MuscleMeat

Rooke's trainingslog

En nou ophouden met dat jelul over blessures... jullie jinxen hem. :mad:

:jk:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.185
Begint langzaam wel weer wat beter te worden :) Vandaag veilig benen kunnen doen...maw alle oefeningen geschrapt waar ik geen vertrouwen in had :D ... Het is niet veel wat ik gedaan heb maar voelde wel weer goed.

Front squat :
2x10x40
2x40 ...schouder fail

Leg press :
3x12x60

Ham curl :
3x12x30

Seated calves :
1x15x42

Ook nog een vet meting laten doen door MC :) en kom uit op 17,80% ...of het klopt zou ik niet durven te zeggen maar goed :)

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Hahaha idd, wordt ie alleen maar hard van :D:p
Owowow Rooke... je tijd is toch niet NU AL aangebroken??? :eek: Aftakelen, blessures etc etc... hmzzz... :rolleyes::P;)

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Nope, schiet anders ook niet op hè ;)

u bent wel welkom hoor :D

Begint langzaam wel weer wat beter te worden :) Vandaag veilig benen kunnen doen...maw alle oefeningen geschrapt waar ik geen vertrouwen in had :D ... Het is niet veel wat ik gedaan heb maar voelde wel weer goed.

Front squat :
2x10x40
2x40 ...schouder fail

Leg press :
3x12x60

Ham curl :
3x12x30

Seated calves :
1x15x42

Ook nog een vet meting laten doen door MC :) en kom uit op 17,80% ...of het klopt zou ik niet durven te zeggen maar goed :)

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

u bent wel welkom hoor :D

WOEI!!! YEAH :cheer:

Maaruh gaat dus wel weer aardig, zolang je maar oppast hè ;)

Beter! Langzaam opbouwen! Morgen weer? Vast ergens gemeld, maar eum... hoe lang had je nou stilgezeten ivm blessures?

• #3.188
blessures en werkgedoe ongeveer 5 weken.Kracht is niet veel meer...maar gewoon rustig opbouwen. Morgen ga ik sowieso mountainbiken.

17,8% gaat de goede kant op. Hoeveel kilo vet moet je nog verliezen tot de 12%?

• #3.193
denk dat ik vandaag een langzame dood ga sterven van de spierpijn :P Mn rechterpols begint nu echt op te knappen :D
kwam moeilijk mn auto in en uit vandaag..

17.8%? van hoeveel kom je dat heb ik even gemist?

denk dat ik vandaag een langzame dood ga sterven van de spierpijn :P Mn rechterpols begint nu echt op te knappen :D
kwam moeilijk mn auto in en uit vandaag..

als je doodgaat van de spierpijn... dan mag het! Anders niet. :p
Beter van je pols! Doe je daar ook oef voor, of juist de bedoeling om ze zoveel mogelijk rust te geven?

• #3.197
als je doodgaat van de spierpijn... dan mag het! Anders niet. :p
Beter van je pols! Doe je daar ook oef voor, of juist de bedoeling om ze zoveel mogelijk rust te geven?
Mn glutes zijn echt killing :P

ontlasten en als ik belast doe ik dat met een brace. Af en toe beetje draaien en stretchen is afdoende. Schouder en traps zijn nog wel over om te masseren ;)

Mn glutes zijn echt killing :P

ontlasten en als ik belast doe ik dat met een brace. Af en toe beetje draaien en stretchen is afdoende. Schouder en traps zijn nog wel over om te masseren ;)

heb je van die handige apparaatjes voor he :p zelfmassage, bij de tuinen:roflol:

Terug
Naar boven