XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.762
Zo....vandaag zonder MC.... Hoewel de gewichten wederom wat tegenvielen(hoewel wij bb daar geen **** om geven :orly: ) heb ik naar mijn idee het begrip intens trainen opnieuw gedefinieerd. Jeeez wat een intensiteit heb ik aan de dag gelegd. Daarbij horend dit maar een gruwelijk pomp...mooie volle schouderkoppen en een kloppende triceps. En dan ga je denken...waarom ging ik ook al weer cutten:rolleyes:...

MP :
10x30

5x45
5x40
6x40

Wilde hierna eigenlijk db sh press doen maar alle superdudes waren als vliegen op stroop bij de bankjes bezig.

Side raises behind :
8x10
5x15
5x15

Db shoulder press , zonder leuning :

8x14
8x14
6x14

Front raise :
8x8
6x8

Rope extensions :
8x30
6x45
5x50
4x50

CGBP :
6x50
2x8x40

teruggegaan in gewicht om de uitvoering op de triceps te richten.

Cardio :

158 max
148 avg
301 kcal
20 min

Ik heb trouwens ook nog een leuk mountainbikje gekocht voor de cardio :D

http://www.youtube.com/watch?v=gs3B5hGZ2Tc

shouders goed aangepakt zie ik - je side raises zijn niet verkeerd - hatebreed ? ik zie liever MGB;)

Als je nog een flink eind wilt fietsen dan zie ik je zometeen wel op de koffie - ik ben toch thuis!

Ik las het als 'nu fiets - later monster'...
In de ochtend serveer ik ook koffie ;)

HATEBREED! =D heerlijk om te luisteren tijdens die zware squatsessies enzo! hoe gaat het met cutten? wanneer ga je stoppen en weer bulken?

• #2.772
HATEBREED! =D heerlijk om te luisteren tijdens die zware squatsessies enzo! hoe gaat het met cutten? wanneer ga je stoppen en weer bulken?

moeten sowieso een aantal procenten af...ben nu iig al begonnen met het omlaagbrengen van mn karbs..wanneer ik mn fiets heb ga ik pas echt beginnen.

• #2.776
ik voel ze nu ook al lekker :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is mn toekomstige cardio monster :D

was toch niet op voorraad :mad: toen maar voor deze gekozen ...komt volgende week donderdag

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is ook een mooie fiets

(of was dit het spelletje 'zoek de verschillen'?)

• #2.778
nee niet alles in het leven is een spelletje dwarf :P

Nette bike bro ga je plezier van hebben!

Terug
Naar boven