XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

weet ik :) maar mn normale voedsel ligt zeg maar 3x zo hoog. Had het meer over zeg maar zaterdag.
Zorg dat je stabiel blijft qua voeding. Zelf merk ik dat 1 of 2 dagen slecht eten een flinke terugval betekend. Ik moet dan weer 3 dagen laden om op het oude niveau uit te komen. Het is een ontdankbare sport dus als je niet oplet blijf je zo wekenlang stilstaan qua fysiek.

Zeker bij de training die wij volgen is voeding zo belangrijk om overtraining te voorkomen.

bah hier ook al zo stil... :sad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.723
Zorg dat je stabiel blijft qua voeding. Zelf merk ik dat 1 of 2 dagen slecht eten een flinke terugval betekend. Ik moet dan weer 3 dagen laden om op het oude niveau uit te komen. Het is een ontdankbare sport dus als je niet oplet blijf je zo wekenlang stilstaan qua fysiek.

Zeker bij de training die wij volgen is voeding zo belangrijk om overtraining te voorkomen.

jammer dan van die terugval..heb nu tenminste het gevoel dat ik alles gedaan heb aan mn studie. **** bb deze week:rolleyes:
weeg gewoon nog 98/99 :D fysiek is wel ****ing irritant zo helemal koud:mad:

jammer dan van die terugval..heb nu tenminste het gevoel dat ik alles gedaan heb aan mn studie. **** bb deze week:rolleyes:
weeg gewoon nog 98/99 :D fysiek is wel ****ing irritant zo helemal koud:mad:
Ach joh morgen weer bruuuuuuuuuuuuuut knallen ;) en vreten :meal:

Friday boy , beuken met die gewichten

Jij vanavond weer knallen... toch?

• #2.729
met de energie die ik vandaag heb denk ik niet :roflol: stond kwart voor 6 al op.zometeen energievretend examen.

Succes! En trakteer jezelf daarna op een flinke maaltijd, wil je?

Komt goed uit want vandaag kan ik helaas niet. Gaan we morgen gewoon er weer vol tegenaan.

Zondag is een bankdruk wedstijd in onze gym... doe je mee?

• #2.733
Tis officieel...bb ****t met je geest.
Deze catabole en trainingsloze week heeft niet tot gevolg gehad dat ik kilo's ben verloren...ben eerder aangekomen. Zijn mn armen dan kleiner geworden ? Ik dacht eert van wel maar na een meting zijn ze toch gewoon 37cm helemaal koud.
Afijn , dat gezegd hebbende....ik ga morgen weer trainen en nu mn schema in elkaar draaien voor voedsel!.

Kom op man volgende week zijn ze 41 cm beetje buffelen vreten en slapen doet wonderen.

Kom op rooky vanaf moarn bist wer de man!:aai:

• #2.736
vandaag eindelijk weer getraind in deze pokke hitte :D

Goed...op een of andere manier kwam MC niet opdagen dus iets lagere gewichten en goede intensiteit aan gehouden. Ik zit hier met een trillende chest en armen :P

Benchpress :

10x40
10x50

6x60
4x60

6x60

com: geen last van mn blessure :P Daarom oook geen db press om het te pushen

db Fly :
10x10
8x12
8x12

Cable cross :
8x20
7x20
6x20

incline db curl :
8x12
10x12
10x12

BB curl :
3x8x35

Concentration hammer curl :
8x10
8x10

Geweldige pomp, heerlijk ! Vandaag weer goed eten :D

Schoot niet op, net toen ik wilde vertrekken stond de buurman op de stoep die een leiding voor ons zou aansluiten. Alle tijden en dagen die hij kon kiezen koos hij deze. Ik kon hem niet meer wegsturen helaas. Had je nog gebeld en sms gestuurd maar je telefoon stond uit.

Goed om te lezen dat je geen last meer hebt van die borstpees.

• #2.738
Schoot niet op, net toen ik wilde vertrekken stond de buurman op de stoep die een leiding voor ons zou aansluiten. Alle tijden en dagen die hij kon kiezen koos hij deze. Ik kon hem niet meer wegsturen helaas. Had je nog gebeld en sms gestuurd maar je telefoon stond uit.

Goed om te lezen dat je geen last meer hebt van die borstpees.

ja mn telefoon stond uit en was mn oplader tijdelijk kwijt :D

:D
vandaag eindelijk weer getraind in deze pokke hitte :D

Goed...op een of andere manier kwam MC niet opdagen dus iets lagere gewichten en goede intensiteit aan gehouden. Ik zit hier met een trillende chest en armen :P

Benchpress :

10x40
10x50

6x60
4x60

6x60

com: geen last van mn blessure :P Daarom oook geen db press om het te pushen

db Fly :
10x10
8x12
8x12

Cable cross :
8x20
7x20
6x20

incline db curl :
8x12
10x12
10x12

BB curl :
3x8x35

Concentration hammer curl :
8x10
8x10

Geweldige pomp, heerlijk ! Vandaag weer goed eten :D

Netjes gedaan Rooke! fijn dat je geen last hebt gehad, houden zo!
Nu welverdiende rust ; eet smakelijk:D

• #2.740
99 nu :o

Terug
Naar boven