optimal number of sets to maximize muscle hypertrophy is 12-20 sets per muscle group per week.''

Ik train 1,5 keer per week een spiergroep, 8 werksetjes per spiergroep! Dit heeft voor mij persoonlijk altijd prima gewerkt zo.

Heel goed, was ook geen aanval. Is eigenlijk bedoeld als stimulans, want je kan veeeel meer BINNEN je doelen.

Heel goed, was ook geen aanval. Is eigenlijk bedoeld als stimulans, want je kan veeeel meer BINNEN je doelen.

I know, maar gewoon even uitleg bij mijn aanpak homie! Heb zelfs WHEY gekocht net :sd: lol, merk gewoon dat mijn lichaam echt nog aan het wennen is

Terug
Naar boven