MuscleMeat

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.162
beste stuurlui ;)

een ding wat zeker is ;)
Maar heb zo af en toe echt gevoel dat ik uit elkaar val joh :eek: eerst mn pols(is aan het beteren) nu mn traps en schouder weer...word er echt gek van.

Ga de vierdaagse lopen: enkel zit vast...
Is ook overbelast, maar valt niet uit elkaar ;)

• #3.166
laatste half jaar nog meer blessures gezien dan 8 jaar voetbal :eek:

Doe je toch iets niet zo goed. Glutamine ook wat voor jou?

• #3.168
je bedoelt glucosamine ?

• #3.170
glutamine is imo(zonder het op te zoeken) tegen cortisol(stress)...waar ik last van heb zijn aanhechtingen en gewrichten

ik denk dat hij meer heeft momenteel aan volledige rust, als ik zijn kwaaltjes zo hoor :)

• #3.172
laatste half jaar nog meer blessures gezien dan 8 jaar voetbal :eek:
Ik begin me langzaam schuldig te voelen, hardcore trainingen met chick zijn te hardcore geweest? :p

glutamine is imo(zonder het op te zoeken) tegen cortisol(stress)...waar ik last van heb zijn aanhechtingen en gewrichten
Minder cortisol is beter herstel dus kan helpen.

hoeveel rust wil je hebben? afgezien van vorige week heb ik een periode achter de rug van 5 van de 6 weken complete rust...
Dat is het juist, vanaf een aantal heftige maanden hard trainen ineens niets meer. Dat vind het lichaam nooit zo fijn.

Ben bijna 2x zo oud, had verwacht dat ik eerder uit elkaar zou vallen. ;)

Rooke pak een rol ducktape repareer jezelf en ga verdomme trainen man:whip:anders praat ik niet meer met je:mad:

• #3.175
Heb het vorig jaar ook wel is gehad, maar dat was van voedsel. Toen ben ik zeg maar 180 gedraaid met mn voedsel(ecto-->bulk). Daar ben ik toen ook best ziek van geweest maar dit :eek: Rechter schouder(blad) knakt ook gewoon bij het ophalen van die schouder.

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

Rooke pak een rol ducktape repareer jezelf en ga verdomme trainen man:whip:anders praat ik niet meer met je:mad:

heb al een shake met geelband genomen...moet nog uitharden Yin ;)

gewoon beetje morfine pakken en een paar dagen nokkie gaan.
als je wakker word zal alles genezen zijn

Heb het vorig jaar ook wel is gehad, maar dat was van voedsel. Toen ben ik zeg maar 180 gedraaid met mn voedsel(ecto-->bulk). Daar ben ik toen ook best ziek van geweest maar dit :eek: Rechter schouder(blad) knakt ook gewoon bij het ophalen van die schouder.

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

heb al een shake met geelband genomen...moet nog uitharden Yin ;)
Haha das nog beter.;)

Het is enkele maanden gelden fout gegaan. Chatten met vrouwen op dbb en steeds stijgt het oestrogeen gehalte verder.

Je bent dus duidelijk niet gemaakt om te cutten. Morgen scheenbeschermers om, helm op, elleboog beschermers en een linker en rechter brees om.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Laat die wieltjes maar thuis dan.

• #3.179
anders laat ik me wel verzorgen door mn vrouwelijke log bezoekers :roflol:

Mss toch maar is langs de fysio

een ding wat zeker is ;)
Maar heb zo af en toe echt gevoel dat ik uit elkaar val joh :eek: eerst mn pols(is aan het beteren) nu mn traps en schouder weer...word er echt gek van.

Welkom, zullen we samen de DBBBG oprichten: Dutch Bodybuilding Blessure Groep,
alleen voor mensen met minimaal 2 klachten die langer dan een half jaar duren :roflol:

Terug
Naar boven