jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En tot overmaat van ramp , als ik vandaag al ga trainen, heb ik vermoedelijk mn lies verrekt of iets in die trand..loop als een manke![]()
Ach gossie! 
zo even een verslagje....geen cut vandaag :
6 snee brood
lipton ice tea
beschuit met muisjes
en zometeen bbq met een shitload aan vlees
En tot overmaat van ramp , als ik vandaag al ga trainen, heb ik vermoedelijk mn lies verrekt of iets in die trand..loop als een manke![]()
Lekkere BBQ?
Het begint hier flink te onweren (denk ik, de eerste spatten vallen nu)..
Hoop dat je een beetje mooi weer hebt![]()

nee was het maar zo...t was wel een doos...een kartonnen doos

Perfect heerlijk vlees en veelLekkere BBQ?
Het begint hier flink te onweren (denk ik, de eerste spatten vallen nu)..
Hoop dat je een beetje mooi weer hebt![]()
Prachtig weer gehad, alleen ff rond 3 uur plensbui maar daarna TOPapeldoor mag van mij wegdrijven hoor kerelHmm, Apeldoorn is inmiddels uit NL weggedreven.. Man wat ging da thard..

Waar is je training? Je bent vandaag wezen sporten.
ben nu alleen ff bezig met mn voedinsschema tbv mn cut
De bedoeling gaat dus zijn om enkele procenten van mn BF af te krijgen zodat ik weer rond de 12-14% zit. Dit wil ik dus gaan doen 
Cardio in de ochtend. Ga je dat nuchter doen? En 1 uur? Vrees dat je ook spiermassa en kracht gaat verliezen, maar dat hoort erbij. Hoop dat de cut dan snel gaat verlopen anders gaat de wedstrijd van 6 sept nog een probleem worden.
Ik eet de laatste dagen bijna alleen maar eiwitten (veel bbq zonder vette sausjes). Zit nu weer op 105kg maar ben toch wat vet kwijt. Nog een beetje eraf en dan ga ik weer verder met kracht en massa winnen.
wat amino's en eventueel een wheyshake met water maar voor de rest nuchter ja...ben het echt zat. Het beinvloedt ook mn motivatie zo nu en dan...****ing emo dat ik ben.
De prognose is dat het vrij hard zal gaan maar dat zal de toekomst uitwijzen.
Geen whey, alleen amino's...
Essential Amino Stack van XXL schijnt daar wel prima voor te zijn (en is nog erg lekker ook!).

Daar wordt het wel tijd voor
Zonder gekheid: gebruik EAS zelf ook. Lekker spul.
Je kunt de pot aan me kwijt als je het écht niets vindt...
Goedemorgen trouwens!
ik ken die EAS
...dat is ook wat spiermassa verlies is 1 ding wat zeker is maar het liefst zo min mogelijk natuurlijk 

Blijf dat maar geloven dan.Niet mee eens - EAS haalt je uit katabole fase, waardoor je juist wel je vet verbrandt en niet aan je spieren gaat beginnen...