- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) heb ik naar mijn idee het begrip intens trainen opnieuw gedefinieerd. Jeeez wat een intensiteit heb ik aan de dag gelegd. Daarbij horend dit maar een gruwelijk pomp...mooie volle schouderkoppen en een kloppende triceps. En dan ga je denken...waarom ging ik ook al weer cutten
...
shouders goed aangepakt zie ik - je side raises zijn niet verkeerd - hatebreed ? ik zie liever MGB![]()

Als je nog een flink eind wilt fietsen dan zie ik je zometeen wel op de koffie - ik ben toch thuis!
hij moet nog bezorgd worden
en was van plan om daar een aantal dagen in de week ochtend cardio mee te doen.Ik las het als 'nu fiets - later monster'...
In de ochtend serveer ik ook koffie![]()

HATEBREED! =D heerlijk om te luisteren tijdens die zware squatsessies enzo! hoe gaat het met cutten? wanneer ga je stoppen en weer bulken?
moeten sowieso een aantal procenten af...ben nu iig al begonnen met het omlaagbrengen van mn karbs..wanneer ik mn fiets heb ga ik pas echt beginnen.
ja zo'n 25/30 minuten na mn KT....maar als ik buiten wil gaan hardlopen moet ikd at zo ontzettend opbouwen dat ik daar te lang mee bzig ben...vandaar de fiets
ik voel ze nu ook al lekker![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dit is mn toekomstige cardio monster![]()
toen maar voor deze gekozen ...komt volgende week donderdag