AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

Ooh... een half uurtje maar... valt mee dus ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.147
Mijn schamele poging om het testosteron gehalte in dit log weer beetje omhoog te krijgen :roflol: , al die vrouwen hier :rolleyes:

MP :
3x12x20

Db shoulder press , without seat :
1x8x10
1x12x9

Pushdown :
1x12x35
2x12x40

CGBP :
2x12x30

Rustig aangedaan...3 oefeningen over moeten slaan omdat ik last kreeg van mn trap :eek:... nu gaat het wel weer maar toch ff uitkijken.
Zometeen even 30-35minuten fietsen :D alles met polsbrace uiteraard

oooh, ik ben al weg!

Eu... nee, toch niet!
Maar beter dat je rustig aan hebt gedaan, lijf geeft wel aan wat ie kan!

• #3.150
45 minuten
677 kcal
152 avg
175 max

Lekker bezig geweest vandaag!

• #3.153
zo na een keer omdraainen , met een half banaantje bcaa cafeine ,toch fietsen...brb

• #3.155
Dat hoor ik graag! :D

Nette cardio weer - gaat alles weer zoals gepland? (hoe voel je je met je brace?)

t gaat allemaal nog niet als gepland...maar het gaat wel stukken beter. Mits ik rustig aan doe kan ik pijnvrij fietsen zonder brace(wat gewoon het lekkerste is).

Stand van vandaag :

40 minuten
499 kcal 55% fat
max 157
avg 144

Bij gebrek aan brinta, 2 donkerbruine boterhammen met pindakaas met een whey-water shake

Je fietst zonder brace. :shrug:

Mijn schamele poging om het testosteron gehalte in dit log weer beetje omhoog te krijgen :roflol: , al die vrouwen hier :rolleyes:

MP :
3x12x20

Db shoulder press , without seat :
1x8x10
1x12x9

Pushdown :
1x12x35
2x12x40

CGBP :
2x12x30

Rustig aangedaan...3 oefeningen over moeten slaan omdat ik last kreeg van mn trap :eek:... nu gaat het wel weer maar toch ff uitkijken.
Zometeen even 30-35minuten fietsen :D alles met polsbrace uiteraard

He's comming back! well done Rooke :D

Ga je vandaag nog trainen?

• #3.160
toch maar besloten van niet, verloor me vanochtend beetje in mn enthousiasme :eek: Heb nog steeds pijnlijke schouder en traps...dus even doseren, morgen dus :)

Terug
Naar boven